2020-04-26, 16:18
Avslutad
Är det någon som har fup?
Senast redigerad av Massonite 2020-04-26 kl. 16:21.
Citera
2020-04-26, 16:54
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Är det någon som har fup?
Det är det säkert, om ca 6 mån..
Citera
2020-04-26, 19:43
Medlem
Lbme94s avatar
Har pratat med en gammal klasskompis till Cassie, enligt denne var hon aggressiv och problematisk i skolan. Kaxig och bråkig, blev arg väldigt snabbt och backade inte när det blev konflikter. ”Riktigt sjuk”, för att citera.
Citera
2020-04-26, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lbme94
Har pratat med en gammal klasskompis till Cassie, enligt denne var hon aggressiv och problematisk i skolan. Kaxig och bråkig, blev arg väldigt snabbt och backade inte när det blev konflikter. ”Riktigt sjuk”, för att citera.

Se där ja.
Fröken kanske inte är så oskyldig som folk tror. Tim va inte den bästa, det vet många. Men helt oskyldig är hon nog inte.
Citera
2020-04-26, 20:42
Medlem
Lbme94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamaharacing
Se där ja.
Fröken kanske inte är så oskyldig som folk tror. Tim va inte den bästa, det vet många. Men helt oskyldig är hon nog inte.

Jag har hört det jag vet från två helt olika personer utan koppling till varandra. Så det verkar vara något som inte stämmer med den här tjejen.
Nej Tim var inget helgon, men Cassie verkar inte vara det heller. Så de var nog lika goa båda två, men Cassie tog det steget längre. Varför återstår att se.
Citera
2020-04-26, 20:48
Medlem
Citat:
Jag har hört det jag vet från två helt olika personer utan koppling till varandra. Så det verkar vara något som inte stämmer med den här tjejen.
Nej Tim var inget helgon, men Cassie verkar inte vara det heller. Så de var nog lika goa båda två, men Cassie tog det steget längre. Varför återstår att se.

Vilken skola gick hon på?
Verkar som inte många vet vem hon är.
Landskrona är inte jätte stort.
Citera
2020-04-26, 22:10
Medlem
Har fått info från nära källa till Tim.
Han sov i hennes lägenhet, hon kom hem på natten och hugger han 3 hug i torso.....bla i ena lungan. Han staplar upp trillar i Hallen reser sig och går in och sätter sig i soffan där hon fortsätter hugga honom.
Han fick 22 hug i kropp och ansikt, han gick inte att identifiera så skadad och svullen han var.
Citera
2020-04-26, 22:20
Medlem
Lbme94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamaharacing
Vilken skola gick hon på?
Verkar som inte många vet vem hon är.
Landskrona är inte jätte stort.

Nej hon verkar vara ganska så okänd här. Konstigt faktiskt.

Har skrivit och frågat vilken skola, tror det var Dammhag men vill inte säga det till 100%. Återkommer med svar.

Stämmer att det var dammhagskolan.
Senast redigerad av Lbme94 2020-04-26 kl. 23:01.
Citera
2020-04-26, 22:24
Medlem
Lbme94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittemellanallt
Han sov i hennes lägenhet, hon kom hem på natten och hugger han 3 hug i torso.....bla i ena lungan. Han staplar upp trillar i Hallen reser sig och går in och sätter sig i soffan där hon fortsätter hugga honom.
Han fick 22 hug i kropp och ansikt, han gick inte att identifiera så skadad och svullen han var.

Finner inga ord.. fruktansvärt om det är så.

Gjorde hon det helt oprovocerat? De hade inte bråkat tidigare eller så? Hon hade inte fått reda på något han gjort som gjorde att hon tappade det?
Detta är ju detaljer endast hon och Tim kan veta. Har din källa pratat med Cassie? Polis?
Citera
2020-04-26, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittemellanallt

Ifall detta stämmer så undrar man vad i helvete kan utlösa ett sådant vrede. Hon har haft lång tid på sig att tänka och bygga upp sitt raseri, men inget får henne att avbryta sin handling.
Lider med anhöriga, inte minst mor och far för att deras son fått lämna vår elaka värld på detta sjuka sätt.
Citera
2020-04-26, 23:07
Medlem
Citat:
Nej hon verkar vara ganska så okänd här. Konstigt faktiskt.

Har skrivit och frågat vilken skola, tror det var Dammhag men vill inte säga det till 100%. Återkommer med svar.
Cassie var inte okänd i landskrona. Hon var ganska välkänd på landskronas musik och danscirklen. Hon hade en dansskola.
Citera
2020-04-26, 23:32
Medlem
Citat:
Finner inga ord.. fruktansvärt om det är så.

Gjorde hon det helt oprovocerat? De hade inte bråkat tidigare eller så? Hon hade inte fått reda på något han gjort som gjorde att hon tappade det?
Detta är ju detaljer endast hon och Tim kan veta. Har din källa pratat med Cassie? Polis?

Jag vet inget mer än de. Dom båda tog droger o hon hade i alla fall varit ute själv.
Sen.om dom bråkat mm vet jag ej.
Kan inte tänka mig att dom haft nått lugnt stabilt förhållande då Tim inte alltid var så.bra o snäll mot tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in