2010-05-17, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Anglofilen i aftonhoran har sagt det vid flera tillfällen och då har han citerat Roy. Elm ska absolut inte spela i något landslaget, jag förstår fortfarande inte hur i helvete han kom till PL. Men det bevisar ju ändå att de sämsta spelarna kan ta sig långt genom att träna stenhårt. Kolla bara på Elmander.

Eller hur de sämsta spelarna kan ta sig långt genom att gå när deras kontrakt håller på att löpa ut.

Precis som Harbuzi.
Senast redigerad av StarOnEarth 2010-05-17 kl. 16:36.
Citera
2010-05-17, 16:35
Bannlyst
Citat:
Anglofilen i aftonhoran har sagt det vid flera tillfällen och då har han citerat Roy. Elm ska absolut inte spela i något landslaget, jag förstår fortfarande inte hur i helvete han kom till PL. Men det bevisar ju ändå att de sämsta spelarna kan ta sig långt genom att träna stenhårt. Kolla bara på Elmander.

Ryktas väl om att dom tog han för dom vill ha Rasmus Elm

Elmander kosta väl typ 150 mille för bolton , toulouse hustla dom hårt
Citera
2010-05-17, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Ryktas väl om att dom tog han för dom vill ha Rasmus Elm

Elmander kosta väl typ 150 mille för bolton , toulouse hustla dom hårt

Tror dagarna är slut då Europeiska klubbar betalar dyrt för svenska spelare. Alldeles för många floppar till för högt pris. Tror de har insett nu att de inte håller så jävla hög kvalité trots allt och att svenska klubbar börjar kräva för stora summor för den kvalité spelaren besitter. Även mellankassa utländska klubbar kräver mycket för svenskar som gör succé men så fort de ska spela på hög europeisk nivå hänger de inte med.

Lex Berg, Toivonen, Elm, Wernbloom, Elmander.
Senast redigerad av StarOnEarth 2010-05-17 kl. 16:49.
Citera
2010-05-17, 16:47
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Å andra sidan, finns det någon som tar Peter Wennman på allvar? Om nu Roy, enligt vad Wennman skrivit, är/var missnöjd med Davids insatser så kan jag tycka att det är lustigt att hans kontrakt förlängdes med två år. Får du den ekvationen att gå ihop?
Citera
2010-05-17, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Källa på det tack!

Källa? FabioAugusto har redan etablerat att man inte behöver någon källa för sina argument.

Alla källor finns inte på internet, så min källa är Roy Hodgson, vill du ha den bekräftad är det bara att tala med honom.

Du får tro på vad du vill.
Citera
2010-05-17, 17:21
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Tror dagarna är slut då Europeiska klubbar betalar dyrt för svenska spelare. Alldeles för många floppar till för högt pris. Tror de har insett nu att de inte håller så jävla hög kvalité trots allt och att svenska klubbar börjar kräva för stora summor för den kvalité spelaren besitter. Även mellankassa utländska klubbar kräver mycket för svenskar som gör succé men så fort de ska spela på hög europeisk nivå hänger de inte med.

Lex Berg, Toivonen, Elm, Wernbloom, Elmander.

Undantag för Toivonen på det tack.
Citera
2010-05-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Undantag för Toivonen på det tack.

Ja han är väl den som presterat bäst, men också haft det tacksamt eftersom han spelar i en av de dominanta klubbarna i en ganska avdankad liga.
Citera
2010-05-17, 17:29
Medlem
Tebos avatar
Känns inte truppen jävligt uddlös? Tycka vad man vill om superswedes-snacket men nog fan saknas de såhär i efterhand.
Citera
2010-05-17, 17:39
Bannlyst
En fråga bara , Varför har dem inte tagit in Martin Olsson sen tidigare. Och varför ser jag inte Guidetti jäveln. Eller Harbuzi ?
Senast redigerad av Ganja777 2010-05-17 kl. 17:43.
Citera
2010-05-17, 17:43
Medlem
ipodnanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
En fråga bara , Varför har dem inte tagit in Martin Olsson sen tidigare. Och varför ser jag inte Guidetti jäveln.
Ska vi inte låta lillgrabben debutera i u-21 först?
Citera
2010-05-17, 18:21
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Och varför ser jag inte Guidetti jäveln. Eller Harbuzi ?
Platsar inte Guidetti i U21-laget så platsar han knappast i stora landslaget..
Och Harbuzi? Har du nån koll på om han dominerar i... Grekland, eller var han nu hamnade.. För innan han stack dit så var han miltals ifrån landslaget. Han platsade inte ens i U21 han heller.
Citera
2010-05-17, 18:34
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Källa? FabioAugusto har redan etablerat att man inte behöver någon källa för sina argument.

Alla källor finns inte på internet, så min källa är Roy Hodgson, vill du ha den bekräftad är det bara att tala med honom.

Du får tro på vad du vill.
Okej, en person tycker att källor inte är nödvändigt vid ett påstående om något och du ser det då som allmänt vedertaget att källor inte är nödvändiga

Det kan vara en god idé att ha täckning för saker som man påstår vilket du, föga förvånande, inte hade den här gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in