Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Återigen bevisar Lagerbäck-hatarna sin inkompetens, ni behöver inte hylla honom men tänk efter och inse hur bra vi har varit dom senaste åren.
Det kommer antagligen aldrig ske igen oavsett hur mycket spännande tränare och spelare ni vill se i landslaget, Lagerbäcks landslag har efter våra förutsättningar levererat och endast med oflyt har medaljerna uteblivit.
Om 30 år kommer det heta "på Lagerbäcks tid, då djävlar gick vi vidare från allt"
seriöst? Jag är fotbollsfan och har även kontaker innom Svenska fotbollsförbundet där jag också jobbat som materiallare. Att säga att Lagerbäck gjort NÅGOT för svensk fotboll är helt fel!
Tommy Söderberg hade ett "tänk" för fotboll. att lagerbäck fick fortsätta var bara för han levde på tommys meriter inom landslaget.
Titta bara på U:21! Vem leder det u:21 landslaget alla tyckte så himla bra om? Dom kickade boll och gjorde mål! Att kunna spela med en avdankad 38åring på topp under en sådan här viktig match är ju fel?!?! (Visst kan skulle kunna få spela en halvlek. Men efter första halvlek där han inte gjort något speciellt?) SVERIGE BEHÖVER EN tränare som vågar ge s.larsson, elmander, berg, stoor OCH SPECIELLT Emir Bajrami. killen är sveriges nästa storstjärna!
Folk kan snacka om att han inte är mogen.. vad sa Nrkpg om bröderna elm? Jo dom var för dåliga och inte mogna nog att spela i deras lag så dom fick istället chansen i kalmar.
Hoppas folk ställer sig en frågeställare nu. jag svarar gärna på de frågor som kommer upp i tråden!