Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Det är bara ett bevis på att Blåvitt är dåliga?
Att blåvitt var dåliga; bör du skriva. Är vet vi att vi är, men vi var inte. Han lämnade allsvenskan som en av de mest produktiva spelarna, innan dess hade han varit nyckelspelare i laget som vunnit cupguld året innan och SM-Guld året innan det. Han har dessutom redan gjort två mål för AZ i UEFA-Cupen, och nu 3 för landslaget på två matcher.
Men det är nog trots allt bara blåvitt som är dåliga och Wernbloom som är medioker.