Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Men bowlaren77 vill ju bara ha med alla spelare med Helsingborgskoppling oavsett kvalitet.
Gerndt, Rasmus Jönsson, Jordan Larsson och Bojanic borde alla tas med i landslaget, som borde tränas av Christoffer Andersson och Henke Larsson.
Helt ärligt: hade Bojanic haft högst passningsprocent av svenskarna om han spelat i matchen mot Holland? Lika givet som att solen går upp varje morgon.
Jordan kommer aldrig bli aktuell innan han lärt sig av Zlatan hur man bygger muskler a´la italian style utan att ertappas med handen i syltburken. När jag ser Zlatans fysik så tänker jag alltid på hur Johan Muhlegg forsade fram i spåren alldeles uttunnad med Epons hjälp

Jordan har för övrigt ungefär samma fysik som en 18-årig Zlatan: smidig & tunn.
En Gerndt som är skadefri nu & gör mycket mål varthän han spelat borde givetvis vara med i truppen. En bättre spelare än Kujovic & Nyman i vart fall. Så om man avtjänat sitt straff så ska man dubbelbestraffas och stängas av på livstid i landslagssammanhang?
Rasmus Jönsson var en intressant spelare innan alla skador. Ungefär samma sorgliga historia som med en annan stor talang: Petter Andersson. Men Rasmus är på väg tillbaka nu och är ännu ganska ung - så visst skulle han kunna få ett genombrott och bli aktuell.
PS: gillar inte Henke som tränare. Velig & feg. Hur många 1 måls ledningar har inte den mannen förlorat med HIF senaste året. Om man gör första målet i en match - men inte ett andra i kanske 25 förlorande matcher i rad: då är det något allvarligt fel. Aldrig sett HIF "kontra" in ett mål mot ett lag som hamnat i underläge och flyttat upp spelet.
Att inte Stuart Baxter blev FK är däremot ett mysterium
Jag propagerar för andra spelae oxå: Isak mot luxemburg & Bulgarien. Simon G. Sam larsson.