2007-06-05, 21:36
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Å andra sidan har ingen annan svensk försvarare kommit längre än Aston Villa heller

Peter Larsson Ajax
Glenn Hysén Liverpool

Du menar nog bland aktiva försvarare antar jag
Citera
2007-06-05, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Peter Larsson Ajax
Glenn Hysén Liverpool

Patrik Andersson i FC Bayern München och FC Barcelona kanske kan tillfogas din lilla lista?
Citera
2007-06-05, 21:41
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Patrik Andersson i FC Bayern München och FC Barcelona kanske kan tillfogas din lilla lista?

Oops, glömde honom och säkert en hel del andra.
Citera
2007-06-05, 21:44
Medlem
Morientess avatar
Jag kommer ihåg att jag läste någonstans någon gång att Fredrik Ljungberg hade slagit en straff för Arsenal, som visserligen gick in, men var så skrattretande dålig att den fick stora rubriker i tidningarna dagen efter. Någon som känner igen sig? Har för mig att det var någon sorts slutspelsmatch i FA- eller ligacupen.

Edit: Rubriker kanske var att ta i, men uppmärksamhet fick han för den.
Citera
2007-06-05, 21:44
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Peter Larsson Ajax
Glenn Hysén Liverpool

Ja självklart, historiskt sett finns det ju fler exempel. Bjärred lirade ju i Barca och Jocke Björklund i Valencia till exempel.

Det närmsta vi har är väl Mikael Nilsson i Panathinaikos och Edman när han lirade i Tottenham. Det finns ingen mittback som skulle göra det bättre än Mellberg och att han "bara kommit till Aston Villa" är ju inget bra argument eftersom ingen annan kommit längre heller.
Citera
2007-06-05, 21:47
Medlem
erikbes avatar
Det är synd att inte fler mittbackar fått chansen. Antonsson och Majstorovic har väl vart med ett par gånger men inte lyckats nåt vidare. Fredrik Risp blev ju allvarligt skadad när han var på väg att få chansen. Skulle vilja se Olof Persson och Majsan kampera ihop i landslaget, eller kanske inte
Citera
2007-06-05, 22:21
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wake333
Sällan straffarna är tokstabila likt Lampard och Gerrard för att nämna två bra straffskyttar.

OMG?
Citera
2007-06-05, 22:29
Medlem
LastCaresss avatar
Kalle Svensson i Rangers någon ?
Citera
2007-06-05, 22:33
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Det är synd att inte fler mittbackar fått chansen. Antonsson och Majstorovic har väl vart med ett par gånger men inte lyckats nåt vidare. Fredrik Risp blev ju allvarligt skadad när han var på väg att få chansen. Skulle vilja se Olof Persson och Majsan kampera ihop i landslaget, eller kanske inte

Olof Persson? Han går skadad i danske 2:a divisionen, så han lär inte bli aktuell på ett bra tag, om än någonsin. Fast Majsan hade jag inte haft något emot. Hörde förresten att han har att välja på att stanna i Basel, eller att gå till någon annan klubb som är intresserad av honom, under vilken/vilka de är?
Citera
2007-06-06, 00:13
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Ja självklart, historiskt sett finns det ju fler exempel. Bjärred lirade ju i Barca och Jocke Björklund i Valencia till exempel.

Det närmsta vi har är väl Mikael Nilsson i Panathinaikos och Edman när han lirade i Tottenham. Det finns ingen mittback som skulle göra det bättre än Mellberg och att han "bara kommit till Aston Villa" är ju inget bra argument eftersom ingen annan kommit längre heller.

Fredrik Stenman - Bayer Leverkusen? spelar förvisso just nu i FC Groningen men han har väl inte ens hunnit träna en gång med dom så jag räknar honom till Leverkusen just nu.. och för mig så slår det högre än Aston Villa
Citera
2007-06-06, 19:38
Medlem
Crookens avatar
Folk klagade på att Danmarks-matchen sändes i Kanal 9, den sändningen höll ju åtminstånde hög klass...
Citera
2007-06-06, 19:59
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Olof Persson? Han går skadad i danske 2:a divisionen, så han lär inte bli aktuell på ett bra tag, om än någonsin. Fast Majsan hade jag inte haft något emot. Hörde förresten att han har att välja på att stanna i Basel, eller att gå till någon annan klubb som är intresserad av honom, under vilken/vilka de är?

Det var ett skämt. Bröderna Bäver är ett skämt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in