2008-05-17, 01:54
  #3361
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Jo, jag vet. Det var inte rött kort för fem öre.

Men ändå påstår du att han lappar dit folk till höger och vänster?
Citera
2008-05-17, 02:06
  #3362
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Men ändå påstår du att han lappar dit folk till höger och vänster?
Det var ett skämt.
Citera
2008-05-17, 17:36
  #3363
Medlem
maximtsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Det var ett skämt.

okej, men inte ett större skämt än sidledsdanne
Citera
2008-05-17, 18:52
  #3364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Alexander Östlund han gjorde faktiskt en del misstag.
Och man kände när han var inbland

Jag gillade Östlunds hjärta när han spelade men han var alldeles för långsam, han hängde inte med! Hade han gjort det hade han nog fortfarande spelat i landslaget.
Citera
2008-05-17, 19:40
  #3365
Medlem
the head honchos avatar
Markus Rosenberg gjorde matchens enda mål idag när Bremen bortaslog Leverkusen med 1-0. Sverige har, som de flesta redan konstaterat, det riktigt bra ställt offensivt!
Citera
2008-05-17, 19:44
  #3366
Medlem
zzwampens avatar
Han kom ju riktigt bra i poängligan (mål+assist). Han kom ju delad 4:a i skytteligan med 13 mål och han har gjort 8 assist.
Citera
2008-05-17, 19:57
  #3367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Han kom ju riktigt bra i poängligan (mål+assist). Han kom ju delad 4:a i skytteligan med 13 mål och han har gjort 8 assist.

Jag undrar om Lagerbäck vågare chansa på vissa spelare i truppen i EM.

Jag skulle ge Zlatan och Chippen en chans, tar dom inte vara på den ska dom till bänken samma med Ljungberg om han inte hade varit lagkapten.

Jag skulle faktist vilja se Sebastian Larsson istället för Chippen men kommer aldrig hända

Och nej jag tycker inte Henke ska vara i första elvan.
Citera
2008-05-17, 20:00
  #3368
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TR-Underground
Jag skulle ge Zlatan och Chippen en chans, tar dom inte vara på den ska dom till bänken samma med Ljungberg om han inte hade varit lagkapten.
Varför peta Ljungberg? De senaste åren har han varit landslagets bästa spelare och en av få som gjorde något vettigt -06.
Citera
2008-05-17, 20:12
  #3369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Varför peta Ljungberg? De senaste åren har han varit landslagets bästa spelare och en av få som gjorde något vettigt -06.

Det ända jag sätt han göra bra var hans nickmål mot Paraguay? i senaste VM.

Varit så skadad i West Ham det här året, han är ju verkligen inte det där krigarn han va i Arsenal. Vi får väll se hur motiverad han är i EM, efter en kaos säsong i England.
Citera
2008-05-17, 20:28
  #3370
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TR-Underground
Det ända jag sätt han göra bra var hans nickmål mot Paraguay? i senaste VM.



Skojar du? Det är väl ingen tvekan om att han var Sveriges bästa spelare 2006. Varken Källström eller Svensson funkade ju i det mästerskapet och det enda som fungerade på mittfältet var Ljungberg.

Om det blir hans sista mästerskap så borde han vara motiverad.
Citera
2008-05-18, 16:06
  #3371
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Jag gillade Östlunds hjärta när han spelade men han var alldeles för långsam, han hängde inte med! Hade han gjort det hade han nog fortfarande spelat i landslaget.
Men i början när han var med så var han ju rätt så okey, men sen börja det handa konstiga saker runt honom.
Och det sista satt man ju och skruvade sig i soffan när han fick bollen, för det kändes nu klantar han sig.

Men ändå tycker jag att han flög ur landslaget med huvudet före av Lagerbäck, så måste finnas nått mer bakom.
För man kan helt enkelt inte gå från mer eller mindre ordinarie i startelvan i kvalet till att inte fp vara med en 23-manna trupp par månader senare.
Stackarn tränade extra med något lag för att hålla bra form inför sommaren, snacka om han blide besviken
Citera
2008-05-18, 21:13
  #3372
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Ja då får vi hoppas att han inte hoppar av efter EM med motiveringen "Jag spelar nog inte 2010" utan hänger med när vi ska ner till Albanien och liknande för att gneta hem en trepoängare i nästa kval.


Det blir svårt, ni bör nog satsa på att få tre poängaren på hemma plan istället...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in