Imorgon tas truppen till matcherna Costa Rica och USA ut. Ska bli intressant att se vilka talanger som Lagerbäck tar med från Allsvenskan. Proffsen från de stora ligorna kan inte följa med så det blir ju ingen Sebastian Larsson exempelvis. Däremot kan vi nog hoppas på exempelvis Oscar Wendt från danska ligan. Andra jag hoppas på är Pontus Wernblom, Viktor och/eller Rasmus Elm, Behrang Safari och Adam Johansson. Oremo är ju given så honom behöver vi inte diskutera.
För övrigt är det lustigt/olustigt att Sverige ska spela på konstgräs mot Costa-Rica.

Ja ja, så går det när man låter Kentaros pengar styra.