2009-11-11, 10:37
  #7393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
vadå finns inte din favorit spelare med länge? Och inte lagerbäck heller? Du som har slickat dom i röven under VM kvalet och preachat. Lika bra du slutar tittar på fotboll.

Jasså då kanske det är lika bra att du börjar LÄSA inlägg här istället för att tolka på ditt säregna sätt? Fast det kanske är en för stor utmaning? Hitta någonstans där jag uttryckt mig att jag velat se Lagerbäck eller för den delen Daniel Andersson fortsätta och citera mig gärna på det sen!
Intressant det där när någon har tillräckligt stor verklighetsuppfattning för att säga att de senaste 10 åren har varit bland de mest framgångsrika åren i landslagshistorian, då innebär det alltså automatiskt att man vill se Lagerbäck fortsätta i all evighet...?

Den som bör sluta titta på fotboll är nog snarare den som påstår sig se alla landskamper för att sen hävda att vårat mest spelade mittfält är ett mittfält som i själva verket aldrig startat en landskamp tillsammans.
Eller kanske den personen som indirekt rankar Allsvenskan som bättre än den grekiska eller danska ligan?
Citera
2009-11-16, 13:20
  #7394
Medlem
Det är förjävligt att ingen kanal hittils verkar ha köpt upp Italien matchen. Detta är väldigt stort. Hamrens debut och allt och en ny era för svensk fotboll. Och mot världsmästarna också. Klart som fan att detta måste visas.. Allt annat vore en skandal.
__________________
Senast redigerad av mysen 2009-11-16 kl. 13:22.
Citera
2009-11-16, 13:22
  #7395
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Det är förjävligt att ingen kanal hittils verkar ha köpt upp Italien matchen. Detta är väldigt stort. Hamrens debut och allt och en ny era för svensk fotboll. Klart som fan att detta måste visas.. Allt annat vore en skandal.
Beror på hur man ser det, om ingen sänder kan man sitta och lyssna på radiosporten och föreställa sig att allt ser bättre ut än det faktiskt gör.

Med det sagt så lär säkert någon kanal se till att sy ihop en deal i sista sekund.
Citera
2009-11-16, 13:30
  #7396
Medlem
J.R.s avatar
Om man ska tro Aftonbladets rapportering från presskonferensen så verkar det som om det finns goda chanser att Ola Toivonen får spela på onsdag nu när Källström är skadad. Ska bli väldigt kul att se (om nu matchen visas på tv) i så fall.
Citera
2009-11-16, 13:35
  #7397
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Om man ska tro Aftonbladets rapportering från presskonferensen så verkar det som om det finns goda chanser att Ola Toivonen får spela på onsdag nu när Källström är skadad. Ska bli väldigt kul att se (om nu matchen visas på tv) i så fall.
Samtidigt antydde han ju att han hade för avsikt att testa Elmander i den roll han ahde i Bröndby, dvs som släpande bakom en andra anfallare, och med två centrala mittfältare bakom. Lämnar ju ingen uppenbar lucka för Toivonen.
Citera
2009-11-16, 21:10
  #7398
Medlem
xtroes avatar
Blir SVT24 som sänder matchen för er som missat. Chris Härenstam och Glenn Strömberg kommenterar.
Citera
2009-11-16, 21:45
  #7399
Medlem
NoTruces avatar
Ingen Berg på onsdag? Sätter Hamrén Elmander på topp ska jag kissa på tv:n.
Citera
2009-11-16, 21:52
  #7400
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Ingen Berg på onsdag? Sätter Hamrén Elmander på topp ska jag kissa på tv:n.
Varken Berg eller Källström kommer vara med.
Citera
2009-11-16, 21:54
  #7401
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Varken Berg eller Källström kommer vara med.

Källström kan vi vara utan den här matchen, men det kommer att göra ont att inte ha Berg i 76:e minuten, då det står 1-0 till Italien.
Citera
2009-11-16, 22:32
  #7402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Blir SVT24 som sänder matchen för er som missat. Chris Härenstam och Glenn Strömberg kommenterar.


Perfekt med Strömberg som kommentator.
Citera
2009-11-16, 23:23
  #7403
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Ingen Berg på onsdag? Sätter Hamrén Elmander på topp ska jag kissa på tv:n.

Då kan du ställa in en kanna med vatten i kylen så att du är redo på onsdag + pic or it never happend

Fått bra vibbar utav det som sagts och gjorts idag från landslagshåll, hoppas vi kan få med oss lika eller vinst från Italien och något tecken på bra spel så är nog dom flesta nöjda.
Citera
2009-11-17, 01:16
  #7404
Medlem
wikholms avatar
Äntligen får Mikael Lustig chansen "på riktigt" i landslaget, hoppas han är i startelvan för att stanna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in