2008-11-11, 17:05
  #5053
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Goitoms målsnitt är dock långt ifrån imponerande, men jag skulle inte ha något emot att se honom i någon träningsmatch dock.

Det skulle jag. Hans målsnitt är som sagt helt jävla värdelöst, å de funkar inte att som anfallare göra typ 3 mål på 25 matcher.. Oavsett vilket lag du spelar i. Får inte Henok igång målproduktionen, har vi Henke, Elmander, Zlatte, Berg, Rosenberg som går före. Och eftersom vi bara använder 2 anfallare åt gången, tycker jag dessutom att det räcker med 4st. Sen är det ju frågan var man vill ha Elmander, som kan va användbar på kanten, å Henke, som skulle funka som offensiv mittfältare. Men Henok är fortfarande mil efter både Berg och Rosenberg, i synnerhet den sistnämnde.
Citera
2008-11-11, 17:08
  #5054
Medlem
Rick Derriss avatar
Glöm inte att Goitom var hundraprocentig under sin tid i Udinese.
Citera
2008-11-11, 17:14
  #5055
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
Glöm inte att Goitom var hundraprocentig under sin tid i Udinese.

Dessutom var det väl mot Inter som målet kom, de är tungt
Citera
2008-11-11, 17:27
  #5056
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Det skulle jag. Hans målsnitt är som sagt helt jävla värdelöst, å de funkar inte att som anfallare göra typ 3 mål på 25 matcher.. Oavsett vilket lag du spelar i. Får inte Henok igång målproduktionen, har vi Henke, Elmander, Zlatte, Berg, Rosenberg som går före. Och eftersom vi bara använder 2 anfallare åt gången, tycker jag dessutom att det räcker med 4st. Sen är det ju frågan var man vill ha Elmander, som kan va användbar på kanten, å Henke, som skulle funka som offensiv mittfältare. Men Henok är fortfarande mil efter både Berg och Rosenberg, i synnerhet den sistnämnde.

För kvoteringen då?
Citera
2008-11-11, 17:29
  #5057
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Det skulle jag. Hans målsnitt är som sagt helt jävla värdelöst, å de funkar inte att som anfallare göra typ 3 mål på 25 matcher.. Oavsett vilket lag du spelar i. Får inte Henok igång målproduktionen, har vi Henke, Elmander, Zlatte, Berg, Rosenberg som går före. Och eftersom vi bara använder 2 anfallare åt gången, tycker jag dessutom att det räcker med 4st. Sen är det ju frågan var man vill ha Elmander, som kan va användbar på kanten, å Henke, som skulle funka som offensiv mittfältare. Men Henok är fortfarande mil efter både Berg och Rosenberg, i synnerhet den sistnämnde.

Skrev du just att Elmander är användbar på kanten? :P Kan väl lika bra sätta Petter Hansson där.
Citera
2008-11-11, 17:54
  #5058
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Skrev du just att Elmander är användbar på kanten? :P Kan väl lika bra sätta Petter Hansson där.

Haha "användbar" är fel ord... Han har spelat i den positionen
Citera
2008-11-11, 20:02
  #5059
Medlem
Quasys avatar
Kul om både Martin Olsson och jonas olsson fått chansen både de har väll spelat några matcher i PL jämnfört med stoor som bara är bänkad.
Citera
2008-11-11, 22:53
  #5060
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quasy
Kul om både Martin Olsson och jonas olsson fått chansen både de har väll spelat några matcher i PL jämnfört med stoor som bara är bänkad.

Men har Martin och Jonas spelat Champions League och EM? Nej.
Citera
2008-11-11, 23:01
  #5061
Medlem
Quasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Men har Martin och Jonas spelat Champions League och EM? Nej.

näe, men det är ju ändå bara en träningsmatch och då är det väll bra att pröva lite nytt, båda olsson borde vara bättre form än stoor då de matchas i PL.
Citera
2008-11-19, 19:24
  #5062
Medlem
hiphopnegers avatar
Inget vidare drag i den här tråden såhär med lite mer än en timme kvar till match.
Citera
2008-11-19, 19:31
  #5063
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopneger
Inget vidare drag i den här tråden såhär med lite mer än en timme kvar till match.
Det finns väl inte så mycket att säga. Allt missnöje har väl redan ventilerats. Fast det kanske går att gnälla lite till.

Hur fan är karlen funtad, vad är det för mening med att spela med Daniel Andersson i en träningsmatch. Detsamma kan man ju även tycka om Hansson och Nilsson också.
Citera
2008-11-19, 19:40
  #5064
Medlem
Hoppas Viktor Elm får sig en halvlek. Honom är jag mest intresserad av att se. Marcus Berg är också intressant ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in