Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Jag gillade Östlunds hjärta när han spelade men han var alldeles för långsam, han hängde inte med! Hade han gjort det hade han nog fortfarande spelat i landslaget.
Men i början när han var med så var han ju rätt så okey, men sen börja det handa konstiga saker runt honom.
Och det sista satt man ju och skruvade sig i soffan när han fick bollen, för det kändes nu klantar han sig.
Men ändå tycker jag att han flög ur landslaget med huvudet före av Lagerbäck, så måste finnas nått mer bakom.
För man kan helt enkelt inte gå från mer eller mindre ordinarie i startelvan i kvalet till att inte fp vara med en 23-manna trupp par månader senare.
Stackarn tränade extra med något lag för att hålla bra form inför sommaren, snacka om han blide besviken