Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Kul att de startar med Sebastian Larsson och Marcus Berg i morgon.
Målvakt: Andreas Isaksson.
Backar: Fredrik Stoor, Daniel
Majstorovic, Petter Hansson, Mikael
Nisson.
Mittfältare: Anders Svensson,
Sebastian Larsson, Kim Källström,
Kennedy Bakircioglü.
Anfallare: :Marcus Berg, Markus
Rosenberg.
Ja, det känns helt rätt med det mittfältet också. Ett test från start med Taco och Kim, Larsson som får vara med från början och en Kennedy med chans att spela bort Chippen från startelvan.
Att Berg får chansen direkt är också bra även om det kanske skulle ha varit ihop med någon mer rutinerad. Rosenberg springer och flänger lite och det hade kanske varit enklare för berg med en mer uppspelsvänlig kollega på topp.
Jag hade hellre sett Concha än Stoor faktiskt men om Concha får spela andra halvlek så är det ok, liksom Safari exempelvis.