2008-05-26, 17:53
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Inget fel med att spela Kennedy, det är väl bara bra att man testar första reserven i en sån här match istället för att slänga in han matchotränad i hetluften sen om det krisar i EM?
Citera
2008-05-26, 17:55
Medlem
klybans avatar
Läste att matchen skulle användas till sånna som INTE har spelat så mycket innan.
Och det stämmer ju bra på många av dom som är på planen idag, sen kan man ju fråga sig varför tar man ett sånt här beslut innan EM.

Personligen tycker jag det hade varit vettigare att spela något som liknade en EM startelva i alla fall.
Men det är väl så att han vill se lite och ge dom lite matchning.
Citera
2008-05-26, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Inget fel med att spela Kennedy, det är väl bara bra att man testar första reserven i en sån här match istället för att slänga in han matchotränad i hetluften sen om det krisar i EM?

Jag anser att matchträning skaffar man sig i sitt klubblag genom att inneha en ordinarie plats inte i landslaget med två matcher kvar till EM.
Citera
2008-05-26, 18:01
Medlem
torrenttobbes avatar
Hej, skulle behöva er hjälp angående matchen ikväll, sitter på jobbet där vi inte har kanal 3. har dock tillgång till en dator, finns det någon sida som streamar den utan att jag behöver ladda ner någonting (sopcast eller liknande)
Citera
2008-05-26, 18:03
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Jag anser att matchträning skaffar man sig i sitt klubblag genom att inneha en ordinarie plats inte i landslaget med två matcher kvar till EM.

Ja men nu är han reserv och då finns det ingen mening med att låta han fortsätta nöta bänk. Då kan dom ju ställa över Tobbe också då med hänvisning till att han inte spelat sista tiden i klubblaget samt Isaksson
Citera
2008-05-26, 18:37
Medlem
capitano1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Hej, skulle behöva er hjälp angående matchen ikväll, sitter på jobbet där vi inte har kanal 3. har dock tillgång till en dator, finns det någon sida som streamar den utan att jag behöver ladda ner någonting (sopcast eller liknande)
http://www.myp2p.eu/
Citera
2008-05-26, 18:45
Medlem
bravehs avatar
Finns det någon anledning till att Elmander inte spelar? Jag börjar bli arg. Allbäck och Larsson på topp gör mig rasande. Det är ingen bra kombination och båda spelarna är för gamla.
Citera
2008-05-26, 19:03
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capitano1891
http://www.myp2p.eu/

fanns bara sopcast och TVU där?
Citera
2008-05-26, 19:09
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Finns det någon anledning till att Elmander inte spelar? Jag börjar bli arg. Allbäck och Larsson på topp gör mig rasande. Det är ingen bra kombination och båda spelarna är för gamla.
Larsson spelar ju inte från start.
Citera
2008-05-26, 19:17
Medlem
bravehs avatar
Ok då blir det kanske Elmander och Larsson i andra halvlek och isåfall är jag nöjd.
Citera
2008-05-26, 19:18
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Ok då blir det kanske Elmander och Larsson i andra halvlek och isåfall är jag nöjd.

Ja, förmodligen byts väl halva laget ut till andra halvlek - som brukligt är.
Citera
2008-05-26, 19:21
Medlem
Shuyins avatar
Nu blir väl Lagerbäck kritiserad eftersom att han ändrar för mycket . Jag tycker dock att det ska bli intressant att se Kennedy som anfallare, kanske kan komma till sin rätt mer där.

Dock känns ju det som att Andersson och Linderoth i praktiken mer liknar ett djupsjunkande mittlås centralt än de mer vanliga där en är mer off och en är mer def.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in