2020-04-27, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123laser
Känner gm mer än väl, så svarar gärna på alla era eventuella frågor om henne.
Men vill tillägga att jag känner henne vid namn cassie, som vi alla som känner henna alltid kallat hon.

Då känner du till hennes humör också, även hennes svagheter för tramadol och Cola
Citera
2020-04-27, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Då känner du till hennes humör också, även hennes svagheter för tramadol och Cola
Har kvinnan blandat substanser menar du? (Hur blir man då?) Tramadol är ju lugnande och avslappnande. Nervmedicin
Citera
2020-04-27, 12:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Har kvinnan blandat substanser menar du? (Hur blir man då?) Tramadol är ju lugnande och avslappnande.
Mjo, men man kan också bli upprymd och euforisk på Tramadol. Det ensamt räcker såklart inte för att sticka kniven i någon, men om hon redan var hetsig och impulsiv så är ju inte manipulerad kemi i skallen något man rekommenderar, oavsett vilka substanser det handlar om...
Citera
2020-04-27, 12:28
Medlem
Citat:
Har kvinnan blandat substanser menar du? (Hur blir man då?) Tramadol är ju lugnande och avslappnande. Nervmedicin

Tar man för många tramadol, resulterar det ofta i stora minnesluckor.. och i många fall även epileptiska anfall.
(Talar av erfarenhet)
Citera
2020-04-27, 12:29
Medlem
Citat:

Menar inte att hon tagit detta samtidigt eller på denna kväll.
Bara att hon va väldigt svag för just detta. Och att det inte ca ovanligt med alkohol och droger för henne.
Citera
2020-04-27, 12:48
Medlem
Citat:
Är du helt säker på det här? För att cassie jag känner är ingen knarkare eller pundare. Hon skulle inte vara en knarkare och ha en dansskola för tonåringar. Deras föräldrar skulle inte ha tillåtit det här. Polisen och kommun hade inte gett henne tillstånd att jobba med tonåringar eller barn efter att ha gjort deras kontroll om henne. Det är viktigt att vi inte hittar på och sprider lögner om henne eller tim.
Citera
2020-04-27, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf1
Är du helt säker på det här? För att cassie jag känner är ingen knarkare eller pundare. Hon skulle inte vara en knarkare och ha en dansskola för tonåringar. Deras föräldrar skulle inte ha tillåtit det här. Polisen och kommun hade inte gett henne tillstånd att jobba med tonåringar eller barn efter att ha gjort deras kontroll om henne. Det är viktigt att vi inte hittar på och sprider oss om henne eller tim.

Bara för man tar piller och andra droger så behöver inte ens omgivning veta det. Du kan inte se på alla som sysslar med det när du tex träffar dom på gatan,
Att hon drog Cola vet jag för jag sett det själv av dom 3 ggr jag träffade på henne,
Angående tramadol har hennes vän sagt det och detta va redan sommaren 2019 jag visste detta.
Citera
2020-04-27, 12:58
Medlem
Citat:
Detta stämmer,Cassie har tidigare huggt efter han,Hon är en tjej som är glad för piller och Cola,
Skötsam på arbetet men det va bara en fasad,
Jag tror inte det var en fasad. Cassie körde en dansskola bortsett från att arbeta på hotell öresund. Hon var en hårt arbetande dam. Hon var ingen knarkare som du beskriver som. Kommunen kommer inte att tillåta någon som är en narkotikamissbrukare jobba så nära med tonåringar och minderåriga.
Citera
2020-04-27, 13:02
Medlem
Citat:
Bara för man tar piller och andra droger så behöver inte ens omgivning veta det. Du kan inte se på alla som sysslar med det när du tex träffar dom på gatan,
Att hon drog Cola vet jag för jag sett det själv av dom 3 ggr jag träffade på henne,
Angående tramadol har hennes vän sagt det och detta va redan sommaren 2019 jag visste detta.
Har du sett henne ta cola? Då är det annorlunda då. Jag trodde du bara ”hörde ".
Citera
2020-04-27, 13:03
Medlem
5549s avatar
Citat:
Jag tror inte det var en fasad. Cassie körde en dansskola bortsett från att arbeta på hotell öresund. Hon var en hårt arbetande dam. Hon var ingen knarkare som du beskriver som. Kommunen kommer inte att tillåta någon som är en narkotikamissbrukare jobba så nära med tonåringar och minderåriga.
Många brukar eller missbrukar droger utan fällande domar eller övrig dokumentation som bekräftar det.
Citera
2020-04-27, 13:10
Medlem
Citat:

Underligt att du säger att hon drev en dansskolan,När hon inte är med på verken bilder eller att hon är lärare,
Om det är dansskolan som ligger ert stenkast från hennes bostad.
Citera
2020-04-27, 13:17
Avslutad
Finns det någon som någonsin har sett Cassie ledsen ? Därför att ilska kan vara ett sätt att förmedla sorgsenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in