Håller med, i stort sett. Alla gnäller, jag tycker det var en rätt bra uttagning, som bygger på dagsform och inte en massa teorier om "hjärta" osv. Att peta grottmannen Östlund bör betraktas som ett genidrag.
Daniel Andersson lär inte få spela en minut, varför gnälla?
Försvarsspelet är det stora problemet, men nu har Lagerbäck skapat rejält med utrymme att experimentera, med Micke Nilsson och Alexandersson som jokrar. Med fingerspitzgefühl kan det bli bra. Hade gärna sett Micke Dorsin i truppen också...
Tråkigt att Tobias Hysén inte kom med, men han har ju inte alls visat någon form i år; det får bli nästa VM för lill-Glenn.
- F.G
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Kul att de kom med: Shaaban, Alvbåge, K. Svensson, Stenman, Elmander, Rosenberg
Vad i helvete ska de till VM och göra: Allbäck, D. Andersson
Skönt att slippa: Östlund
Synd att de inte kom med: Hysén, Concha
Ingen skräll att de kom med: Övriga