2016-09-09, 07:52
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Nope eftersom den med speed dissas: Alexander Gerndt funkar i ett tremanna anfall som ytter
Önskar att Rasmus Jönsson som spåddes en fin karriär kan få vara skadefri nu och få ett genombrott. Han funkar som ytter

Du är helt seriös med att du vill ha en kvinnomisshandlare i svenska fotbollslandslaget?
Citera
2016-09-09, 08:00
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Du är helt seriös med att du vill ha en kvinnomisshandlare i svenska fotbollslandslaget?

Men bowlaren77 vill ju bara ha med alla spelare med Helsingborgskoppling oavsett kvalitet.

Gerndt, Rasmus Jönsson, Jordan Larsson och Bojanic borde alla tas med i landslaget, som borde tränas av Christoffer Andersson och Henke Larsson.
Citera
2016-09-09, 08:02
Medlem
Citat:

Om jag vill ha en spelare som sparkat en fotboll på sin flickvän i landslaget? Yes absolut.
Citera
2016-09-09, 08:05
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Om jag vill ha en spelare som sparkat en fotboll på sin flickvän i landslaget? Yes absolut.

Så var det det där med strypgreppet också, det han fälldes för.
Citera
2016-09-09, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Men bowlaren77 vill ju bara ha med alla spelare med Helsingborgskoppling oavsett kvalitet.

Gerndt, Rasmus Jönsson, Jordan Larsson och Bojanic borde alla tas med i landslaget, som borde tränas av Christoffer Andersson och Henke Larsson.

Helt ärligt: hade Bojanic haft högst passningsprocent av svenskarna om han spelat i matchen mot Holland? Lika givet som att solen går upp varje morgon.

Jordan kommer aldrig bli aktuell innan han lärt sig av Zlatan hur man bygger muskler a´la italian style utan att ertappas med handen i syltburken. När jag ser Zlatans fysik så tänker jag alltid på hur Johan Muhlegg forsade fram i spåren alldeles uttunnad med Epons hjälp Jordan har för övrigt ungefär samma fysik som en 18-årig Zlatan: smidig & tunn.

En Gerndt som är skadefri nu & gör mycket mål varthän han spelat borde givetvis vara med i truppen. En bättre spelare än Kujovic & Nyman i vart fall. Så om man avtjänat sitt straff så ska man dubbelbestraffas och stängas av på livstid i landslagssammanhang?

Rasmus Jönsson var en intressant spelare innan alla skador. Ungefär samma sorgliga historia som med en annan stor talang: Petter Andersson. Men Rasmus är på väg tillbaka nu och är ännu ganska ung - så visst skulle han kunna få ett genombrott och bli aktuell.

PS: gillar inte Henke som tränare. Velig & feg. Hur många 1 måls ledningar har inte den mannen förlorat med HIF senaste året. Om man gör första målet i en match - men inte ett andra i kanske 25 förlorande matcher i rad: då är det något allvarligt fel. Aldrig sett HIF "kontra" in ett mål mot ett lag som hamnat i underläge och flyttat upp spelet.

Att inte Stuart Baxter blev FK är däremot ett mysterium

Jag propagerar för andra spelae oxå: Isak mot luxemburg & Bulgarien. Simon G. Sam larsson.
Senast redigerad av Bowlaren77 2016-09-09 kl. 08:19.
Citera
2016-09-09, 08:18
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Helt ärligt: hade Bojanic haft högst passningsprocent av svenskarna om han spelat i matchen mot Holland? Lika givet som att solen går upp varje morgon.

Jordan kommer aldrig bli aktuell innan han lärt sig av Zlatan hur man bygger muskler a´la italian style utan att ertappas med handen i syltburken. När jag ser Zlatans fysik så tänker jag alltid på hur Johan Muhlegg forsade fram i spåren alldeles uttunnad med Epons hjälp Jordan har för övrigt ungefär samma fysik som en 18-årig Zlatan: smidig & tunn.

En Gerndt som är skadefri nu & gör mycket mål varthän han spelat borde givetvis vara med i truppen. En bättre spelare än Kujovic & Nyman i vart fall. Så om man avtjänat sitt straff så ska man dubbelbestraffas och stängas av på livstid i landslagssammanhang?

Rasmus Jönsson var en intressant spelare innan alla skador. Ungefär samma sorgliga historia som med en annan stor talang: Petter Andersson. Men Rasmus är på väg tillbaka nu och är ännu ganska ung - så vist skulle han kunna få ett genombrott och bli aktuell.

PS: gillar inte Henke som tränare. Velig & feg. Hur många 1 måls ledningar har inte den mannen förlorat med HIF senaste året. Om man gör första målet i en match - men inte ett andra i kanske 25 förlorande matcher i rad: då är det något allvarligt fel. Aldrig sett HIF "kontra" in ett mål mot ett lag som hamnat i underläge och flyttat upp spelet.

Att inte Stuart Baxter blev FK är däremot ett mysterium

Okej, antingen är du ett troll eller så extremt förblindad att du på allvar tror att dessa spelare är annat än högst mediokra.

Kul för dig. Antar jag.
Citera
2016-09-09, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Okej, antingen är du ett troll eller så extremt förblindad att du på allvar tror att dessa spelare är annat än högst mediokra.

Kul för dig. Antar jag.

Var inte spelarnas passningsprocent senast medioker?
Svara på min fråga: Tror du Bojanic hade haft högst passninsprocent (svenskarna) om geniet spelat mot Holland? Ransaka dig själv & svara ärligt
Citera
2016-09-09, 08:25
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Svara på min fråga: Tror du Bojanic hade haft högst passninsprocent (svenskarna) om geniet spelat mot Holland? Ransaka dig själv & svara ärligt

Nej, det tror jag inte. Han hade inte kunnat springa nog för att komma i position för att få en pass.

Bojanic är tjock liten datanörd. Sluta tro att han är bra oavsett om du trollar eller inte.
Citera
2016-09-09, 09:16
Medlem
Citat:
Bojanic är en sämre version av Labinot Harbuzi.
Citera
2016-09-09, 11:15
Medlem
Citat:
Så var det det där med strypgreppet också, det han fälldes för.

Dom hade helt klart för lite hatsex i förhållandet.

Angående JJ så verkar det vara något i vattnet här Göteborg som gör att man blir inkompatibel med landslaget, annars hade han varit ett intressant namn att prova både i ett 4-4-2 och 4-3-3.
Citera
2016-09-09, 13:49
Medlem
Roibots avatar
Härligt att vi fick med oss en poäng mot Holland. Hade dock varit bättre med 0-0, eftersom holländarna nu har ett bortamål som de kan dra fördel av ifall vi slutar lika i gruppen.

Följande truppförändringar borde genomföras i framtiden:

Ut: Pontus Jansson, Oscar Lewicki, Marcus Rohdén, Isaac Kiese Thelin & Christoffer Nyman.

In: Axel Sjöberg, Jakob Johansson, Sam Larsson, Branimir Hrgota & Joel Asoro.

Sjöberg, Johansson och Larsson är otroligt tongivande i sina respektive klubblag. Hrgota kan inte vara mycket sämre än Thelin. Asoro är ett spännande framtidsnamn som absolut borde kunna spela sig till en landslagsplats om han fortsätter att få speltid i Sunderland.

Senast redigerad av Roibot 2016-09-09 kl. 14:05.
Citera
2016-09-09, 14:10
Medlem
R.O.S.Hs avatar
Borde jag kunna vem Sjöberg är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in