2006-05-09, 19:44
  #181
Medlem
Ahruons avatar
Ser bra ut. Skönt att Salle blev petad, en spelare som alltid ger allt men han håller tyvärr inte.
Citera
2006-05-09, 19:46
  #182
Medlem
bojakabos avatar
Jag mår dåligt!!!

Hur fan kan man peta östlund?? han är min idol!!! är så dålig på ett så oerhört grymmt sätt att jag blir alldeles kär när jag ser han...nu mår jag skit... bojkottar vm utan östlund..hoppas nån skadar sig
Citera
2006-05-09, 19:46
  #183
Medlem
Fula Gubbens avatar
Håller med, i stort sett. Alla gnäller, jag tycker det var en rätt bra uttagning, som bygger på dagsform och inte en massa teorier om "hjärta" osv. Att peta grottmannen Östlund bör betraktas som ett genidrag.

Daniel Andersson lär inte få spela en minut, varför gnälla?

Försvarsspelet är det stora problemet, men nu har Lagerbäck skapat rejält med utrymme att experimentera, med Micke Nilsson och Alexandersson som jokrar. Med fingerspitzgefühl kan det bli bra. Hade gärna sett Micke Dorsin i truppen också...

Tråkigt att Tobias Hysén inte kom med, men han har ju inte alls visat någon form i år; det får bli nästa VM för lill-Glenn.

- F.G

Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Kul att de kom med: Shaaban, Alvbåge, K. Svensson, Stenman, Elmander, Rosenberg

Vad i helvete ska de till VM och göra: Allbäck, D. Andersson

Skönt att slippa: Östlund

Synd att de inte kom med: Hysén, Concha

Ingen skräll att de kom med: Övriga
Citera
2006-05-09, 19:51
  #184
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanofallDan


Min startelva (håll i er): Isaksson - Edman, Mellberg, Lucic, Nilsson - Ljungberg, Linderoth, Källström, Wilhelmsson - Larsson, Ibrahimovic.


Det var väl inget att hålla i sig för -- så ser min start-elva också ut . Micke Nilsson är frågetecknet, men nu ska vi tänka positivt.

Anders Svensson sitter på bänken redo att kliva in om Kimpa inte "kommer in" i matchen. Alexandersson kan vara redo om man möter ett riktigt dåligt lag

Undrar vem som är förste avbytare till anfallet -- Mattias Jonsson eller Allbäck? Knappast Elmander.

- F.G
Citera
2006-05-09, 19:54
  #185
Medlem
Meanmachines avatar
Tråkigt att inte Östlund kom med, det blir inte samma nerv utan honom..
Citera
2006-05-09, 19:56
  #186
Medlem
bojakabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Tråkigt att inte Östlund kom med, det blir inte samma nerv utan honom..


håller med är i choktillstånd här..vart fan tog fotbollsfesten vägen?
Citera
2006-05-09, 19:58
  #187
Bannlyst
Lite konstigt att den formstarkaste målvakten Bengt Andersson inte blev uttagen men en osäker avbytare i form av Eddie Gustafsson!
Citera
2006-05-09, 19:58
  #188
Medlem
P.Gs avatar
Östlund har ju fan varit skitkass ganska länge nu..om nu ni inte är ironiska
Citera
2006-05-09, 20:00
  #189
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Lite konstigt att den formstarkaste målvakten Bengt Andersson inte blev uttagen men en osäker avbytare i form av Eddie Gustafsson!

Fast Eddie blev inte uttagen. Han var inte ens med på reservlistan.

----

Nu ska jag sluta tjata om att Bengan borde fått åka med till Tyskland. Istället inleds kampanjen: Bengan till VM 2010!

/feldgrau
Citera
2006-05-09, 20:01
  #190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Lite konstigt att den formstarkaste målvakten Bengt Andersson inte blev uttagen men en osäker avbytare i form av Eddie Gustafsson!

Vad pratar du om då? Ingen av dem är uttagna

edit: damn you feldgrau du var före mig
Citera
2006-05-09, 20:02
  #191
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Vad pratar du om då? Ingen av dem är uttagna

Jag läste fel ursäkta, men ingen Andersson?
Citera
2006-05-09, 20:11
  #192
Medlem
erikbes avatar
*Kul att både Elmander och Rosenberg fick plats
*Gott att slippa Dorsin
*Överraskande att Kalle Svensson fick chansen. Det trodde jag aldrig. Kul dock. Nu höjs hans marknadsvärde
*Daniel Andersson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in