2008-02-05, 20:14
  #2593
Bannlyst
Någon som vet hur det gick emot ukraina idag?
Citera
2008-02-05, 20:24
  #2594
Medlem
LastCaresss avatar
Menar du för U-21 ?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/article1773831.ab
Citera
2008-02-05, 20:24
  #2595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Någon som vet hur det gick emot ukraina idag?


U21 herr: Ola Toivonen segerskytt mot Ukraina
Det blev seger för U21-landslaget i säsongspremiären mot Ukraina. Ola Toivonen segerskytt (tionde malet i U21) i den andra halvleken


http://www.svenskfotboll.se/t2.aspx?p=152141&x=1&a=1121462
Citera
2008-02-05, 21:02
  #2596
Medlem
Rocky69s avatar
Kul att de startar med Sebastian Larsson och Marcus Berg i morgon.

Målvakt: Andreas Isaksson.

Backar: Fredrik Stoor, Daniel
Majstorovic, Petter Hansson, Mikael
Nisson.

Mittfältare: Anders Svensson,
Sebastian Larsson, Kim Källström,
Kennedy Bakircioglü.

Anfallare: :Marcus Berg, Markus
Rosenberg.
Citera
2008-02-06, 01:12
  #2597
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Kul att de startar med Sebastian Larsson och Marcus Berg i morgon.

Målvakt: Andreas Isaksson.

Backar: Fredrik Stoor, Daniel
Majstorovic, Petter Hansson, Mikael
Nisson.

Mittfältare: Anders Svensson,
Sebastian Larsson, Kim Källström,
Kennedy Bakircioglü.

Anfallare: :Marcus Berg, Markus
Rosenberg.
Ja, det känns helt rätt med det mittfältet också. Ett test från start med Taco och Kim, Larsson som får vara med från början och en Kennedy med chans att spela bort Chippen från startelvan.

Att Berg får chansen direkt är också bra även om det kanske skulle ha varit ihop med någon mer rutinerad. Rosenberg springer och flänger lite och det hade kanske varit enklare för berg med en mer uppspelsvänlig kollega på topp.

Jag hade hellre sett Concha än Stoor faktiskt men om Concha får spela andra halvlek så är det ok, liksom Safari exempelvis.
Citera
2008-02-06, 13:55
  #2598
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Ja, det känns helt rätt med det mittfältet också. Ett test från start med Taco och Kim, Larsson som får vara med från början och en Kennedy med chans att spela bort Chippen från startelvan.

Att Berg får chansen direkt är också bra även om det kanske skulle ha varit ihop med någon mer rutinerad. Rosenberg springer och flänger lite och det hade kanske varit enklare för berg med en mer uppspelsvänlig kollega på topp.

Jag hade hellre sett Concha än Stoor faktiskt men om Concha får spela andra halvlek så är det ok, liksom Safari exempelvis.

HGåller med dig helt, förutom att jag vill se Stoor där hela matchen. Någon annan än Nilsson på vänsterbacken dock..
Citera
2008-02-06, 14:55
  #2599
Medlem
Jockegrillars avatar
Kom igen nu mittfältet, verkligen dags att visa att ni vill vara med i EM-startelvan! Få bort chippen åtminstone.
Citera
2008-02-06, 16:17
  #2600
Medlem
någon med upplysningar om hur det går för dessa herrar i sina respektiva ligor...

Jon Jönsson och Jonas Olsson - Fortfarande skadade? När förväntas de vara tillbaka?

Granqvist och Martin Olsson - Får de någon speltid i PL, hur blir det med den ev. utlåningen av Granqvist till Helsingborg?

Stenman, Karl Svensson och Risp - Lever de fortfarande?

Bröderna Farnerud - Statistik?
Citera
2008-02-06, 16:57
  #2601
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
HGåller med dig helt, förutom att jag vill se Stoor där hela matchen. Någon annan än Nilsson på vänsterbacken dock..
Det verkar som att Stoor ska spela på vänstern. Då får Nilsson en halvlek och Conha en hoppas jag. Safari får spela en stund på slutet, beroende på hur det går för Stoor då.
Citera
2008-02-06, 17:22
  #2602
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Det verkar som att Stoor ska spela på vänstern. Då får Nilsson en halvlek och Conha en hoppas jag. Safari får spela en stund på slutet, beroende på hur det går för Stoor då.

Låter bra om det blir så. Vill dock inte se så mycket av Nilsson, vi vet ju redan allt om den sopan.
Citera
2008-02-06, 17:22
  #2603
Medlem
Pangbullens avatar
Hmm, är nog halvblind, men vilken kanal sänder matchen`?
Citera
2008-02-06, 17:23
  #2604
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HelloFoggy
någon med upplysningar om hur det går för dessa herrar i sina respektiva ligor...

Jon Jönsson och Jonas Olsson - Fortfarande skadade? När förväntas de vara tillbaka?

Granqvist och Martin Olsson - Får de någon speltid i PL, hur blir det med den ev. utlåningen av Granqvist till Helsingborg?

Stenman, Karl Svensson och Risp - Lever de fortfarande?

Bröderna Farnerud - Statistik?

Granqvist var ordinarie tills Wigan bytte tränare, nu får han sitta på bänken ibland men oftast är han inte ens med där..

Martin Olsson har spelat några cupmatcher men har även hoppat in i PL-matcher och återfinns oftast på bänken, dock är han skadad just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in