Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
vadå finns inte din favorit spelare med länge? Och inte lagerbäck heller? Du som har slickat dom i röven under VM kvalet och preachat. Lika bra du slutar tittar på fotboll.
Jasså då kanske det är lika bra att du börjar LÄSA inlägg här istället för att tolka på ditt säregna sätt? Fast det kanske är en för stor utmaning? Hitta någonstans där jag uttryckt mig att jag velat se Lagerbäck eller för den delen Daniel Andersson fortsätta och citera mig gärna på det sen!
Intressant det där när någon har tillräckligt stor verklighetsuppfattning för att säga att de senaste 10 åren har varit bland de mest framgångsrika åren i landslagshistorian, då innebär det alltså automatiskt att man vill se Lagerbäck fortsätta i all evighet...?
Den som bör sluta titta på fotboll är nog snarare den som påstår sig se alla landskamper för att sen hävda att vårat mest spelade mittfält är ett mittfält som i själva verket aldrig startat en landskamp tillsammans.
Eller kanske den personen som indirekt rankar Allsvenskan som bättre än den grekiska eller danska ligan?