2008-08-12, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cap. Morgan
Var är hans korsband är väl den stora frågan...

Så var det ja, sorry.
Citera
2008-08-12, 15:19
Medlem
Tebos avatar
Tydligen togs inga Bajare eller Kalmarspelare pga cupsemin.

http://www.barometern.se/sporten/svenska-cupen-stoppar-kff-spelare-fran-landslaget-(789940).gm
Citera
2008-08-12, 16:35
Medlem
Brullas avatar
Kan någon förklara varför Holmén är med. Jag förstår då inte. Petter Andersson är tio gånger bättre.
Citera
2008-08-12, 16:42
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Kan någon förklara varför Holmén är med. Jag förstår då inte. Petter Andersson är tio gånger bättre.
Du är inte läskunnig? Läs posten ovan din.
Citera
2008-08-12, 16:45
Medlem
zzwampens avatar
Frankrikes trupp:

Goalkeepers: Mandanda (Marseille), Lloris (Lyon)

Defenders: Boumsong (Lyon), Sagna (Arsenal), Gallas (Arsenal), Evra (Manchester United), Fanni (Rennes), Mexes (Roma), Clichy (Arsenal)

Midfielders: Flamini (Milan), L Diarra (Portsmouth), Toulalan (Lyon), Malouda (Chelsea), Ben Arfa (Marseille), A Diarra (Bordeaux), Gourcuff (Bordeaux), Govou (Lyon)

Forwards: Henry (Barcelona), Anelka (Chelsea), Benzema (Lyon)
Citera
2008-08-12, 16:46
Medlem
LastCaresss avatar
Tja, vad ska man säga? Okej tycker jag. Hoppas bara att gubbhelvetet väljer att satsa lite nu på Berg och Lindgren, och kanske nån mer ung som presterar.
Citera
2008-08-12, 16:48
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla

Följt Bröndby i år? Inget ont om Petter Andersson men Holmén har lyckats ganska väl i Bröndby. Var väl även avgörande i finalen i danska cupen? Jag tror det är rätt att ge honom chansen. Petter har även cupen i Sverige.
Citera
2008-08-12, 17:38
Medlem
thakiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Tja, vad ska man säga? Okej tycker jag. Hoppas bara att gubbhelvetet väljer att satsa lite nu på Berg och Lindgren, och kanske nån mer ung som presterar.

haha, gubbhelvetet. jo jag håller med, in med fler unga spelare, det är ju trots allt ändå dem som är landslagets framtid.. om vi nu har någon
Citera
2008-08-12, 18:21
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Följt Bröndby i år? Inget ont om Petter Andersson men Holmén har lyckats ganska väl i Bröndby. Var väl även avgörande i finalen i danska cupen? Jag tror det är rätt att ge honom chansen. Petter har även cupen i Sverige.
Jo, Holmen har lyft sig flera snäpp sedan han gick till Brönby.
Sista i IFE så vart han istället riktigt jävla dålig, verkade som han bara tappa allt ork och engagemang helt plötsligt innan flytten.

Så flytten gjorde susen för honom.
Citera
2008-08-12, 19:26
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Frankrikes trupp:

Goalkeepers: Mandanda (Marseille), Lloris (Lyon)

Defenders: Boumsong (Lyon), Sagna (Arsenal), Gallas (Arsenal), Evra (Manchester United), Fanni (Rennes), Mexes (Roma), Clichy (Arsenal)

Midfielders: Flamini (Milan), L Diarra (Portsmouth), Toulalan (Lyon), Malouda (Chelsea), Ben Arfa (Marseille), A Diarra (Bordeaux), Gourcuff (Bordeaux), Govou (Lyon)

Forwards: Henry (Barcelona), Anelka (Chelsea), Benzema (Lyon)

Vart håller Nasri hus, skadad? Kan ju inte vara så att han spelat sig ur truppen sedan VM.

EDIT: Roligt att Mexes äntligen fick komma med, han har väl varit nobbad av förbundskaptenen ganska länge.
Citera
2008-08-12, 21:17
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Vart håller Nasri hus, skadad? Kan ju inte vara så att han spelat sig ur truppen sedan VM.

EDIT: Roligt att Mexes äntligen fick komma med, han har väl varit nobbad av förbundskaptenen ganska länge.
Nasri är skadad.
Citera
2008-08-12, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Petter Hansson är 33 år, Daniel Andersson 31 år, Henrik Larsson, 37 år. Komigen, move on. Dags för nya.

Håller med men vem ska ersätta? Ge din synpunkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in