2011-09-06, 18:42
Medlem
Sänds matchen på internet med? Menar inte olaglig stream, utan t.ex. SVT brukar ju sända en del live via svtplay, fotbollskanalen.se sände senast. Gör tv3 så med?
Citera
2011-09-06, 18:46
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duggregn
Sänds matchen på internet med? Menar inte olaglig stream, utan t.ex. SVT brukar ju sända en del live via svtplay, fotbollskanalen.se sände senast. Gör tv3 så med?

Kostar 129 kr.

Citera
2011-09-06, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Kostar 129 kr.

Vad trååååkigt! Jag vill ju se.
Citera
2011-09-06, 20:04
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Vilken kanal sänds matchen på?
Citera
2011-09-06, 20:07
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BebbenJohansson
Vilken kanal sänds matchen på?

TV3
Citera
2011-09-06, 20:11
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
TV3

Tack!
Citera
2011-09-06, 23:05
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Ja, det är en av landets bästa spelare. Det blir nog ingen större skillnad med Elm, men bäst vore naturligtvis att ha båda på planen.

Anders Svensson är så jävla överskattad så det är helt otroligt han har ingenting att göra i Svenska landslaget, han har levt på sitt frisparksmål mot Argentina i 9 år nu. Jag brukar räkna hans passningsprocent för skojs skull när han spelar i landslaget och det är sällan han kommer över 50 %. Vet inte vart folk får det ifrån att han skulle vara landslagsmaterial, duktig allsvenskspelare men inte landslagsmässig.
Citera
2011-09-06, 23:06
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Anders Svensson är så jävla överskattad så det är helt otroligt han har ingenting att göra i Svenska landslaget, han har levt på sitt frisparksmål mot Argentina i 9 år nu. Jag brukar räkna hans passningsprocent för skojs skull när han spelar i landslaget och det är sällan han kommer över 50 %. Vet inte vart folk får det ifrån att han skulle vara landslagsmaterial, duktig allsvenskspelare men inte landslagsmässig.

Om du sällan kommer över 50% vad gäller Svenssons passningsprocent behöver du nog skaffa ett par nya brillor.
Citera
2011-09-06, 23:14
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Om du sällan kommer över 50% vad gäller Svenssons passningsprocent behöver du nog skaffa ett par nya brillor.

Eller så slår han jävligt många felpassningar i landslaget, det är ju antingen eller. Som vi såg den stunden som han var inne mot San Marino idag så lutar det nog mer åt mitt håll.
Citera
2011-09-06, 23:21
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Eller så slår han jävligt många felpassningar i landslaget, det är ju antingen eller. Som vi såg den stunden som han var inne mot San Marino idag så lutar det nog mer åt mitt håll.

Synsam har 10% rabatt för studenter. Kolla in vetja!

http://www.synsam.se/Om-Synsam/St%C3%A5ende-erbjudanden/Studenter.aspx#3918

Skämt åsido, de siffror du presenterar känns mer applicerbara på exempelvis Källström. En ordinarie innermittfältare som mer eller mindre styr spelet kan helt enkelt inte ha så hög felprocent som du påstår.
Citera
2011-09-06, 23:29
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Synsam har 10% rabatt för studenter. Kolla in vetja!

http://www.synsam.se/Om-Synsam/St%C3%A5ende-erbjudanden/Studenter.aspx#3918

Skämt åsido, de siffror du presenterar känns mer applicerbara på exempelvis Källström. En ordinarie innermittfältare som mer eller mindre styr spelet kan helt enkelt inte ha så hög felprocent som du påstår.

Okej om jag ska vara helt ärlig räknar jag inte varje match han spelar men ett tag gjorde jag det, främst då matcherna mot Portugal i VM-kvalet och då var den klart under 50%. Tycker personligen att Källström slår mer "riskabla" passningar, dom som verkligen leder till mål, Svensson försöker spela så jävla tryggt hela tiden utan att ens göra det speciellt bra.
Min största fråga är dock vadfan som hänt med hans tillslag, hans krossbollar och skott är ju fruktansvärda, det var han faktiskt bra på en gång i tiden.

Men Sverige har något fel på sig i hur värdelösa de är på hörnor och frisparkar. Vi har Zlatan rakt in i muren Ibrahimovic på frisparkar och Kim 4 kilometer för långa Källström på hörnor. Så svåra är inte fasta situationer, dom borde träna betydligt mer på dem. Vi har ju trots allt duktiga huvudspelare.

PS. Hur länge leta du för att hitta den länken? ^^
Senast redigerad av Joel^_^ 2011-09-06 kl. 23:33.
Citera
2011-09-07, 09:10
Medlem
Varför pratar Martin Olsson med brytning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in