Citat:
Ursprungligen postat av vf
---
Ser bra ut inför EM detta, Sverige tar guld.
Klart Sverige ska satsa på att vinna - kunde Danmark och Grekland så kan Sverige. Ett genrep betyder inte så mycket, det är i mångt och mycket till för att avslöja brister, saker att korrigera. Jag tror inte heller att Sverige går längre än till kvart-eller möjligen semi - men jag tvivlar på att EM blir ett praktfiasko. Dock måste landslaget ha marginalerna på sin sida, och en given förstauppställning, som väl mer och mer klarnar nu. Jag tycker de borde starta med:
Isaksson
Nilsson-Mellberg-Hansson-Stoor
Sebastian Larsson-Svensson-Källström-Ljungberg
Henrik Larsson-Ibrahimovic