2018-05-12, 17:51
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Ingen Olsson, väntas bli borta 9 månader, hade gärna sett en comeback från Wendt och undrar om inte en skada på Olsson hade kunnat få honom att temporärt göra en comeback trots att han avslutat sin landslagskarriär, fast Augustinsson ser jag nog helst i startelvan.
Olsson är fullt frisk och tillgänglig, vet inte vad du pratar om.
Citera
2018-05-12, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Olsson är fullt frisk och tillgänglig, vet inte vad du pratar om.

Såg det nu, läste lite fort och missade att det var brorsan Marcus som var borta, tur för landslaget då men trist för Marcus.
Citera
2018-05-12, 21:40
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ta honom inte seriös, han är stenkåt på Zengin och är nog den enda personen i världen som vill se honom i truppen.

Haha jaha, jag som trodde det var någon form av pik mot Janne.
Citera
2018-05-12, 21:45
Medlem
lagerhyllans avatar
Citat:
Med Ken Sema i svag form for Ostersund och Jakob Johansson garanterat borta sa blir detta truppen. Kan lova att den ser exakt ut sa har nar den presenteras pa tisdag.

Målvakter:
Robin Olsen
Kristoffer Nordfeldt
Karl-Johan Johnsson

Högerbackar:
Mikael Lustig
Emil Krafth

Mittbackar:
Andreas Granqvist
Victor Lindelöf
Pontus Jansson
Filip Helander

Vänsterbackar:
Ludwig Augustinsson
Martin Olsson

Yttermittfältare:
Jimmy Durmaz
Viktor Claesson
Emil Forsberg
Marcus Rohdén

Innermittfältare:
Albin Ekdal
Oscar Hiljemark
Gustav Svensson
Sebastian Larsson

Anfallare:
Marcus Berg
Ola Toivonen
Isaac Kiese Thelin
John Guidetti

Lewicki ska ersätta JJ enligt aftonbladet.
Citera
2018-05-12, 22:10
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagerhyllan
Lewicki ska ersätta JJ enligt aftonbladet.
Tror inte Lewicki kommer med. Kan du länka till artikeln? Hittar inget om det.
Citera
2018-05-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Gustav Svensson och Marcus Rohdén ska inte vara med, punkt!

För övrigt så gråter nog Party-Janne, när Zengin inte kan vara med.

Av lycka ja.
Zengin är busy med att slicka Zlatans nybajsade anus.
Citera
2018-05-13, 08:00
Medlem
Ganska svagt lag tyvärr och om Janne är smart tar han med Zlatan som joker. Z vore perfekt som inhoppare och kan hitta formen i slutet av turneringen och Z inger respekt av motståndarna. Zlatan i målboxen och hårdmarkerad skapar ytor för de övriga.
Citera
2018-05-13, 10:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Ganska svagt lag tyvärr och om Janne är smart tar han med Zlatan som joker. Z vore perfekt som inhoppare och kan hitta formen i slutet av turneringen och Z inger respekt av motståndarna. Zlatan i målboxen och hårdmarkerad skapar ytor för de övriga.

men lägg av med jävla Zlatan nu!

då har jag hellre ishak Isak eller någon ung som joker. Inte en avdankad skadad diva med uppblåst ego som definitivt kommer förstöra laget.

Så respektlöst att fortfarande tjata om Zlatan
Citera
2018-05-13, 10:27
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Tror inte Lewicki kommer med. Kan du länka till artikeln? Hittar inget om det.

Jag är MFF supporter men Lewicki har inte hållit måttet, han hade nån bra säsong för något år sedan men sedan har det bara gått utför. Ser hellre K.Olsson knipa innermitt-platsen i så fall.
Citera
2018-05-13, 14:30
Medlem
LiNUs587s avatar
Känns bara sjukare och sjukare för varje gång jag läser våran trupp att vi faktiskt tog oss till VM.
Citera
2018-05-13, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred

Då tar jag hellre en otroligt lagorienterad men endå målfarlig anfallare i Ishak som joker. Zlatan har problem att näta i MLS. Ishak är dessutom mycket möjligen ett framtida alternativ för oss. Zlatan är inte framtiden.
Citera
2018-05-13, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiNUs587
Känns bara sjukare och sjukare för varje gång jag läser våran trupp att vi faktiskt tog oss till VM.
Sett till den svåra UEFA-vägen dit så stämmer det du säger. Det fanns andra lag med bättre trupper som borde ha kvalificerat sig istället. Däremot tycker jag truppen är bättre än både Mexiko och Sydkoreas, samt givetvis lag som Saudiarabien, Peru, Australien, Marocko, Panama, Tunisien med flera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in