2010-05-29, 18:41
Medlem
Smerchs avatar
Känns det seriöst med en förbundskapten som står i studion och snackar med Wenström och Bosse tjugo minuter innan avspark?
Citera
2010-05-29, 19:50
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Känns det seriöst med en förbundskapten som står i studion och snackar med Wenström och Bosse tjugo minuter innan avspark?
Vadåda? Just då har han ju inget speciellt för sig, det är ju i slutet av uppvärmingen.
Citera
2010-05-29, 20:02
Bannlyst
Felpost.
Senast redigerad av Tonaldin 2010-05-29 kl. 20:06.
Citera
2010-05-29, 20:08
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Vadåda? Just då har han ju inget speciellt för sig, det är ju i slutet av uppvärmingen.

Även efter matcherna brukar han sitta kvar uppemot en halvtimme genom flera reklamavbrott för att vara mediafolket till lags. Jag är säker på att det finns bättre sätt att spendera den tiden på, antingen med spelarna eller med ledarteamet. I vilket fall tycker jag inte att det ser seriöst ut, snarare verkar han vara besatt av att få journalister/media på sin sida.
Citera
2010-05-29, 20:44
Bannlyst
Bosniens sanna sida har visat sig. Som vanligt överskattar juggarna sina lag styrka. Alla förståndiga visste ju att Sverige var några nivåer högra än det mediokra Bosnien och det visade dem idag när Bosnien ställde upp med sitt bästa lag men blev helt ägda.
Citera
2010-05-29, 20:53
Medlem
Tore Franss avatar
Halleluja, Lagerbäcks tråksossefotboll är väck och ungdomarna visar vart skåpet ska stå!
Citera
2010-05-29, 21:14
Medlem
LastCaresss avatar
Fin insats som lovar gott inför kvalet i höst, riktigt jävla kul att samtliga målgörarna är unga. Mellberg + Majsan visar att de håller inför en ny kvalomgång. Lite oroväckande dock att Chippen är så jävla dålig längst till höger, flytta upp Seb där istället och in med Lustig på backen så blir det nog bättre. Vänsterkanten var ju med svenska mått mätt otrolig Men synd att inte Bajrami fick hänga en balja.
Citera
2010-05-29, 21:20
Medlem
selvovics avatar
En undran om Sveriges mittbackar: Majstorovic och Mellberg börjar bli till åren och kommer lagom till nästa EM att vara 35 år gamla. Tror ni att de kommer vara tillräckligt bra att platsa i EM-truppen om två år eller måste de ersättas? Om så är fallet, vilka mittbackar har Sverige att tillgå? Måste man kanske skola om någon mittfältare/försvarare?
Citera
2010-05-29, 21:20
Medlem
Joel^_^s avatar
Men seriöst Chippen var inte dålig! Han gjorde en bra insats, om inte han vem fan skulle vi spela?
Citera
2010-05-29, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Men seriöst Chippen var inte dålig! Han gjorde en bra insats, om inte han vem fan skulle vi spela?

Nja,inte dålig kanske men knappt godkänd.Bra i löpet men karln får ju inte trasan med sig.
Jag tycker Seb ska spela på Chippens bekostnad.Lustig som back.

Annars vill jag bara säga att detta var den bästa landskampen på väldigt länge.
Alla minns väl hur målskyttet var mot Malta?
Citera
2010-05-29, 21:41
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnusmas92
Nja,inte dålig kanske men knappt godkänd.Bra i löpet men karln får ju inte trasan med sig.
Jag tycker Seb ska spela på Chippens bekostnad.Lustig som back.

Annars vill jag bara säga att detta var den bästa landskampen på väldigt länge.
Alla minns väl hur målskyttet var mot Malta?

Senast Lustig spela så var han riktigt under isen, tror att det vi ställde upp med idag är det bästa vi kan göra, iaf just nu.
Citera
2010-05-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av selvovic
En undran om Sveriges mittbackar: Majstorovic och Mellberg börjar bli till åren och kommer lagom till nästa EM att vara 35 år gamla. Tror ni att de kommer vara tillräckligt bra att platsa i EM-truppen om två år eller måste de ersättas? Om så är fallet, vilka mittbackar har Sverige att tillgå? Måste man kanske skola om någon mittfältare/försvarare?

Sveriges bästa mittback, Jonas Olsson, borde egentligen redan nu vara ordinarie. Sen har Sverige bland annat Bjärsmyr och Granqvist att tillgå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in