2021-03-01, 01:01
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Hans bolag omsatte 16 miljoner under 2020, så han har nog pengar att lägga på bilar.

Men han är hetsig, impulsiv, saknar tålamod och kan inte planera. Vanligtvis inte egenskaper som bygger ett framgångsrikt företag.

Framstår som rätt trevlig alla videor, men när han skriver i kommentarsfältet förvandlas han till alter-egot Mr Hyde.

På vilken sida ser du det?
Citera
2021-03-01, 03:44
Medlem
SolidSteels avatar
Citat:
Hans bolag omsatte 16 miljoner under 2020, så han har nog pengar att lägga på bilar.

Men han är hetsig, impulsiv, saknar tålamod och kan inte planera. Vanligtvis inte egenskaper som bygger ett framgångsrikt företag.

Framstår som rätt trevlig alla videor, men när han skriver i kommentarsfältet förvandlas han till alter-egot Mr Hyde.

Jävlar i min låda 16 miljoner, han säljer väl bara bilvårdsprodukter, låter otroligt!
Menar du 1.6? Vart har du fått siffrorna ifrån?

Han är säkert trevlig men av det iofs lilla jag sett så gör han halvdant fulmeck och har en personlighet som jag inte riktigt gillar, känns väldigt falsk.

Såg att han har två kåkar nu, har han kvar sitt fruntimmer?
Citera
2021-03-01, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel
Jävlar i min låda 16 miljoner, han säljer väl bara bilvårdsprodukter, låter otroligt!
Menar du 1.6? Vart har du fått siffrorna ifrån?

Han är säkert trevlig men av det iofs lilla jag sett så gör han halvdant fulmeck och har en personlighet som jag inte riktigt gillar, känns väldigt falsk.

Såg att han har två kåkar nu, har han kvar sitt fruntimmer?

Det är hans egna uppgifter, https://www.ehandel.se/fran-0-till-1...e-handelssucce

Ja det är fulmeck rakt igenom.
Citera
2021-03-06, 23:29
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel

Han är rätt lik och samma rotationshastighet om man säger så även utanför kameran. Det är ju inte konstant solstråle hela tiden och kan va lite "näsan i vädret" attityd.

Finns ju en guld-video där han byter hjullager genom att på det med hammare, när det ska dras och pressas för att bli korrekt.
Det är nog toppen av fulmeck jag kan komma på, möjligen när han modifierade bromsbeläggen för att de skulle passa
Citera
2021-03-07, 12:18
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Han är rätt lik och samma rotationshastighet om man säger så även utanför kameran. Det är ju inte konstant solstråle hela tiden och kan va lite "näsan i vädret" attityd.

Finns ju en guld-video där han byter hjullager genom att på det med hammare, när det ska dras och pressas för att bli korrekt.
Det är nog toppen av fulmeck jag kan komma på, möjligen när han modifierade bromsbeläggen för att de skulle passa
Ja ibland funderar man vad fan han håller på med,var det videon med V60 när han inte ens rengör glidytorna när han byter beläggen bak?
Citera
2021-03-07, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal

Kan du länka den videon? Jag hittar den inte. Skulle vilja se det guldkornet 🙂
Citera
2021-03-09, 11:37
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Kan du länka den videon? Jag hittar den inte. Skulle vilja se det guldkornet 🙂
Videon där han kapade av bromsbeläggen fick så mycket klagomål att han tog ned den tror jag. Hjullagerbytet är kvar dock 😁
Citera
2021-04-05, 10:33
Medlem
Citat:

Källa på de påståendet, iom att bokslutet inte är ute ännu.
Citera
2021-04-06, 01:05
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Källa på de påståendet, iom att bokslutet inte är ute ännu.

Du ser svaret ett par inlägg upp:

"Det är hans egna uppgifter, https://www.ehandel.se/fran-0-till-16-miljoner-pa-tva-ar-har-ar-youtuberns-e-handelssucce"
Citera
2021-04-11, 16:29
Medlem
rhodrys avatar
Jag skiter i snubbens förehavanden, förhållanden och affärer. Vad jag undrar är om hans produkter är värda sitt pris? Om en investerar i hans prylar, känner jag mig blåst när jag testar eller glatt överraskad över att tvätta bilen inte är lika tråkigt som idag.
Någon som använt hans grejer och kan ge en novis lite kött på benet?
Citera
2021-04-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhodry
Jag skiter i snubbens förehavanden, förhållanden och affärer. Vad jag undrar är om hans produkter är värda sitt pris? Om en investerar i hans prylar, känner jag mig blåst när jag testar eller glatt överraskad över att tvätta bilen inte är lika tråkigt som idag.
Någon som använt hans grejer och kan ge en novis lite kött på benet?

Carchem-produkter från England med andra etiketter. Det finns bättre och billigare alternativ än RW.
Citera
2021-04-11, 18:59
Medlem
https://youtu.be/xP2TcleGZf8

MOS besöker RW där han visar upp sin samtlig av Volvo-bilar.
Man förstår att hans sambo lämnade honom, han verkar extremt impulsiv och jag får känslan av att han spenderar varenda krona han tjänar.
Att tro han får 250k för en vit classic med helt vanlig standardutrustning är skrattretande!
Han verkar ha plöjt mycket pengar på huset han fått ärva. Klätt om badrummen i våtrumsmattor och fixat. Tror inte han har särskilt många kronor kvar på kontot.
Frågan är hur länge hans produkter säljer? Han har rätt taskig attityd mot folk som kritiserar honom och är nonchalant mot andra svensk YouTubes.
Han verkar tro att han ör herren på täppan och är Sveriges Stradman typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in