2007-11-16, 15:52
  #2377
Medlem
erikbes avatar
Det sägs att Micke Nilsson rakat skallen. Vore kul att se en bild
Citera
2007-11-16, 16:14
  #2378
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Det sägs att Micke Nilsson rakat skallen. Vore kul att se en bild
Vafalls? Då liknar han ju inte bockstensmannen längre, tråkigt.

referens: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=549409&rss=1400
Citera
2007-11-16, 16:33
  #2379
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitterna
Med det mittfältet lär Spanien göra en hel del mål. Vem ska tänka defensivt?

Men det lär inte hända ändå,så offensiv är inte Lagerbäck mot San Marino ens.
Tänkte mera att A.Svensson agerar Def mitt, med källström strax framför. 4-1-3-2.
Citera
2007-11-16, 16:44
  #2380
Medlem
bitternas avatar
Så här kanske startelvan kan komma att se ut:

Zlatan

A.Svensson - Ljungberg

Källström - D.Andersson - Alexandersson

Edman - Hansson - Mellberg - Nilsson

Isaksson

Fast det kanske blir ett lite "trögt" lag utan Elmander,Chippen och Rosenberg vid eventuella kontringar.
Citera
2007-11-16, 17:13
  #2381
Medlem
Luffsens avatar
Alex är skadad, annars hade det ju inte varit kris på mittfältet. Hade varit fint med Alex i en sån här match.
Citera
2007-11-16, 18:44
  #2382
Medlem
erikbes avatar
http://www.fotbollskanalen.se/591032.html

Allt som Nilssons "Utseendechock"

Inte mycket till text angående hans nya frisyr
Citera
2007-11-20, 12:44
  #2383
Medlem
erikbes avatar
Edit: Skapade en egen tråd för att öka intresset
Citera
2007-11-20, 13:01
  #2384
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Tänkte att jag skull kolla av lite hur stort förtroende ni har för respektive landslagsspelare i nuläget

http://www.webvoter.net/se/review/?e=22150

Tror inte att jag glömt någon spelare som spelar någorlunda regelbundet


Kan man få se ställningen?
Citera
2007-11-20, 13:08
  #2385
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Kan man få se ställningen?

Klicka på respektive namn
Citera
2007-12-12, 10:30
  #2386
Medlem
Imorgon tas truppen till matcherna Costa Rica och USA ut. Ska bli intressant att se vilka talanger som Lagerbäck tar med från Allsvenskan. Proffsen från de stora ligorna kan inte följa med så det blir ju ingen Sebastian Larsson exempelvis. Däremot kan vi nog hoppas på exempelvis Oscar Wendt från danska ligan. Andra jag hoppas på är Pontus Wernblom, Viktor och/eller Rasmus Elm, Behrang Safari och Adam Johansson. Oremo är ju given så honom behöver vi inte diskutera.

För övrigt är det lustigt/olustigt att Sverige ska spela på konstgräs mot Costa-Rica. Ja ja, så går det när man låter Kentaros pengar styra.
Citera
2007-12-12, 12:29
  #2387
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
För övrigt är det lustigt/olustigt att Sverige ska spela på konstgräs mot Costa-Rica. Ja ja, så går det när man låter Kentaros pengar styra.

Anledningen är att supportrar i en ligamatch öste in saker på planen och brände bengaler och hade sig. Därför så är arenan avstängd för spel ett tag och då måste landskampen flyttas och det fanns väl inga andra alternativ. Så det är inte Kentaros fel.
Citera
2007-12-12, 12:45
  #2388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Anledningen är att supportrar i en ligamatch öste in saker på planen och brände bengaler och hade sig. Därför så är arenan avstängd för spel ett tag och då måste landskampen flyttas och det fanns väl inga andra alternativ. Så det är inte Kentaros fel.
Jaså? Var har du läst det? Låter märkligt, skulle inte en fotbollsplan hålla för det? De borde ha hunnit sanera den för länge sedan. Det var ju flera veckor sedan det blev klart att det skulle bli konstgräs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in