2008-08-26, 17:33
  #4453
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article3185428.ab



Andra coucher hade kanske vågat ge Robin Söder en chans men nej inte svenska förbundskaptener

Han är ju inte över 21 ännu

Haha

Söder är bra, och kommer troligen bli helt fantastisk, men att vilja ha med honom i landslaget nu, det är ju bara idiotier. Han är inte i närheten av Berg, Zlatan, Rosenberg eller Larsson.
Citera
2008-08-26, 17:35
  #4454
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Söder är bra, och kommer troligen bli helt fantastisk, men att vilja ha med honom i landslaget nu, det är ju bara idiotier. Han är inte i närheten av Berg, Zlatan, Rosenberg eller Larsson.

Nej men han kan få Elmanders plats.
Citera
2008-08-26, 18:19
  #4455
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Jaha, men Holmén i truppen. Lackar fan här.

Kan inte annat än hålla med om Holmén. Förstår inte heller varför Elm är med. Han väl knappt aldrig spelat i landslaget förut?
Citera
2008-08-26, 18:27
  #4456
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Kan inte annat än hålla med om Holmén. Förstår inte heller varför Elm är med. Han väl knappt aldrig spelat i landslaget förut?

Föryngra.
Våra unga jättetalanger ska få chansen.
Vi ska börja spela anfallsfotboll som Ryssland.

Förmodligen inser svenska folket att vi inte har några jättetalanger tillhörande Sverige.
Citera
2008-08-26, 18:38
  #4457
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Föryngra.
Våra unga jättetalanger ska få chansen.
Vi ska börja spela anfallsfotboll som Ryssland.

Förmodligen inser svenska folket att vi inte har några jättetalanger tillhörande Sverige.

Sebastian Larsson, Rasmus Lindgren för att nämna få.
Citera
2008-08-26, 18:40
  #4458
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Söder är bra, och kommer troligen bli helt fantastisk, men att vilja ha med honom i landslaget nu, det är ju bara idiotier. Han är inte i närheten av Berg, Zlatan, Rosenberg eller Larsson.

Otroligt Lagerbäck tar in Berg

Kan ju behövas, Man vet ju inte var man har zlatte numera om han helt plötsligt blir skadad och måste åka tillbaks till Inter
Citera
2008-08-26, 18:42
  #4459
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Sebastian Larsson, Rasmus Lindgren för att nämna få.

Vart har jag nämnt medelmåttor?
Citera
2008-08-26, 18:47
  #4460
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Vart har jag nämnt medelmåttor?

Dessa två är väl knappast medelmåttor. Speciellt inte Sebastian som säkert har fem år kvar till sin peak och ändå gjorde fler ligamål än tex Drogba. Blev framröstad till Birminghams bästa spelare, framför lirare som Zarate, McFadden, Oliver Kapo. Många klubbar som vill ha honom.

Lindgren har ju imponerat friskt i Ajax och är en så jävla mycket bättre fotbollsspelare än din idol, sidleds.
Citera
2008-08-26, 19:02
  #4461
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Dessa två är väl knappast medelmåttor. Speciellt inte Sebastian som säkert har fem år kvar till sin peak och ändå gjorde fler ligamål än tex Drogba. Blev framröstad till Birminghams bästa spelare, framför lirare som Zarate, McFadden, Oliver Kapo. Många klubbar som vill ha honom.

Lindgren har ju imponerat friskt i Ajax och är en så jävla mycket bättre fotbollsspelare än din idol, sidleds.
Att Larsson verkar ska spela i Championship är bara löjligt. Han går in i startelvan i flera PL-lag.
Citera
2008-08-26, 19:04
  #4462
Medlem
Brullas avatar
Hur gammal får man vara i U21-landslaget? Får man ha tre spelare som är över 21 eller?
Citera
2008-08-26, 19:04
  #4463
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mahou
Att Larsson verkar ska spela i Championship är bara löjligt. Han går in i startelvan i flera PL-lag.

Nog för att B'ham kommer gå upp direkt, men vafan, de vägrar ju sälja honom.
Citera
2008-08-26, 19:06
  #4464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Vart har jag nämnt medelmåttor?

Jag håller verkligen inte med om att dessa 2 är att betrakta som medelmåttor, tvärtom så besitter de en spetskompetens som är få förunnat i Sverige och de kommer bli väldigt viktiga för både landslaget och sina klubblag (vilket de redan är förvisso).

Men om vi utgår ifrån ditt resonemang att de är medelmåttor så ser jag hellre de 2 unga medelmåttorna än en gammal, trög och riktigt usel föredetting som aldrig ens uppnåt medelmåttestatus.

Ja det är Sidled jag menar...


Jag hoppas innerligt att Sebastian Larsson får spela från start i kvalet nu, allt annat är komplett och total idioti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in