Matchdag...
Ska som sagt bli väldigt intressant att se Hamréns startelva efter lunch! Den här gången finns det ju verkligen frågetecken så här på förhand. Målvakt och backlinje är givetvis helt spikade och jag är helt övertygad om att Elmander kliver upp också, har svårt att se Hysén starta på topp. Kim är såklart given och jag har svårt att se någon anledning till att hålla Anders utanför startelvan, Seb går såklart också in från start till höger. De är övriga två platser som är lite tveksamma, i vanliga fall hade Ola varit given i Hamréns värld från start i det här läget. Dock fokuserar ju Erik alltid så hårt på det här med inställning och attityd och rapporterna om Ola under veckan har ju tenderat att vara ganska så negativa kring den biten, sen är det ju kanske troligt att kvällsisarna har blåst upp allt kring Ola lite väl mycket. Frågan är också hur han gör med Chippen och Elm... Här har jag ändå svårt att se att Elm, som trots allt petade den tidigare så givna Svensson senast, åker rätt ur startelvan trots att han var rent av dålig senast. Frågan är bara vilken roll han tilldelas?
Den förmodade startelvan från Erik blir nog trots allt:
Isak - Lustig Mellberg Maestro Olsson - Anders Kim - Seb Toivonen Elm - Elmander
En liten outsider skulle väl kunna vara om han ändå fortsatt vill ha med Chippen från start till vänster och låter Elm ta den centrala rollen som då innebär att Ola börjar på bänken, men tror snarare på ovanstående startelva.