2007-09-03, 16:50
  #2161
Medlem
gendarns avatar
Johansson...... va fan!

Låt hellre Sebastian Larsson få lite landslagsrutin än att ha en snubbe som spelar i Danmark som bänkutfyllare.
Citera
2007-09-03, 17:19
  #2162
Medlem
erikbes avatar
Pinsamt att nobodys som Andreas Johansson och Rade Prica får chansen
Citera
2007-09-03, 17:35
  #2163
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Pinsamt att nobodys som Andreas Johansson och Rade Prica får chansen


prica måste ha någon väldigt viktig del av lagerbäcks privatliv då han tillochmed lyckas smöra in johansson.. har verkligen lagerbäck fru eller går han runt och frågar spelare om dom vill.. mjölka tjuren?
Citera
2007-09-03, 17:36
  #2164
Medlem
LastCaresss avatar
Ger mig fan på att Lager hellre tar ut Nicklas Bärkroth än att ta ut Marcus Berg.
Citera
2007-09-03, 18:10
  #2165
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Ger mig fan på att Lager hellre tar ut Nicklas Bärkroth än att ta ut Marcus Berg.

lagerbäck skulle ta ut Quirino före Berg om han kunde...
Citera
2007-09-03, 20:01
  #2166
Medlem
Morientess avatar
Varför tror ni att Lagerbäck skulle ha någonting personligt emot Marcus Berg? Hans tid kommer komma, det är jag säker på. Att Lagerbäck satsar på rutin och därmed rutinerade spelar inför en viktig kvalmatch är faktiskt ganska förståeligt och inte särskilt överraskande (om man kan sin Lagerbäck).
Citera
2007-09-03, 20:20
  #2167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morientes
Varför tror ni att Lagerbäck skulle ha någonting personligt emot Marcus Berg? Hans tid kommer komma, det är jag säker på. Att Lagerbäck satsar på rutin och därmed rutinerade spelar inför en viktig kvalmatch är faktiskt ganska förståeligt och inte särskilt överraskande (om man kan sin Lagerbäck).

Rutinen han satsar på som utfyllnad består ju i rutin i att sitta på bänken.
Citera
2007-09-03, 20:32
  #2168
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Synd att Wernblom stått still i ett par år nu.. han såg vass ut precis i början.
Citera
2007-09-04, 14:14
  #2169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Synd att Wernblom stått still i ett par år nu.. han såg vass ut precis i början.

Fast det där stämmer väl inte riktigt va? Helt okänd för ett par år sedan. Han slog igenom förra året, var sämre på hösten, usel under våren för att vara helt grym sneaste tiden igen.
Citera
2007-09-04, 14:32
  #2170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Fast det där stämmer väl inte riktigt va? Helt okänd för ett par år sedan. Han slog igenom förra året, var sämre på hösten, usel under våren för att vara helt grym sneaste tiden igen.

Han slog igenom år 2005. Mot Elfsborg körde han fullständigt över Holmén.
Citera
2007-09-04, 14:34
  #2171
Medlem
Allbäck verkar skadad. Om han lämnar truppen blir det nog Berg som ersätter.

Vad är det som ska sägas på presskonferensen kl. 16.00 förresten?
Citera
2007-09-04, 14:47
  #2172
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Allbäck verkar skadad. Om han lämnar truppen blir det nog Berg som ersätter.

Vad är det som ska sägas på presskonferensen kl. 16.00 förresten?

Allbäck skadad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in