2012-08-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.jaxxon
Sverige var med i EM, Schwiez var inte. Just saying...

Schweiz var däremot med i VM. Kaclanicik måste först och främst se till att få mycket speltid under hösten, om han nu gör det bra vilket jag tror så borde han få chansen i landslaget. Bajrami är dålig just nu och platsar inte ens i Monaco.
Citera
2012-08-10, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Schweiz var däremot med i VM. Kaclanicik måste först och främst se till att få mycket speltid under hösten, om han nu gör det bra vilket jag tror så borde han få chansen i landslaget. Bajrami är dålig just nu och platsar inte ens i Monaco.

Det hoppas jag. Kolla truppen som blev uttagen nu, måste vara den sämsta på årtionden. Så dålig och tråkig trupp att jag får huvudvärk. Samma gamla sopor som Gerndt och Berg som ändå inte gör någon skillnad nu och kommer aldrig göra.

Sverige borde för övrigt se upp till just Schweiz. Okej, vi kanske är bättre just nu men de producerar (även om det kan låta konstigt) betydligt fler och bra intressanta spelare. Kanske för att man får chansen om man imponerar
Senast redigerad av haser 2012-08-10 kl. 00:15.
Citera
2012-08-10, 00:27
Medlem
snillet_1s avatar
Det är en skandal att Rajalakso inte kom när han hade gjort 5 mål på 5 matcher.
Citera
2012-08-10, 00:32
Bannlyst
Såna som snillet_1 finns på varenda forum. Flyter med, har egentligen aldrig någon åsikt eller något att komma med utan drar några pikar här och där, någon smiley här och där, hånar någon här och där för att sedan dra vidare. Intressant fenomen anser jag som framtida psykologstudent. Eftersom jag aldrig har sett en match med Rajalakso kan jag inte uttala mig om honom till landslaget. Men du fortsätter att komma med irrelevanta argument. Zz.

Du kan istället ge exempel på fantastiska vänsteryttrar som bör komma med i landslaget. Hysén? Bajrami? Celik? Jag är öppen för förslag.
Senast redigerad av haser 2012-08-10 kl. 00:35.
Citera
2012-08-10, 00:38
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haser
Såna som snillet_1 finns på varenda forum. Flyter med, har egentligen aldrig någon åsikt eller något att komma med utan drar några pikar här och där, någon smiley här och där, hånar någon här och där för att sedan dra vidare. Intressant fenomen anser jag som framtida psykologstudent. Eftersom jag aldrig har sett en match med Rajalakso kan jag inte uttala mig om honom till landslaget. Men du fortsätter att komma med irrelevanta argument. Zz.

Du kan istället ge exempel på fantastiska vänsteryttrar som bör komma med i landslaget. Hysén? Bajrami? Celik? Jag är öppen för förslag.

5 mål på 5 allsvenskar matcher är min värld jämförbart med 16 matcher utan något mål alls (enligt vad jag kan se nu). Visst, Kacanlic är bättre än Rajalakso såklart. Men SEXTON jävla matcher. Det räcker ingenstans. Det kan lika gärna vara en dagslända. Ska Victor Prodell och kompani in i landslaget också?

Och nä, jag är verkligen inte någon snubbe utan någon egentlig åsikt. Du grät ju för några månader sen när jag hade starka åsikter om spelare som Rafael och Phil Jones.
Citera
2012-08-10, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
5 mål på 5 allsvenskar matcher är min värld jämförbart med 16 matcher utan något mål alls (enligt vad jag kan se nu). Visst, Kacanlic är bättre än Rajalakso såklart. Men SEXTON jävla matcher. Det räcker ingenstans. Det kan lika gärna vara en dagslända. Ska Victor Prodell och kompani in i landslaget också?

Och nä, jag är verkligen inte någon snubbe utan någon egentlig åsikt. Du grät ju för några månader sen när jag hade starka åsikter om spelare som Rafael och Phil Jones.

Väl medveten om att du ventilerar dina åsikter ibland men alldeles för sällan, mestadels postar du bara som du gör nu och för någon minut sen i en annan tråd. Du har mer potential än så!

Varför är du så rädd att ta ut en spelare i en jävla träningsmatch och se hur han reagerar? Det skadar inte när vi har så dåliga alternativ på den platsen.
Citera
2012-08-10, 00:44
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:

Varför är du så rädd att ta ut en spelare i en jävla träningsmatch och se hur han reagerar? Det skadar inte när vi har så dåliga alternativ på den platsen.

Gör han en hyfsad höst - visst. Testa honom i något inhopp eller så i landslaget. Jag är inte rädd för något, jag vill bara att landslaget ska vara något du kämpar för. 16 stycken a-lagsmatcher räcker inte.
Citera
2012-08-11, 20:08
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Gör han en hyfsad höst - visst. Testa honom i något inhopp eller så i landslaget. Jag är inte rädd för något, jag vill bara att landslaget ska vara något du kämpar för. 16 stycken a-lagsmatcher räcker inte.

Dina dryga inlägg till trots så tycker Erik Hamren att han har presterat tillräckligt för att få en chans att visa upp sig och har kallat in honom som ersättare för den skadade (tack och lov) Bajrami.
Citera
2012-08-11, 20:23
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Dina dryga inlägg till trots så tycker Erik Hamren att han har presterat tillräckligt för att få en chans att visa upp sig och har kallat in honom som ersättare för den skadade (tack och lov) Bajrami.

Då får vi hoppas att han gör bra ifrån sig, inte sant?
Citera
2012-08-11, 20:38
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Då får vi hoppas att han gör bra ifrån sig, inte sant?

Absolut, han har ett gyllene läge att konkurrera ut Bajrami som enligt mig aldrig varit bra i landslaget.
Citera
2012-08-11, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas

Nej, det är bara vi okunniga som vill ha in en ung spelare som inte gjort ett skit!
Citera
2012-08-11, 21:20
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Nej, det är bara vi okunniga som vill ha in en ung spelare som inte gjort ett skit!

En god observation av dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in