Citat:
Ursprungligen postat av haser
Såna som snillet_1 finns på varenda forum. Flyter med, har egentligen aldrig någon åsikt eller något att komma med utan drar några pikar här och där, någon smiley här och där, hånar någon här och där för att sedan dra vidare. Intressant fenomen anser jag som framtida psykologstudent. Eftersom jag aldrig har sett en match med Rajalakso kan jag inte uttala mig om honom till landslaget. Men du fortsätter att komma med irrelevanta argument. Zz.
Du kan istället ge exempel på fantastiska vänsteryttrar som bör komma med i landslaget. Hysén? Bajrami? Celik? Jag är öppen för förslag.
5 mål på 5 allsvenskar matcher är min värld jämförbart med 16 matcher utan något mål alls (enligt vad jag kan se nu). Visst, Kacanlic är bättre än Rajalakso såklart. Men SEXTON jävla matcher. Det räcker ingenstans. Det kan lika gärna vara en dagslända. Ska Victor Prodell och kompani in i landslaget också?
Och nä, jag är verkligen inte någon snubbe utan någon egentlig åsikt. Du grät ju för några månader sen när jag hade starka åsikter om spelare som Rafael och Phil Jones.