Citat:
Ursprungligen postat av DinPappaLiknarMig
Har inte Zlatan varit väldigt skadebenägen de senaste två åren? Ioförsig ställer han inte ut skorna som Robben eller V.Persie utan tål att spela med småskador. Hoppas att han läker för fullt. 4 veckor så här tidigt in på säsongen är inget att oroa sig över.
Ja men inte så allvarliga skador, mest att han varit sliten säkert mest pga ljumskarna. Men sant tycker han spelat ändå, det är ju inte som han ofta missar matcher likt Freddie tex som var borta i princip jämnt. Minst 4 matcher men då räknar de väl inte Europaspelet också så behöver inte bli 4 veckor förhoppningsvis i så fall är det ju helt kört med både Finland och Holland.