2013-10-23, 23:36
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Han har dragit baksida lår och är borta säsongen ut

Trist, det hade jag missat. Synd på så fin form.
Citera
2013-10-24, 11:45
Bannlyst
Kul... Biljetterna till hemmamatchen mot Portugal släpptes tydligen imorse kl9.
Slutsålt i princip och tydligen har företag/sponsorer fått en jävla massa biljetter.

Nu får man vänta på att Portugal släpper tillbaka de man inte lyckats sälja till sina supportrar(?).
Citera
2013-10-24, 12:12
Medlem
Biljetterna tog slut direkt, jag stod i kö från 08:35. Kom fram 09:10 då var allt slut.

Vore det inte fett o dra upp en fet storbildstv inne på planen på Tele2?

Gratisevenemang där man serverade starköl på "ståplats" nere på gräset.
Citera
2013-10-24, 12:41
Medlem
Busfroe1s avatar
Sjukt vilket tryck det var, satt med fyra polare, alla på varsinn dator och vi fick våra biljetter! Första gången på friends!
Citera
2013-10-24, 13:57
Medlem
sven33s avatar
Till er som inte fick biljetter:

Gå in på fotollsupporter.se och bli medlemmar för 200kr (I medlemskapet ingår bla billigare biljetter till alla landslagsmatcher, förtur och lojalitetspoäng på alla matcher man går på).

Gå in på "min sida" på samma hemsida uppe i högra hörnet och notera er engångskod för Sverige-Portugal

Gå in på "biljetter" i menyn och klicka er vidare till ticnet där ni använder er kod för att köpa en biljett för 300kr.

Det finns fortfarande en hel del biljetter kvar på detta sätt. Skulle gissa på att de åtminstone räcker ett par timmar till. Gå in på Camp Swedens facebook-grupp om ni vill kolla hur tillgången ser ut just nu.

Notera att detta är ståplats och att ni förväntas bidra med sången.
Senast redigerad av sven33 2013-10-24 kl. 14:02.
Citera
2013-10-24, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonHe
En mörk framtid i så fall, om framtidsnamnet är en 27-åring från Young Boys.

Hahahahaha ja lägg till att det är 50/50 om han kommer få sitta inne något år också
Citera
2013-10-24, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sven33
Till er som inte fick biljetter:

Gå in på fotollsupporter.se och bli medlemmar för 200kr (I medlemskapet ingår bla billigare biljetter till alla landslagsmatcher, förtur och lojalitetspoäng på alla matcher man går på).

Gå in på "min sida" på samma hemsida uppe i högra hörnet och notera er engångskod för Sverige-Portugal

Gå in på "biljetter" i menyn och klicka er vidare till ticnet där ni använder er kod för att köpa en biljett för 300kr.

Det finns fortfarande en hel del biljetter kvar på detta sätt. Skulle gissa på att de åtminstone räcker ett par timmar till. Gå in på Camp Swedens facebook-grupp om ni vill kolla hur tillgången ser ut just nu.

Notera att detta är ståplats och att ni förväntas bidra med sången.

Då blir mina biljetter 200 spänn extra och jag kommer kanske inte att gå på en landskamp igen. Senaste gången jag var på en HERRlandskamp var 1990 i Västerås
Citera
2013-10-24, 16:28
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Då blir mina biljetter 200 spänn extra och jag kommer kanske inte att gå på en landskamp igen. Senaste gången jag var på en HERRlandskamp var 1990 i Västerås

Med tanke på att den billigaste biljetten kostar 1500kr på blocket är det ju fortfarande ett kap.
Citera
2013-10-24, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Biljetterna tog slut direkt, jag stod i kö från 08:35. Kom fram 09:10 då var allt slut.

Vore det inte fett o dra upp en fet storbildstv inne på planen på Tele2?

Gratisevenemang där man serverade starköl på "ståplats" nere på gräset.

Tele 2 är inte förbundets arena. Tvivlar att ägarna kör något gratis.

Sen kanske du ska kolla det där med kön. Den nollställs kl 09. Jag kom till sidan och in i kön 08:55 och kom fram ungefär samtidigt med dig och jag kunde ha fått biljett om jag bara skulle haft en biljett, men just denna gång skulle jag ha två.
Citera
2013-10-24, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bundesliga
Kul... Biljetterna till hemmamatchen mot Portugal släpptes tydligen imorse kl9.
Slutsålt i princip och tydligen har företag/sponsorer fått en jävla massa biljetter.

Nu får man vänta på att Portugal släpper tillbaka de man inte lyckats sälja till sina supportrar(?).

Vet inte om Portugal har 5000 pers som åker på bortamatchen. Hade det varit England hade biljetterna gått åt. Kanske de lämnar tillbaka 2500 och de släpps 4 november och finns på blocket genom biljettnu och övriga andrahandsförsäljare dagen innan
Citera
2013-10-24, 16:35
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Vet inte om Portugal har 5000 pers som åker på bortamatchen. Hade det varit England hade biljetterna gått åt. Kanske de lämnar tillbaka 2500 och de släpps 4 november och finns på blocket genom biljettnu och övriga andrahandsförsäljare dagen innan

Kan dessutom informera om att biljetterna jag pratar om är subventionerade. De hade kostat 400kr om du lyckats köpa dem på ticnet i morse, alltså betalar du bara 100kr extra för medlemskapet.
Senast redigerad av sven33 2013-10-24 kl. 16:39.
Citera
2013-10-24, 17:06
Medlem
KamelenKurts avatar
Angående sektionerna på Friends Arena: På biljetterna står det en sektion och därefter vänster/höger.
T.ex Sektion 112 Rad 10 Plats 115 Höger

Är platserna till höger från åskådarens synvinkel eller till höger när man kollar arenaöversikten online/på bild.

Krångligt. Hoppas ni förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in