2008-10-07, 23:43
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pete D
Henrik Larsson är skadad och lär inte spela. Blir antagligen Elmander, tyvärr. Har inget emot honom, och han var i grym form förra hösten, men idag är han inte tillräcklig enligt mig.

Jävlar, jag såg det nu. Då blir det problem, men inte kommer Berg att spela i alla fall. Lär bli Elmander då, men han kommer knappast spela i en Henke-roll utan snarare ligga före Ibrahimovic och hugga på backlinjen.
Citera
2008-10-08, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jävlar, jag såg det nu. Då blir det problem, men inte kommer Berg att spela i alla fall. Lär bli Elmander då, men han kommer knappast spela i en Henke-roll utan snarare ligga före Ibrahimovic och hugga på backlinjen.

Jo med Zlatan lite bakom hoppas man ju. Tror fan Zlatan blir bättre när han får en hårt jobbande anfallare bredvid sig.
Citera
2008-10-08, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Haha, aldrig sett honom spela bra i landslaget. Tror dock han kan göra det i framtiden, han är däremot inte redo än, för oerfaren och valpig för att ens kunna konkurrera om platsen brevid Zlatan enligt mig. Men om två år däremot, kan han mycket väl vara en Allbäck.

Han är 22 år, inte precis en tonåring. Så han borde klara av det om han får fler chanser
Citera
2008-10-08, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Haha, aldrig sett honom spela bra i landslaget. Tror dock han kan göra det i framtiden, han är däremot inte redo än, för oerfaren och valpig för att ens kunna konkurrera om platsen brevid Zlatan enligt mig. Men om två år däremot, kan han mycket väl vara en Allbäck.

Finns inte en enda likhet mellan dem. Förutom att de båda inte är ordinare i landslaget kanske.
Citera
2008-10-08, 06:46
Medlem
Wellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Finns inte en enda likhet mellan dem. Förutom att de båda inte är ordinare i landslaget kanske.

Tror det var i den meningen att han kan bli en bra inhoppare och måltjuv. Det var ingen spelmässig jämförelse.
Citera
2008-10-08, 10:47
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Jo med Zlatan lite bakom hoppas man ju. Tror fan Zlatan blir bättre när han får en hårt jobbande anfallare bredvid sig.

Ja men det gäller oxå att uppspelsfasen fungerar och att de får bra bollar att jobba med.
Citera
2008-10-08, 11:32
Medlem
SexyBeasts avatar
Isak

Stoor Granqvist Majstorovic Safari

Holmén Larsson

Johansson/Petter Berg Källström

Zlatan

Alternativt snabbe och passningssäkre Schlebrügge istället för Majstorovic fast då blir huvudspelet lidande.
Citera
2008-10-08, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wells
Tror det var i den meningen att han kan bli en bra inhoppare och måltjuv. Det var ingen spelmässig jämförelse.
Jepp det var det jag syftade på, inte spelstil eller så utan deras roll i landslaget.
Citera
2008-10-08, 11:49
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBeast
Isak

Holmén Larsson

Zlatan

Alternativt snabbe och passningssäkre Schlebrügge istället för Majstorovic fast då blir huvudspelet lidande.

Jag hoppas verkligen inte Sverige startar så.
Citera
2008-10-08, 12:24
Medlem
Porugal Tappar

Maniche och Deco kommer missa VM-kval matchen mot Sverige, känns som om detta kommer öka Sveriges vinstchanser när nu båda lagen har spelare skadade.
Citera
2008-10-08, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBeast
Isak

Holmén Larsson

Zlatan

Ett säkert sätt att inte få några poäng alls.
Citera
2008-10-08, 13:05
Medlem
Clay Allisons avatar
Dagens träning avslutad utan att någon blev skadad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in