2020-04-27, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesina
Hon använde droger precis som han, troligtvis har hon fått en snetändning. Vad jag förstått var hon ganska psykisktsjuk, kunde få vredesutbrott

Cassie va glad för att äta tramadol,
Citera
2020-04-27, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123laser
Känner gm mer än väl, så svarar gärna på alla era eventuella frågor om henne.
Men vill tillägga att jag känner henne vid namn cassie, som vi alla som känner henna alltid kallat hon.

Om du nu känner henne,Då vet du också att hennes familj tagit avstånd från henne tidigare och även för vilken anledning.
Citera
2020-04-27, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lbme94
Enligt en vän till T har tjejen försökt ta död på honom tidigare. Men vet inte, går mycket snack nu så svårt att avgöra vad som är sant och inte. Om det nu stämmer att han var kvinnomisshandlare kanske hans vänner bara försöker skydda hans rykte och säga att tjejen försökt döda honom innan osv.

Detta stämmer,Cassie har tidigare huggt efter han,Hon är en tjej som är glad för piller och Cola,
Skötsam på arbetet men det va bara en fasad,
Citera
2020-04-27, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lbme94
Har pratat med en gammal klasskompis till Cassie, enligt denne var hon aggressiv och problematisk i skolan. Kaxig och bråkig, blev arg väldigt snabbt och backade inte när det blev konflikter. ”Riktigt sjuk”, för att citera.

Precis så säger hennes familj också,
Olabil våldsam hemma och fick därför flytta tidigt.

Hon har familj som bor i ett område utanför Landskrona som kallas Örja,
Citera
2020-04-27, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yamaharacing
Se där ja.
Fröken kanske inte är så oskyldig som folk tror. Tim va inte den bästa, det vet många. Men helt oskyldig är hon nog inte.

Ingen av dom har varit Guds bästa,
Men man förtjänar inte att gå ett sådant avslut av sitt liv.
Citera
2020-04-27, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Berätta mer? Är hon anmäld eller dömd för våld?

Bara för att man är våldsam så behöver man inte har blivit anmäld.
Frågar du hennes familj så kommer du få höra hennes sidor,Dom har varit mer än trevliga emot hennes syskon och familj.

Långt innan hon träffade Tim så åt hon piller.
Att jag vet detta är pga en gemensam vän också tog piller med henne.
Citera
2020-04-27, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Nu låter det som ett mord utfört i den undrevärlden av någon annan än den "misstänkta kvinnan".
Hur såg T*ms ex på att han skaffat någon annan?
Och vad var det för gäng T*m umgicks med ?

Fanns det ett annat hot mot T*m , hade T*m skulder? Vad jobbade han med?

Precis denna tanke som också slår mig. Eftersom båda var två ”busar”. Dom verkar ha levt nära Droger och även brukat. Vad jag vet så var Tim en väldigt omtyckt och en snäll kille i Landskrona och att han blivit utsatt för detta är helt ofattbart.

Att hon huggit ihjäl han så brutalt för att han skulle ha vänstrat eller så känns inte rätt i detta fall. Detta känns som ett väldigt planerat mord med fler än en gärningsman men med största sannolikhet Cassie som utfört det eftersom hon också är anhållen. Hon kanske blev pressad?

Har Cassie diagnoser? Någon som vet hur länge dom träffats!? Hennes umgängeskrets? Tydligen hördes smällare tidigt på morgonen då detta skulle ha hänt i Landskrona en liten bit ifrån. Var det något för att vilseleda polisen?
Citera
2020-04-27, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reload20
Precis denna tanke som också slår mig. Eftersom båda var två ”busar”. Dom verkar ha levt nära Droger och även brukat. Vad jag vet så var Tim en väldigt omtyckt och en snäll kille i Landskrona och att han blivit utsatt för detta är helt ofattbart.

Att hon huggit ihjäl han så brutalt för att han skulle ha vänstrat eller så känns inte rätt i detta fall. Detta känns som ett väldigt planerat mord med fler än en gärningsman men med största sannolikhet Cassie som utfört det eftersom hon också är anhållen. Hon kanske blev pressad?

Har Cassie diagnoser? Någon som vet hur länge dom träffats!? Hennes umgängeskrets? Tydligen hördes smällare tidigt på morgonen då detta skulle ha hänt i Landskrona en liten bit ifrån. Var det något för att vilseleda polisen?

Va Cassie ensam om Detta?
Som du skriver verkar det planerat,Kan det varit fler inblandande?
Det lär isåfall komma fram,
Rätt säker att hon inte klara av att hålla tyst i förhör.
Citera
2020-04-27, 09:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Bara för att man är våldsam så behöver man inte har blivit anmäld.
Frågar du hennes familj så kommer du få höra hennes sidor,Dom har varit mer än trevliga emot hennes syskon och familj.

Långt innan hon träffade Tim så åt hon piller.
Att jag vet detta är pga en gemensam vän också tog piller med henne.
Visst är det så. Men den som ofta är våldsam bukar förr eller senare få anmälningar på sig.
Men folk kanske är mindre benägna att anmäla tjejer.

Intressant (om nu allt detta stämmer) att konstatera att de två adopterade tjejer (Korea), som jag personligen har känt, också kunde bli jävligt våldsamma. Det har jag tolkat som näringsbrist i ung ålder & traumatiska händelser i barndomen.
Citera
2020-04-27, 09:57
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf1
Cassie var inte okänd i landskrona. Hon var ganska välkänd på landskronas musik och danscirklen. Hon hade en dansskola.
Ligger det inte en dansskola snett över Saluhallstorget från hennes lägenhet?
Citera
2020-04-27, 10:26
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Intressant (om nu allt detta stämmer) att konstatera att de två adopterade tjejer (Korea), som jag personligen har känt, också kunde bli jävligt våldsamma. Det har jag tolkat som näringsbrist i ung ålder & traumatiska händelser i barndomen.

Så är det säkert. Det är ett vågspel att adoptera övergivna barnhemsbarn. Det sagt, har jag träffat på adopterade som själva varit medvetna om den materiella grunden till sina psykiska besvär (dålig tidig hjärnutveckling) och lärt sig leva med dem. Stor respekt till dem.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2020-04-27 kl. 10:31.
Citera
2020-04-27, 10:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Så är det säkert. Det är ett vågspel att adoptera övergivna barnhemsbarn. Det sagt, har jag träffat på adopterade som själva varit medvetna om den materiella grunden till sina psykiska besvär (dålig tidig hjärnutveckling) och lärt sig leva med dem. Stor respekt till dem.
Tobias Hübinette är ju ett annat exempel på en adopterad korean med aggressionsproblem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in