2020-04-25, 01:34
Medlem
Känner gm mer än väl, så svarar gärna på alla era eventuella frågor om henne.
Men vill tillägga att jag känner henne vid namn cassie, som vi alla som känner henna alltid kallat hon.
Citera
2020-04-25, 08:04
Medlem
[quote=Lbme94|71329835]
Citat:
Ursprungligen postat av Cayenne0

Så du menar att han slagit J? De har ju bara pratat gott om varandra och älskar varandra osv, även efter separationen. Så hon verkar inte känna något som helst agg mot honom. Vilka andra tjejer har han slagit? Några andra ex eller så?

Det är många personer samhället klarat sig utan. Mig t.ex. och antagligen dig med. Det betyder inte att det skulle vara bra om vi försvann, det finns fortfarande personer som hade saknat oss.

Det finns en liten pojke som kommer växa upp utan sin pappa. Där finns småsyskon som förlorat sin storebror. Där finns vänner som förlorat en vän. Det är en förlust för många människor. Man behöver inte tycka om Tim eller sörja honom, men jag tycker att man ska respektera de som gör det. Han var inget monster som man får det att framstå som när man anser att han förtjänar att dö för att han slagit människor. Jag tycker att hans handlingar är vidriga om han nu slagit så många kvinnor som ni påstår. Men jag kan fortfarande inte tycka att han förtjänade att bli knivhuggen till döds för det, som vissa i tråden gör.

Nej jag syftade inte på just J.
Senast redigerad av Cayenne0 2020-04-25 kl. 08:06.
Citera
2020-04-25, 08:17
Medlem
Lbme94s avatar
[quote=Cayenne0|71333081]
Citat:
Ursprungligen postat av Lbme94

Aha jag tolkade det så för du skrev att det var tur att hon separerade från honom, men fattar vad du menar nu.

Men vad för andra tjejer har han slagit och varför? Ni skriver bara att han slog tjejer men ni kommer inte med mer information. Är det rykten ni hört eller har ni sett det själva? Ge oss lite mer information om ni nu vet så mycket.
Citera
2020-04-25, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123laser
Känner gm mer än väl, så svarar gärna på alla era eventuella frågor om henne.
Men vill tillägga att jag känner henne vid namn cassie, som vi alla som känner henna alltid kallat hon.

Var hon psykiskt stabil?
Hur var hon när hon drack alkohol?
Tog hon också droger? Kokain?
Citera
2020-04-25, 09:27
Medlem
[quote=Lbme94|71333138]
Citat:

Aha jag tolkade det så för du skrev att det var tur att hon separerade från honom, men fattar vad du menar nu.

Men vad för andra tjejer har han slagit och varför? Ni skriver bara att han slog tjejer men ni kommer inte med mer information. Är det rykten ni hört eller har ni sett det själva? Ge oss lite mer information om ni nu vet så mycket.

Han har slått J med. Det är bara att fråga henne eller någon i hennes närhet.
Citera
2020-04-25, 10:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OnGrind
Var hon psykiskt stabil?
Hur var hon när hon drack alkohol?
Tog hon också droger? Kokain?
Fråga istället om hon var glad i övrigt , social och lycklig el om hon var tillbakadragen skygg.

På bilden av henne (ev hotell bild) ser hon väldigt glad och possitiv ut , mycket trevlig och omtänksam.
Jag har svårt att se henne som en kallblodig psykobrud , jag har skrivit det förut (jag satsar alla mina surt förvärvade pengar på att hon har handlat i självförsvar , och en tragisk utgång.... mer som en olycka faktiskt.

Hon borde frikännas , hellre fria än fälla.
Senast redigerad av Fiddleback 2020-04-25 kl. 11:23.
Citera
2020-04-25, 11:28
Avslutad
[quote=Cayenne0|71333081]
Citat:
Ursprungligen postat av Lbme94

Fast det är ju ytterligare en kvinna som fått stryk. J mår säkert inte gott om hon tänker tillbaka på slag och hot från honom.

Om man slår 1 kvinna el 100 , så räknas man som kvinnoboxare.

Det är för övrigt inte bra att stjäla andras yttranden.
Senast redigerad av Fiddleback 2020-04-25 kl. 11:48.
Citera
2020-04-25, 11:40
Medlem
[quote=Fiddleback|71335046]
Citat:
Fast det är ju ytterligare en kvinna som fått stryk. J mår säkert inte gott om hon tänker tillbaka på slag och hot från honom.

Om man slår 1 kvinna el 100 , så räknas man som kvinnoboxare.

Håller med helt och hållet.
Citera
2020-04-25, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Fråga istället om hon var glad i övrigt , social och lycklig el om hon var tillbakadragen skygg.

Jag frågar vad jag vill.
Jag kände den avlidna, men inte henne.
Citera
2020-04-25, 12:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OnGrind
Jag frågar vad jag vill.
Jag kände den avlidna, men inte henne.
Har du sett henne med honom ?
Citera
2020-04-25, 12:58
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback

På bilden av henne (ev hotell bild) ser hon väldigt glad och possitiv ut , mycket trevlig och omtänksam.
Jag har svårt att se henne som en kallblodig psykobrud , jag har skrivit det förut (jag satsar alla mina surt förvärvade pengar på att hon har handlat i självförsvar , och en tragisk utgång.... mer som en olycka faktiskt.

Hon borde frikännas , hellre fria än fälla.

"En bild säger mer än tusen ord?" Gör det verkligen det? En sekund tar det att se glad och harmonisk ut
Citera
2020-04-25, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
"En bild säger mer än tusen ord?" Gör det verkligen det? En sekund tar det att se glad och harmonisk ut
En sekund tar det att slå en kvinna också , tänk på det. Den bilden jag får av situationen rör en kvinnomisshandlare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in