2020-04-26, 23:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf1
Cassie var inte okänd i landskrona. Hon var ganska välkänd på landskronas musik och danscirklen. Hon hade en dansskola.
Då finns det alltså andra källor som kan intyga Cassie's lugna sida. Var det en dansskola för lite äldre eller yngre?
Citera
2020-04-26, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittemellanallt
Jag vet inget mer än de. Dom båda tog droger o hon hade i alla fall varit ute själv.
Sen.om dom bråkat mm vet jag ej.
Kan inte tänka mig att dom haft nått lugnt stabilt förhållande då Tim inte alltid var så.bra o snäll mot tjejer.
Tim har inte alltid varit jättebra mot alla tjejer han varit med, och det kan nog ingen förneka. Det jag tänker dock att hur illa kan de egentligen ha haft de om de med tanke på att de nyligen flyttade ihop? Varför skulle man flytta ihop med någon om man bråkar och är så elaka mot varandra? Förstår ni mitt tankesätt? Eller är jag helt ute och cyklar
Citera
2020-04-26, 23:48
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Jag vet inget mer än de. Dom båda tog droger o hon hade i alla fall varit ute själv.
Sen.om dom bråkat mm vet jag ej.
Kan inte tänka mig att dom haft nått lugnt stabilt förhållande då Tim inte alltid var så.bra o snäll mot tjejer.

Se där äntligen lite "matnyttigt" som kommer fram... De andra inläggen börjar likna "en för och emot sida".... Vem var helgon vem var det inte, drygt att behöva plöja igenom 5-7 sidor på en massa blaha som inte leder till nånting
Citera
2020-04-26, 23:51
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajsi556
Tim har inte alltid varit jättebra mot alla tjejer han varit med, och det kan nog ingen förneka. Det jag tänker dock att hur illa kan de egentligen ha haft de om de med tanke på att de nyligen flyttade ihop? Varför skulle man flytta ihop med någon om man bråkar och är så elaka mot varandra? Förstår ni mitt tankesätt? Eller är jag helt ute och cyklar

Det kallas för ett destruktivt förhållande med svartsjuka från bådas håll, rent generellt
Citera
2020-04-26, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Det kallas för ett destruktivt förhållande med svartsjuka från bådas håll, rent generellt
Jajo, menar mer att de var ju inte tillsammans jättelänge, hur kan man vara så blind för varandras destruktiva beteende så tidigt in i ett förhållande? Varken Tim eller Cassie är svaga individer som tillåts trampas på. Känns som att hela detta fallet är ett enda stort frågetecken
Citera
2020-04-26, 23:56
Avslutad
Citat:
Har fått info från nära källa till Tim.
Han sov i hennes lägenhet, hon kom hem på natten och hugger han 3 hug i torso.....bla i ena lungan. Han staplar upp trillar i Hallen reser sig och går in och sätter sig i soffan där hon fortsätter hugga honom.
Han fick 22 hug i kropp och ansikt, han gick inte att identifiera så skadad och svullen han var.
Nu låter det som ett mord utfört i den undrevärlden av någon annan än den "misstänkta kvinnan".
Hur såg T*ms ex på att han skaffat någon annan?
Och vad var det för gäng T*m umgicks med ?

Fanns det ett annat hot mot T*m , hade T*m skulder? Vad jobbade han med?
Senast redigerad av Massonite 2020-04-27 kl. 00:32.
Citera
2020-04-26, 23:57
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Jajo, menar mer att de var ju inte tillsammans jättelänge, hur kan man vara så blind för varandras destruktiva beteende så tidigt in i ett förhållande? Varken Tim eller Cassie är svaga individer som tillåts trampas på. Känns som att hela detta fallet är ett enda stort frågetecken

Ouff du! En del börjar innan de ens flyttat ihop med att kriga med varann, sen står omgivningen maktlösa och ber till högre makter att någon utav dem ska inse att det är lönlöst... Men icke! Googla Jeanette Javell, om ännu bättre leta efter fupen, de hade inte bott ihop så länge innan hon högg ihjäl sin snubbe med en filékniv hon fått i julklapp av arbetsgivaren... Som hon för övrigt bad en kollega i ett att hälsa och tacka chefen för att den var minsann bra =)
Senast redigerad av sunny5 2020-04-27 kl. 00:00.
Citera
2020-04-26, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Ouff du! En del börjar innan de ens flyttat ihop med att kriga med varann, sen står omgivningen maktlösa och ber till högre makter att någon utav dem ska inse att det är lönlöst... Men icke!
För mig känns det helt ofattbart, men det är väl tyvärr så
Citera
2020-04-27, 00:01
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
För mig känns det helt ofattbart, men det är väl tyvärr så

Googla Jeanette Javell, om ännu bättre leta efter fupen, de hade inte bott ihop så länge innan hon högg ihjäl sin snubbe med en filékniv hon fått i julklapp av arbetsgivaren... Som hon för övrigt bad en kollega i ett att hälsa och tacka chefen för att den var minsann bra =)
Citera
2020-04-27, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Då finns det alltså andra källor som kan intyga Cassie's lugna sida. Var det en dansskola för lite äldre eller yngre?
Yngre än cassie. De flesta är tonåringar.
Citera
2020-04-27, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf1
Yngre än cassie. De flesta är tonåringar.
Tack för att du delar med dig av viktig information.
Citera
2020-04-27, 00:51
Medlem
sykkelpumps avatar
https://static.wixstatic.com/media/a22f75_a1e1749254d8449c9dbb0d74b7174e34~mv2_d_2002 _2024_s_2.jpg/v1/fill/w_548,h_548,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01/a22f75_a1e1749254d8449c9dbb0d74b7174e34~mv2_d_2002 _2024_s_2.webp ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in