2007-06-02, 22:33
Medlem
Razzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morientes
Jag vet.

Jag var emellertid lite tveksamt ställd till om det verkligen var en straffsituation, solklar utvisning, visst, men straff?

Det löste sig till slut iallafall, och det är ju det viktiga.

Skön seger!

Ja, det ska vara straff! Bollen är i spel när det sker och det ska vara direkt frispark för Sverige, i straffområdet = straff.

Jo, löste sig gjorde det väl, men jag blir mer besviken än glad för att vinna på detta sättet. Det är en motgång för hela sporten varje gång något sånt här får hända. 3 poäng med en MYCKET bitter eftersmak
Citera
2007-06-02, 22:33
Medlem
Tebos avatar
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21865&a=842779&lid=senasteNytt_268 614&lpos=rubrik_842779

SVT har klippet uppe.
Citera
2007-06-02, 22:34
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Jag vet.

Jag var emellertid lite tveksamt ställd till om det verkligen var en straffsituation, solklar utvisning, visst, men straff?

Skön seger!

Sker förseelsen innanför straffområdet brukar det väl va straff?

Undra om Poulsen är nöjd med slaget?
Citera
2007-06-02, 22:37
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Jag vet.

Skön seger!

Varför skulle det inte vara straff?
Citera
2007-06-02, 22:39
Medlem
von Hindenburgs avatar
Ekstrabladet är inte så nöjda kan man lugnt säga

Citat:
En sindsyg tilskuers overfald på dommeren koster Danmark EM. Sverige bliver tilkendt en 3-0 sejr, efter skandalescenerne i Parken
http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article304834.ece

De efterlyser namnet på killen.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article304857.ece
Citera
2007-06-02, 22:41
Bannlyst
Lira på svenska spel. Satsade en röding på att Svedala skulle vinna matchen. Kan jag hämta ut cashen imorgon?
Citera
2007-06-02, 22:41
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoltSparkZler
Lira på svenska spel. Satsade en röding på att Svedala skulle vinna matchen. Kan jag hämta ut cashen imorgon?
Du får nog tillbaka pengarna, alternativt så lottas matchen.
Citera
2007-06-02, 22:44
Medlem
Haha, hur kan man ens ifrågasätta om det var straff? Var ju gjutet rött kort och det skedde i straffområdet när bollen var i spel på planen.
Citera
2007-06-02, 22:47
Medlem
Razzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Haha, hur kan man ens ifrågasätta om det var straff? Var ju gjutet rött kort och det skedde i straffområdet när bollen var i spel på planen.

Jaa, också en bra fråga hur man kan vara så dum i huvudet som Poulsen. Finns liksom inga ursäkter för att göra så i det läget. Blir ju ändå nyfiken på vad Rosenberg egentligen sa/gjorde...
Citera
2007-06-02, 22:51
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razz
Jaa, också en bra fråga hur man kan vara så dum i huvudet som Poulsen. Finns liksom inga ursäkter för att göra så i det läget. Blir ju ändå nyfiken på vad Rosenberg egentligen sa/gjorde...

Zidane/Materazzi kommer onekligen upp i tankarna ...
Citera
2007-06-02, 22:53
Medlem
bitternas avatar
Recension av kvällen:

backlinen okey mellberg å hansson godkända,alexandersson å nilsson mer än godkända.
mittfältet sådär ljungberg osynlig(kräver mer),wilhelmsson fem plus i första ,godkänd i andra,linderoth å svensson slet hela matchen å är godkända
anfallet 4 plus , elmander 5 (kan ej kräva mer) , allbäck slet å gjorde jobbet.

Ibra saknades ej (vilket han aldrig gör enligt mig)
Citera
2007-06-02, 22:57
Medlem
Razzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Zidane/Materazzi kommer onekligen upp i tankarna ...

Jaa, absolut..Frågan är ändå om Poulsen inte är ännu mer korkad, detta skedde trots allt innanför straffområdet. Fast vid närmare eftertanke förlorade Zidane ännu mer på det iom att han avslutade sin karriär så i en VM-final. Dumt som fan är det hur som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in