Gördetmedrw driver en youtube-kanal där han marknadsför sina bilvårdsprodukter. Var har ni fått för intryck av honom? Får inte riktigt uppfattningen att han vet vad han håller på med minst sagt.
Han är en clown. På allvar, en riktig pajas som valhänt försöker verka framgångsrik. Sågar hål i taket när han ska installera garagelyft, en billyft som han knappt har förankrat i golvet eftersom han inte ville borra för djupt och ha sönder slangarna till golvvärmen. Spenderar massor av tid och pengar på att blästra och måla en snöslunga som inte ens startar eftersom han inte vet vad som är fel på motorn. Filmar stolt när han plockar hem sin företagspersonal från varulagret för att hjälpa honom bära in det tunga bubbelbadet som han skrytköpt till verandan. Typ så. Allting går på lösa boliner och lagas för att se hyfsat ut på avstånd.
Han är en klåpare och jag lovar att firman har kursat om ett par år. Eller så tröttnar han. Han känns som killen som rätt som det är kan tröttna på nånting och bara sticka och lämna skulder och löner obetalda.
En fifflare och slarver, rätt och slätt...
Senast redigerad av Arbetsskygg 2020-05-01 kl. 19:28.
Han la nyligen upp en video där han åker runt med Porschen och bränner däck på en parkeringsplats, samtidigt står det lokala epagänget vid sidan av och tittar på och filmar.
Han följarskara verkar vara ungefär samma målgrupp som åskådarna, unga killar 13-17 år. Men att vara 25 år gammal och sladda runt med en bil för en halv miljon för att imponera på småkillar är omdömeslöst.
Jag gillar RW, driven ung kille som byggt upp två stora företag på egen hand. Det enda man kan "klaga" på är att han gillar att spendera pengar, i mitt tycke - på onödiga saker. Men det är ju hans val och drabbar ingen annan. Han har kommit med många bra tips och när jag får pengar över så ska jag nog köpa hans medel i shoppen. Verkar vara bra grejer!
Egentligen borde jag inte gilla honom men av någon outgrundlig anledning gillar jag att kolla på de flesta av hans filmer. Att dessutom omsätta 5 mkr första verksamhetsåret är sjukt imponerande!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!