Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Goitoms målsnitt är dock långt ifrån imponerande, men jag skulle inte ha något emot att se honom i någon träningsmatch dock.
Det skulle jag. Hans målsnitt är som sagt helt jävla värdelöst, å de funkar inte att som anfallare göra typ 3 mål på 25 matcher.. Oavsett vilket lag du spelar i. Får inte Henok igång målproduktionen, har vi Henke, Elmander, Zlatte, Berg, Rosenberg som går före. Och eftersom vi bara använder 2 anfallare åt gången, tycker jag dessutom att det räcker med 4st. Sen är det ju frågan var man vill ha Elmander, som kan va användbar på kanten, å Henke, som skulle funka som offensiv mittfältare. Men Henok är fortfarande mil efter både Berg och Rosenberg, i synnerhet den sistnämnde.