2021-04-11, 21:11
Medlem
Han kan hålla sig till att motortvätta gamla Volvos, Så fort han skruvar på något får jag kalla kårar, Tar hjälp av Kreti och Pleti för att skruva bort ett topplock för han inte kan själv istället för att hitta en duktig mekaniker.
Citera
2021-04-11, 21:17
Medlem
Det var ju bara ljug att alla bilarna var orörda, han har ju motortvättat flera av dom och garanterat den svarta utvändigt, finns att beskåda på hans egen kanal
Citera
2021-04-12, 19:45
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Det var ju bara ljug att alla bilarna var orörda, han har ju motortvättat flera av dom och garanterat den svarta utvändigt, finns att beskåda på hans egen kanal

Har för mig att jag sett en video när han polerar den svarta 940.För den var inte så blank och fin närhan filmade den när han hämtade den hos bilhandlaren.

Edit: Poleringen https://www.youtube.com/watch?v=7UUzjk2iOrY
Senast redigerad av wpgnok 2021-04-12 kl. 19:48. Anledning: Video tillagd
Citera
2021-04-27, 17:45
Medlem
Resultatet har kommit ut nu, 18millar i omsättning och 3,7millar i vinst. Ni som säger att han inte har bra påslag på sina produkter kan ju gå och gräva ner. Bara att lyfta på hatten, de är en lukrativ branch att rebranda medel med lite egen tvist och sen hypa skiten på sin youtube kanal och lura folket att handla dyrt.

Här har ni en länk till produktserien som han bygger på. https://www.streetpower-rekond.se/in...r=manufacturer
Citera
2021-04-28, 21:42
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Resultatet har kommit ut nu, 18millar i omsättning och 3,7millar i vinst. Ni som säger att han inte har bra påslag på sina produkter kan ju gå och gräva ner. Bara att lyfta på hatten, de är en lukrativ branch att rebranda medel med lite egen tvist och sen hypa skiten på sin youtube kanal och lura folket att handla dyrt.

Här har ni en länk till produktserien som han bygger på. https://www.streetpower-rekond.se/in...r=manufacturer

Jäklar! från ca. 5 mill första året tror jag...det är ju helt otroliga siffror! undrar hur mycket han lade in från början...grymt jobbat måste jag säga!
Citera
2021-05-06, 14:04
Har Robin tappat sugen? Flera veckor sedan han släppte en video senast, om man inte räknar den där Team Odiffat-ripoffen där han gav bort bilen. Okej att han har haft mycket med huset men Robin brukar ju aldrig försitta en chans att skryta så att åhörarna skäms.
Citera
2021-05-06, 14:09
Medlem
LinkBois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Har Robin tappat sugen? Flera veckor sedan han släppte en video senast, om man inte räknar den där Team Odiffat-ripoffen där han gav bort bilen. Okej att han har haft mycket med huset men Robin brukar ju aldrig försitta en chans att skryta så att åhörarna skäms.

Vad jag sett på hans insta är att han och hans partner har gjort slut.
Det var ju ett tag sen har jag för mig men kanske har koppling till det
Citera
2021-05-06, 14:13
Citat:
Ursprungligen postat av LinkBoi
Vad jag sett på hans insta är att han och hans partner har gjort slut.
Det var ju ett tag sen har jag för mig men kanske har koppling till det
Ja, jo. Det var ju ett tag sedan och det var uppe i tråden. Sedan stirrade han iväg och började renovera hela kåken som han köpt av sin mormor samtidigt som han sålde hans och Matildas villa med garage och alltihop. Så nu har han inget garage längre. Å andra sidan började han sin kanal genom att tattarmecka i en hörna av sitt firmalager så jag ser egentligen inte varför han inte skulle kunna återgå till det under tiden han väntar på bygglov för att slå ut undervåningen i morfars villa där han tänker bygga sitt nya garage. Det är ju egentligen en mekarkanal, det är därför vi tittar.

Men vem vet, han kanske har lite vårdepp och inte riktigt orkar ta sig för något för stunden? Även en Duracellkanin behöver laddas upp ibland.
Citera
2021-07-07, 23:10
Medlem
Jag är ingen målare men senaste filmen rw la upp ger mig lallar-vibbar deluxe!
Kladdar ner gräsmattan, fönstret och alla tre maskinerna på nolltid!
Citera
2021-07-08, 09:01
Medlem
SexSexSexs avatar
han är jävligt mycket norrlänning det är hans nyckel till framgång och hans brister i samma kagge norrlandsöl.
så jävla tydligt blir det när han flippar ur över alla som frågat om skilsmässan med matilda, han bara fräser åt sina fans, det går bara inte för en norrlänning, står inte ut med skvalleratjafset.
om alla celebs var norrlänningar skulle alla papparazzis vara döda!

norrlänningar har alltid fulmeckat, för dom bor så jävla lågt bort och då blir det...gör det själv - med RW

Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Han la nyligen upp en video där han åker runt med Porschen och bränner däck på en parkeringsplats, samtidigt står det lokala epagänget vid sidan av och tittar på och filmar.

Han följarskara verkar vara ungefär samma målgrupp som åskådarna, unga killar 13-17 år. Men att vara 25 år gammal och sladda runt med en bil för en halv miljon för att imponera på småkillar är omdömeslöst.

det är helt enkelt norrlandskultur, i norrland är man inte så jävla självmedveten som de sönder psykoanalyserade stockholmarna! if it feels good do it!

Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Egentligen borde jag inte gilla honom men av någon outgrundlig anledning gillar jag att kolla på de flesta av hans filmer. Att dessutom omsätta 5 mkr första verksamhetsåret är sjukt imponerande!

folk gillar honom för på grund av att han en riktig nordnorrlänning i sättet, mer genuin.
nollåtta-killarna ser alltid ut som om de precis skurit av sej pungkulorna så det fortfarande svider lite därnere, när de står framför youtubelinsen
Citera
2021-07-08, 10:08
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexSexSex
han är jävligt mycket norrlänning det är hans nyckel till framgång och hans brister i samma kagge norrlandsöl.
så jävla tydligt blir det när han flippar ur över alla som frågat om skilsmässan med matilda, han bara fräser åt sina fans, det går bara inte för en norrlänning, står inte ut med skvalleratjafset.
om alla celebs var norrlänningar skulle alla papparazzis vara döda!

norrlänningar har alltid fulmeckat, för dom bor så jävla lågt bort och då blir det...gör det själv - med RW

det är helt enkelt norrlandskultur, i norrland är man inte så jävla självmedveten som de sönder psykoanalyserade stockholmarna! if it feels good do it!

folk gillar honom för på grund av att han en riktig nordnorrlänning i sättet, mer genuin.
nollåtta-killarna ser alltid ut som om de precis skurit av sej pungkulorna så det fortfarande svider lite därnere, när de står framför youtubelinsen

Säkert. Du tänker på Tershine antar jag...brukar faktiskt småkolla lite på deras klipp också¨, vilka jag gillar till 20% haha svårt att sluta slänga ett öga då och då! Det är någon ( som inte är ägaren) som hr en superjobbig stockholmska, låter som att han ska på Aik-match hela tiden typ...

I omsättning är nu RW större än Tershine, otroligt imponerande....och fort har det gått! otroligt!
Citera
2021-07-08, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexSexSex
Nordnorrlänning? Lugna ner dig. Finns 75 mil norrland norr om Sundsvall. Norrland tar slut vid Sundsvall, enligt oss riktiga norrlänningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in