2010-09-08, 22:17
  #8257
Medlem
LexLecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Du tror inte att Holland borta är en tillräckligt svår uppgift även med elva man på planen?
Isaksson är ju given, honom behöver man inte ta upp. Men om du insisterar... -.-
__________________
Senast redigerad av LexLecter 2010-09-08 kl. 22:19.
Citera
2010-09-08, 22:19
  #8258
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
Isaksson är ju given, honom behöver man inte ta upp
Kanske det, men du satsar på det gamla beprövade 4-3-1-1 för att riktigt förnedra holländarna.
Citera
2010-09-08, 22:21
  #8259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Nej det är ju en ren slump att han vann blåvitts interna skytteliga två år var det väl?
Det är bara ett bevis på att Blåvitt är dåliga?
Citera
2010-09-08, 22:49
  #8260
Medlem
ekkams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Det är bara ett bevis på att Blåvitt är dåliga?

Att blåvitt var dåliga; bör du skriva. Är vet vi att vi är, men vi var inte. Han lämnade allsvenskan som en av de mest produktiva spelarna, innan dess hade han varit nyckelspelare i laget som vunnit cupguld året innan och SM-Guld året innan det. Han har dessutom redan gjort två mål för AZ i UEFA-Cupen, och nu 3 för landslaget på två matcher.
Men det är nog trots allt bara blåvitt som är dåliga och Wernbloom som är medioker.
Citera
2010-09-09, 04:21
  #8261
Medlem
serbers avatar
Har suttit och funderat lite och va nice om Ljungberg och Henke varit 30bast och fått vara med i landslaget nu, 2 bra lagspelare och löpvilliga och även målfarliga båda 2.
Bajrami och Berg är inte riktigt där men vem vet
Citera
2010-09-09, 16:33
  #8262
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Ja det stämmer 13 matcher från start och 4 inhopp. Men som jag sa så vann han dubbeln som startspelare. Han var given i startelvan från halva säsongen och framåt.

Ja, verkligen startspelare. 1 match från start i ligan sedan januari.
Citera
2010-09-28, 10:15
  #8263
Medlem
erikbes avatar
Idag presenteras truppen till matchen mot Holland. Inga större överraskningar att vänta va? Får se om Marcus Berg får vara med då han är avstängd i klubblaget ett tag framöver

Vad säger ni om Nordin Gerzic i ÖSK då som lipar över att han inte hört något från Hamrén. Är han ett troll eller förtjänar han en plats i landslaget?

http://www.fotbollskanalen.se/1.1833397/2010/09/28/hamren_ratar_gerzic_nastan_osedd
Citera
2010-09-28, 10:20
  #8264
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Idag presenteras truppen till matchen mot Holland. Inga större överraskningar att vänta va? Får se om Marcus Berg får vara med då han är avstängd i klubblaget ett tag framöver

Vad säger ni om Nordin Gerzic i ÖSK då som lipar över att han inte hört något från Hamrén. Är han ett troll eller förtjänar han en plats i landslaget?

http://www.fotbollskanalen.se/1.1833397/2010/09/28/hamren_ratar_gerzic_nastan_osedd

I helvete att han ska få en chans i en EMkval-trupp tycker jag. Bättre att han får gå the hard way med en plats i januaritruppen. Sen presterar han väl bara på konstgräs?...
Citera
2010-09-28, 10:25
  #8265
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
I helvete att han ska få en chans i en EMkval-trupp tycker jag. Bättre att han får gå the hard way med en plats i januaritruppen. Sen presterar han väl bara på konstgräs?...

Hur många utav alla spelare som gnällt för att de inte blir uttagna har verkligen förtjänat en plats? Bojan, M Lantz, Goitom...
Citera
2010-09-28, 10:27
  #8266
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Hur många utav alla spelare som gnällt för att de inte blir uttagna har verkligen förtjänat en plats? Bojan, M Lantz, Goitom...

Frågan är hur mycket de har gnällt egentligen. Det känns mycket som typisk medielogik att leta upp någon som gärna vill vara med och få den att säga att "-jag vill ha en plats".
Citera
2010-09-28, 10:39
  #8267
Bannlyst
Gustav Svensson till landslaget tack!
Citera
2010-09-28, 10:47
  #8268
Medlem
Ferry31s avatar
Man kan knappt vänta nu. Endast 2 veckor kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in