2023-06-27, 14:39
Medlem
Rykten säger att H*go stulit och då fått sparken. Han hade tydligen sjukt mycket grejer hemma hos sig själv. men Robin var schysst mot han och inte polisanmälde. Inget jag vet till 100% då jag hört det av en som hört det av en kompis till Robin.
Citera
2023-06-27, 14:59
Medlem
ETA2824-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtimra
Rykten säger att H*go stulit och då fått sparken. Han hade tydligen sjukt mycket grejer hemma hos sig själv. men Robin var schysst mot han och inte polisanmälde. Inget jag vet till 100% då jag hört det av en som hört det av en kompis till Robin.

Klantigt att bli upptäckt, undrar om det var mycket han stal eller bara någon enstaka flaska? Att stjäla från arbetsplatsen gör ju alla, men frågan är i vilken omfattning.
Citera
2023-06-27, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ETA2824-2
Klantigt att bli upptäckt, undrar om det var mycket han stal eller bara någon enstaka flaska? Att stjäla från arbetsplatsen gör ju alla, men frågan är i vilken omfattning.

Enligt vad jag hört så var det stora mängder, som han då förmodligen sålde
Citera
2023-06-27, 21:59
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtimra
Enligt vad jag hört så var det stora mängder, som han då förmodligen sålde
Fyfan. Tycker Robin hade lite taskigt jargong mot honom i flera stories på IG bla. Reagerade flera gånger på att han gjorde sig rolig på pojkens bekostnad. Det rättfärdigar såklart inte att stjäla.

Men det stämmer säkert det du säger jag såg en storie på IG för ett tag sedan där Robin sa:
"Det är jätte många som skickar in mejl till kundtjänsten och frågar vart Hugo är, sluta fråga jag kommer inte svara på frågor kring detta, Hugo jobbar inte kvar om han har har nytt jobb vet jag inte men han jobbar inte här längre, vi är inte ovänner eller något men nu säger jag detta här och kommer inte svara på fler frågor kring detta"

Typ nått sånt.
Citera
2023-06-27, 22:25
Medlem
olasvenssons avatar
Robin verkar ha en diagnos. Frågan är vilken diagnos!
Citera
2023-06-28, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

No shit sherlock…
Citera
2023-06-28, 01:00
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Jo han verkar märklig många gånger.
Har även en känsla av att han kan bli sjukt arg.

Och väldigt negativ om någonting litet går åt helvete, då är hela dagen förstörd.
Citera
2023-06-28, 09:54
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jo han verkar märklig många gånger.
Har även en känsla av att han kan bli sjukt arg.

Och väldigt negativ om någonting litet går åt helvete, då är hela dagen förstörd.

Ja han är dömd för våldsamt motstånd förra året efter en krogrunda.Så nog bor det en liten jekyll/hyde i han
Citera
2023-06-28, 12:13
Medlem
Tylfos avatar
Var Hugo den lilla runda grabben som gick runt i kostym på lagret? Känns ju helt sjukt om ryktet skulle stämma.

Min bild av honom var att han var en schysst och lite blyg kille? Inte att han stal mängder av produkter som han hade hemma och sålde vidare

Har iofs bara sett typ 1 video där han var med.
Citera
2023-06-28, 21:25
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Var Hugo den lilla runda grabben som gick runt i kostym på lagret? Känns ju helt sjukt om ryktet skulle stämma.

Min bild av honom var att han var en schysst och lite blyg kille? Inte att han stal mängder av produkter som han hade hemma och sålde vidare

Har iofs bara sett typ 1 video där han var med.
Jo precis det stämmer.
Inte alls så sjukt det lilla man ser av någon I en yt video säger egentligen inte så mycket
Citera
2023-06-29, 13:11
Medlem
Tylfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jo precis det stämmer.
Inte alls så sjukt det lilla man ser av någon I en yt video säger egentligen inte så mycket
Nej såklart. Men har ser ju inte ut som den typiska tjuven direkt. Lite kul bara att tänka sig honom sitta på ett eget lager av RWs produkter
Citera
2023-06-29, 20:28
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Känslan säger ADHD och borderline.
Nu har han gått och spontanköpt en stor jävla båt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in