Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Klart att spelet kan vara bättre, det kan det alltid i alla lag, men man måste anpassa sitt spel efter sitt spelarmaterial, så svara på min fråga nu.
Vilka supertalanger är det vi har i Sverige som du tycker skall gå rakt in i startelvan och hjälpa oss att spela som Argentina?
Det är unga talanger som jag har sett men som jag inte känner som jag tycker har en chans/möjlighet till något stort men som inte får sin röst hörd. På stora fotbollsevenemang finner man en mängd unga personer som verkligen visar vad de går för och det här undangöms pga av att dessa inte har kontakter högre upp i fotbollsledet. Bojan djordic är t ex en spelare som är ganska duktig men som jag inte tycker håller kvalite bara för att nämna ett exempel av spelare.
Jag tycker också att det tar för mycket tid innan man ens får en chans att spela för laget, ta Källström som exempel, duktig spelare som har lång tid framför sig, hur mycket fick inte han vänta innan han fick en chans till spel? Den utvecklingen syftar jag mest på, det ska gå fort och laget ska våga förändringar. Klarar inte dem nya spelarna Lagerbäcks press så är det bara säga adjö, svårare än så är det inte. Men just den där chansen och möjligheten för unga borde finnas där.