2016-03-28, 06:54
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Blir kanske ett inhopp för Guidetti i andra halvlek, 45 minuter vardera eller något för att se vem som länkar bäst med den Ztore.
Får hoppas på detta. När Zlatko lägger skorna på hyllan är det Guidetti som ska axla hans roll, inte Berg.

Lugn i stormen nu. Ingen kommer axla Ibras roll när han lägger av. Anfallsspelet kommer omstruktureras helt enkelt, finns ingen som klarar av Ibras roll.

Vet inte varför Berg inte får till det i landslaget, men jag antar att det har med självförtroende att göra. Det verkar å andra sidan också konstigt; han borde rimligen ha bra självförtroende nu för tiden med tanke på hur bra han gjort det i Grekland. Samma sak med Oscar Wendt, men där är skillnaden ännu större (överlägset bästa svenska vänsterbacken på klubblagsnivå, usel i landslaget).
Citera
2016-03-28, 08:12
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Lugn i stormen nu. Ingen kommer axla Ibras roll när han lägger av. Anfallsspelet kommer omstruktureras helt enkelt, finns ingen som klarar av Ibras roll.

Vet inte varför Berg inte får till det i landslaget, men jag antar att det har med självförtroende att göra. Det verkar å andra sidan också konstigt; han borde rimligen ha bra självförtroende nu för tiden med tanke på hur bra han gjort det i Grekland. Samma sak med Oscar Wendt, men där är skillnaden ännu större (överlägset bästa svenska vänsterbacken på klubblagsnivå, usel i landslaget).
Oscar Wendt har ju inte fått nån speltid i landslaget på hur länge som helst. Att han var usel i landslaget för ett par år sedan säger ingenting om vad han skulle kunna prestera idag.
Citera
2016-03-28, 09:58
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Oscar Wendt har ju inte fått nån speltid i landslaget på hur länge som helst. Att han var usel i landslaget för ett par år sedan säger ingenting om vad han skulle kunna prestera idag.
Han spelade ju för inte så jättelänge sedan, tror det var förra året kanske? Då imponerade han knappast.
Citera
2016-03-28, 10:13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Han spelade ju för inte så jättelänge sedan, tror det var förra året kanske? Då imponerade han knappast.

Om jag minns rätt så var han med i truppen mot Montenegro i juni-15. Jag tror att han spelade men är osäker.
Citera
2016-03-28, 10:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Jaså? Då sviker mitt minne mig.
Citera
2016-03-28, 11:13
Medlem
DjPuttes avatar
http://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/bekraftat-isaksson-slutar-i-landslaget/
ÄNTLIGEN som Fylking sade!!
Citera
2016-03-28, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
http://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/bekraftat-isaksson-slutar-i-landslaget/

Jaaaaa
Citera
2016-03-28, 11:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

När man sen ser att omröstningen om efterträdaren har Carlgren som första namn så blir inte jag så speciellt trygg. PC spel i luften är lika bra som Isakssons med fötterna.

Nordfeldt eller Olsen är mina val med ett plus för Nordfeldt.
Citera
2016-03-28, 11:46
Medlem
Citat:
Vem ska ta över? Otroligt deppigt besked.
Citera
2016-03-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Vem ska ta över? Otroligt deppigt besked.

Underbart besked. Isaksson har aldrig räddat en straff samt alltid petad i klubblaget.
Citera
2016-03-28, 12:14
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Fattar inte varför folk pratat om Nordfeldt hela tiden. Karln har inte spelar en fotbollsmatch sedan Maj/Juni 2015 och får fortsatt noll förtroende i Swansea. Utan spelsida kan man fetglömma landslaget. I dagsläget bör rangordningen vara Olsen/hopf (Som bajare vet jag dock hur dåligt han presterade i Bajen till och från, men han har uppenbarligen växt i Turkiet och stått för väldigt bra insatser där). Och sista platsen får stå mellan Isaksson, Nordfeldt och kanske Carlgren. Av dessa tre blir det isaksson för mig.
Citera
2016-03-28, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Underbart besked. Isaksson har aldrig räddat en straff samt alltid petad i klubblaget.

Oavsett Isakssons brister så är han den stabilaste målvakt Sverige haft sedan Ronnie Hellström. Finns i dagsläget ingen självklar ersättare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in