2011-09-02, 21:44
Bannlyst
Det är ju bara att erkänna att vi inte har i ett EM att göra, vi är ett ytterst mediokert fotbollslag med sopiga spelare. Vi kommer missa EM, finns inte en chans att vi tar någon av de andra tvåorna (Om vi ens slutar tvåa.)

Spelar man så här uselt mot ett Ungern som inte har någon av deras bästa spelare i deras startelva är man inte bra nog för EM eller förtjänta av att gå till ett EM.

Var nog många år sedan vi hade så här dåliga spelare, knappt någon kvalitet på någon position faktiskt. Som vanligt låter man sig luras av meningslösa resultat mot blåbärslag, så fort Sverige möter något land med hyfsade spelare blir det förlust.

Det är inte Hamréns fel, han gör så gott han kan, det är spelarmatrialet som är för dåligt helt enkelt.

Det kommer ta många år innan vi blir bra nog för att kvala in till mästerskap igen, tråkigt men sant.
Citera
2011-09-02, 21:45
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Nu kanske Lagerbäck får sin upprättelse. Det är fan inte att bara åka ner till Budapest och hämta tre poäng så där utan vidare. Men under Lagerbäckeran vann vi i stort sett alltid den här sortens matcher eller tog åtminstone poäng.
Men under lagerbäcks ledning så skulle vi aldrig haft chansen att gå vidare som bästa grupptvåa på grund av målskillnad.
Citera
2011-09-02, 21:47
Medlem
Sveriges framtida försvarsgeneration gör mig orolig. Inga Mellbergs där inte.
Citera
2011-09-02, 21:47
Medlem
showtimes avatar
Hahaha Wendt står för en klassiskt genom-usel insats. Herregud denna match kommer hemsöka honom för evigt!

Undrar om Hamrén gör som Lagerbäck gjorde mot Östlund efter hans insats mot Irland dvs råpetar honom för all framtid.
Citera
2011-09-02, 21:48
Medlem
Marthins avatar
In med Backman, Milosevic och Nissedinho om vi ska kunna hålla nollan. Plus att Nisse gör ofta mål.

Avgå Hamrén!
Citera
2011-09-02, 21:50
Bannlyst
Dags för en ny vänsterback igen?
Citera
2011-09-02, 21:51
Medlem
Beserwissers avatar
Är det bara jag som stör mig på Lustig? Det var hans usla hemjobb/markering som gjorde att zigenarna kunde sätta 2:an. In med Mellberg, Olsson och Olsson mot Finland och Holland.
Citera
2011-09-02, 21:51
Bannlyst
Det sjuka är ju att man har TVÅ Premier League-spelare i Jonas samt Martin Olsson. Men Hamrén är så besatt av sin spelande mittback att han måste ha Granqvist. Så jävla frustrerande.
Citera
2011-09-02, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Vi har få bra spelare, vi är ytterst mediokra. Det kommer ta många år innan vi får fram ett lag som är bra nog för ett mästerskap.

Dagens svenska landslag är ett patetiskt skämt tyvärr, ingen kvalitet. Ungern slog oss utan någon av deras bättre spelare, det visar att vi är ett skitlag.
Citera
2011-09-02, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek

Jag vet en som är sugen.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/championsleague/article13321723.ab
Citera
2011-09-02, 21:59
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beserwisser
Är det bara jag som stör mig på Lustig? Det var hans usla hemjobb/markering som gjorde att zigenarna kunde sätta 2:an. In med Mellberg, Olsson och Olsson mot Finland och Holland.

Inte bara du, han glider igenom matcherna. Han är aldrig bra men är inte sådär uppenbart usel heller. Dock tycker jag han gör alldeles för många misstag. Nu måste väl Granqvist ändå ha bevisat att han inte har något att göra i ett svenskt landslag? Wendt nivå behövs inte ens ta upp, dock finns det otroligt få alternativ på ytterbackarna.

Trots detta resultat tror jag vi tar oss till EM, inte många av dom andra tvåorna som skrämmer mig sådär jättemycket och jag tror inte Sverige tappar andra platsen heller.
Citera
2011-09-02, 21:59
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Jag vet en som är sugen.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/championsleague/article13321723.ab

NEJ för HELVETE! Det ska inte vara EN ENDA jävla brasse i ett svenskt landslag. Brassar kan dom ta in i Qatar och andra liknande pajaslag.

Ja, och så i Brasilien förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in