2015-10-14, 10:24
Medlem
SilviaNights avatar
Vill se denna i playoff:
Elmander-Toivonen
Zengin-Taco-Kim-Seb
Safari-Antonsson-Granqvist-Bengtsson
Isak
Citera
2015-10-14, 10:29
Medlem
BarryHeros avatar
Vad tror ni pa for playoffelva och trupp?

Isaksson
Lustig - Antonsson - Granqvist - M. Olsson
Zengin - Ekdal - Kallstrom - Durmaz
Ibrahimovic - Berg

Tror ni detta ar en sannolik elva Hamren kommer satsa pa? Far vi se nagra jokrar i truppen? Quaison? Hiljemark?
Citera
2015-10-14, 11:35
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Vad tror ni pa for playoffelva och trupp?

Isaksson
Lustig - Antonsson - Granqvist - M. Olsson
Zengin - Ekdal - Kallstrom - Durmaz
Ibrahimovic - Berg

Tror ni detta ar en sannolik elva Hamren kommer satsa pa? Far vi se nagra jokrar i truppen? Quaison? Hiljemark?
Är inte Forsberg skadad så vill jag se honom, han öppnar upp mycket ytor med sina löpningar. Lite sent att ändra ett mittfält när det är dags för playoff så den där elvan måste väl få spela även om jag tycker vårt centrala mittfält fungerar dåligt. In med Forsberg annars håller jag med.
Citera
2015-10-14, 11:40
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilviaNight
Vill se denna i playoff:
Elmander-Toivonen
Zengin-Taco-Kim-Seb
Isak

Bästa landslaget någonsin
Citera
2015-10-14, 11:41
Bannlyst
Citat:
Vill se denna i playoff:
Elmander-Toivonen
Zengin-Taco-Kim-Seb
Isak
Är de du Hamrén?
Citera
2015-10-14, 11:56
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Är inte Forsberg skadad så vill jag se honom, han öppnar upp mycket ytor med sina löpningar. Lite sent att ändra ett mittfält när det är dags för playoff så den där elvan måste väl få spela även om jag tycker vårt centrala mittfält fungerar dåligt. In med Forsberg annars håller jag med.
Glomde honom. Blir det Forsberg istället for Durmaz eller Zengin? Forsberg ar val egentligen bast från vanster men vet inte hur han spelat i Red Bull-laget hittills.
Citera
2015-10-14, 12:34
Medlem
Hunden007s avatar
Danmark - Sverige tror jag det kommer bli xD många likheter vi båda sög i kvalet. båda länderna hatar sina egna tränare och vill dom skall avgå snarast. sen Zlatan VS Lord!
Citera
2015-10-14, 17:52
Medlem
SilviaNights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memphisdepay
Är de du Hamrén?
Fan du kom på mig. Var är din shining?
Citera
2015-10-14, 19:40
Medlem
Citat:
Vill se denna i playoff:
Elmander-Toivonen
Zengin-Taco-Kim-Seb
Isak

Är inte Bengtsson lite ung?

Edit:
Han verkar inte ens ha spelat i Erkansaraysporbulpasabache i Süper Lig än. Han är inte redo.
Senast redigerad av Alphatross 2015-10-14 kl. 19:44.
Citera
2015-10-14, 19:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Danmark - Sverige tror jag det kommer bli xD många likheter vi båda sög i kvalet. båda länderna hatar sina egna tränare och vill dom skall avgå snarast. sen Zlatan VS Lord!

Brukar bli så. Länderna som nog bägge vill undvika varann samtidigt som det blir en bra "publikmatch". Jo det är känns ganska givet att det blir Danmark tyvärr.
Citera
2015-10-14, 20:11
Medlem
ZlatanManias avatar
Danmark är dom jag absolut inte vill ha, kan räkna med payback efter allt i u21-EM och den revanschen vore bara plågsam på alla möjliga sätt..

-

Om man nu ska va hypotetisk och spekulera i en kommande EM trupp: Vilka "aspiranter" vill ni ha med?
Citera
2015-10-14, 20:26
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Danmark är dom jag absolut inte vill ha, kan räkna med payback efter allt i u21-EM och den revanschen vore bara plågsam på alla möjliga sätt..

-

Om man nu ska va hypotetisk och spekulera i en kommande EM trupp: Vilka "aspiranter" vill ni ha med?
Jag hoppas Simon G, Kris Olsson, Quaison, Hiljemark och Krafth gör så pass bra ifrån sig och får spela så mycket att det vore omöjligt för Hamrén att inte ta med dem. Men det lär inte hända. På sin höjd kommer kanske Palermo-duon och Krafth (om han blir frisk) komma med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in