Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Vart har jag nämnt medelmåttor?
Jag håller verkligen inte med om att dessa 2 är att betrakta som medelmåttor, tvärtom så besitter de en spetskompetens som är få förunnat i Sverige och de kommer bli väldigt viktiga för både landslaget och sina klubblag (vilket de redan är förvisso).
Men om vi utgår ifrån ditt resonemang att de är medelmåttor så ser jag hellre de 2 unga medelmåttorna än en gammal, trög och riktigt usel föredetting som aldrig ens uppnåt medelmåttestatus.
Ja det är Sidled jag menar...
Jag hoppas innerligt att Sebastian Larsson får spela från start i kvalet nu, allt annat är komplett och total idioti.