2007-06-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordson
Vilken störtskön lirare som sprang in och sköt bollen i mål.
Och så fick vi uppleva en Terro-Tommy igen. Djif och Danmark, någon som ser likheter?
Citera
2007-06-02, 22:09
Medlem
Wake333s avatar
Sammanfattning:

1. Poulsen - Vilken jävla pajas.

2. Säkerhetsvakterna på Parken - Vilka jävla pajaser.

3. Bra match, Danmark var bättre sett över hela matchen. Men 3-3 hade om ett par dagar kännts bra.

4. 3-0 segern är ju bara att tacka och ta emot, Poulsen, supportern och säkerhetsvakterna var värda den...

Edit: Onödigt att nämna då vi redan vunnit. Men kan ändå inte fatta att de skulle vara Ljungberg som skulle tagit straffen. Sämst tillslag i laget och jag drömmer fortfarande mardrömmar om straffen mot Lichteinstein? på Ullevi. Kass straff som Rosenberg fick förpassa i mål på returen istället.

Nej, tur att de slutade som de gjorde tror jag...
Citera
2007-06-02, 22:11
Medlem
Poulsen

Ikväll kan man gotta sig åt denna bilden: http://www.sport.it/fnts/sport/immagini/278x210/tottisputo101.jpg

Tycker lite synd om Danmark att de ska få lida för att de hade usla arrangörer, ingen ordningspolis överhuvudtaget? Allsvenskan är bättre bevakad.

Men hade verkligen Sörensen tagit straffen?
Citera
2007-06-02, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conz Igår, 17:14
Jag har ganska höga förväntningar på Sverige i morgon så jag säger 3-0 till oss.
Förväntningarna infriades!
Citera
2007-06-02, 22:19
Medlem
Cruachans avatar
Vilken jävla match. Aldrig någonsin varit med om något liknande. Himla skönt sätt att vinna på iaf, om nu vinsten kvarstår?

Iaf, fett minus till Ljungberg.
Citera
Avslutad
Nu ska jag kika i jobbforumet om de nya vakanserna som dansk säkerhetschef....
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av conz

Finns det någon landslagsmålvakt med mera såpa i handskarna än Sörensen? Han hade inte många rätt i kväll...
Citera
2007-06-02, 22:21
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Ikväll kan man gotta sig åt denna bilden: http://www.sport.it/fnts/sport/immagini/278x210/tottisputo101.jpg

Tycker lite synd om Danmark att de ska få lida för att de hade usla arrangörer, ingen ordningspolis överhuvudtaget? Allsvenskan är bättre bevakad.

Sörensen hade definitivt tagit straffen! Skakade som ett asplöv när domaren pekade på straffpunkten.
Citera
2007-06-02, 22:22
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
Finns det någon landslagsmålvakt med mera såpa i handskarna än Sörensen? Han hade inte många rätt i kväll...
Å andra sidan var det ju Ljungberg som skulle slagit straffen och han var ju inte alltför het ikväll.
Citera
2007-06-02, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Atlanta
Nu ska jag kika i jobbforumet om de nya vakanserna som dansk säkerhetschef....

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=647&a=584756&previousRenderType=1
Citat:
Assyriskas ordförande, Ferit Varli, var på måndagen besviken, inte bara över att Assyriska åkte ur Superettan utan också över publikskandalen och ett uttalande från föreningens säkerhetschef, Munir Rhawi, som tyckte att domaren gjorde en svag insats och därför hade ansvar för det som hände.

Är det Munir Rhawi som är säkerhetschef på Parken?
Citera
2007-06-02, 22:24
Medlem
Morientess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBK
Poulsen slog Rosenberg i magen med knytnäven
linjerdommaren såg det
Jag vet.

Jag var emellertid lite tveksamt ställd till om det verkligen var en straffsituation, solklar utvisning, visst, men straff?

Det löste sig till slut iallafall, och det är ju det viktiga.

Skön seger!
Citera
2007-06-02, 22:31
Medlem
hahahaha jag kan inte bärga mig tills jag får se alla filmer på youtube om detta.
har nån någon bra bild på tjockisen förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in