Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Synd att Wernblom stått still i ett par år nu.. han såg vass ut precis i början.
Fast det där stämmer väl inte riktigt va? Helt okänd för ett par år sedan. Han slog igenom förra året, var sämre på hösten, usel under våren för att vara helt grym sneaste tiden igen.