Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Synsam har 10% rabatt för studenter. Kolla in vetja!
http://www.synsam.se/Om-Synsam/St%C3%A5ende-erbjudanden/Studenter.aspx#3918
Skämt åsido, de siffror du presenterar känns mer applicerbara på exempelvis Källström. En ordinarie innermittfältare som mer eller mindre styr spelet kan helt enkelt inte ha så hög felprocent som du påstår.
Okej om jag ska vara helt ärlig räknar jag inte varje match han spelar men ett tag gjorde jag det, främst då matcherna mot Portugal i VM-kvalet och då var den klart under 50%. Tycker personligen att Källström slår mer "riskabla" passningar, dom som verkligen leder till mål, Svensson försöker spela så jävla tryggt hela tiden utan att ens göra det speciellt bra.
Min största fråga är dock vadfan som hänt med hans tillslag, hans krossbollar och skott är ju fruktansvärda, det var han faktiskt bra på en gång i tiden.
Men Sverige har något fel på sig i hur värdelösa de är på hörnor och frisparkar. Vi har Zlatan rakt in i muren Ibrahimovic på frisparkar och Kim 4 kilometer för långa Källström på hörnor. Så svåra är inte fasta situationer, dom borde träna betydligt mer på dem. Vi har ju trots allt duktiga huvudspelare.
PS. Hur länge leta du för att hitta den länken? ^^