Citat:
Ursprungligen postat av fredholm
Inget anfallspar har väl ett bättre facit än just Larsson/Allbäck? Dessutom verkar ett antal skribenter här försäka förtränga att det är Larsson som är två år äldre än Allbäck och inte tvärt om.
Självklart skulle dock Berg ha kommit med. Och varför inte på bekostnad av Elmander som helt saknar både form och självförtroende för närvarande?
Allbäck är
värdelös. 2 mål i Danmark på vadå, hur många matcher? Kass i landslaget sedan Rosenberg seglat förbi honom. Han ska göra minst 2 mål per match om han ska vara värd platsen. Han tillför för lite framåt om han inte gör mål, till skillnad från Elmander, Henke eller Zlatan.
Han är en blek, svensk Inzaghi-kopia som blivit "Go gubbe" med svenska folket men ack så blek.
Det här "pålitlig"-snacket eller "vet var man har honom"-snacket är bara trist och innehållslöst.
Han har varken varit pålitlig eller varit där man hoppats sedan en lång tid tillbaka.
Han är urtypen för "lever på gamla meriter".
Han är jävligt sympatisk och verkar vettig i sin syn på fotboll, men tyvärr.
Berg är ung, hungrig och gör ju mål i europa åtminstone.
Och ja, jag hade gjort ett jävla bra jobb som förbundskapten.