Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Det låter som den typen av åsikter som endast kan komma från inavlade individer. Antingen ger du en sjuhelvetes bra förklaring till detta inkompetenta påstående eller så sticker du från denna tråd. Ingen tar dig på allvar med sådana inavlade påstående utan vettiga förklaringar ändå(som du givetvis inte kan ge).

Men ni måste väl hålla med han att Zlatan är en jävla sopa som endast blir uttagen i landslaget för att fotbollskanalen vill det. Kommer bojkotta landslaget om Hamrén fortsätter ta ut sopan. Ser helst att ni andra här på fb gör likadant. Det måste få ett slut att en spelare som inte ens är topp 3000 får spela i Sveriges landslag.
Kommer kasta ut tvn från fönstret om Zlatan spelar en enda landskamp till.