2023-04-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
RW
2x5L inkl frakt 1 338 kr "fri frakt"
133:80/liter

Carchem
2x5L £65:98 = 911:- + frakt £22.79 = ca.315:- + Tull o moms minst 150:-
1376:-
137:60/ liter

måste man rita för att du ska fatta ?

1£ är inte 13.8sek.
Citera
2023-05-28, 23:36
Medlem
Halte Haralds avatar
RW's produkter är vidriga. PFAS och dyraa sett till vad man får. Är man på riktigt intresserad av bilvård väljer man andra märken.
Är med i en bilvårdsgrupp på Facebook har nästan aldrig sett någon rekommendera RWs produkter.

Tacka vet jag Tershine, det känns mer genuint och framförallt i framkant när det kommer till att ta fram lite snällare produkter.
Citera
2023-05-28, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
RW's produkter är vidriga. PFAS och dyraa sett till vad man får. Är man på riktigt intresserad av bilvård väljer man andra märken.
Är med i en bilvårdsgrupp på Facebook har nästan aldrig sett någon rekommendera RWs produkter.

Tacka vet jag Tershine, det känns mer genuint och framförallt i framkant när det kommer till att ta fram lite snällare produkter.
Bara det att jag vägrar köpa grejer av en 40-åring med kepsen bakochfram. Tjingelongan!
Citera
2023-05-29, 13:50
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald

Tershine, finns det töntigare namn? Kommer aldrig köpa produkter av 08:0r. Känns som deras företag drivs av en 40-åring och hans högstadieklass.

Bilvårdsprodukter köper man av internationella företag. Om jag mot min vilja måste välja mellan teeershajnnn och rw hade jag valt rw.

Tershine är bilvårdens motsvararighet till nocco. Bygger all sin hype på influensers, youtubers och hjärndöda följare.

Tershine Genuint? Inte enligt mig.
Citera
2023-05-29, 17:59
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Tershine, finns det töntigare namn? Kommer aldrig köpa produkter av 08:0r. Känns som deras företag drivs av en 40-åring och hans högstadieklass.

Bilvårdsprodukter köper man av internationella företag. Om jag mot min vilja måste välja mellan teeershajnnn och rw hade jag valt rw.

Tershine är bilvårdens motsvararighet till nocco. Bygger all sin hype på influensers, youtubers och hjärndöda följare.

Tershine Genuint? Inte enligt mig.
Han började ju blanda sina grejer själv i garaget. Kan det bli mer genuint?
Citera
2023-06-07, 05:28
Medlem
Jofandus avatar
Följer Robin på Instagram dagligen och något jag reagerat på är när han beklagar sig över att det är mycket att göra på företaget och att det är ”alldeles för mycket just nu” som han brukar säga. Nästa stund lägger han upp på story att dem ska göra om designen på en specifik produkt och att alla som lägger order får doftisar gratis. Simsalabim har 300 nya ordrar ramlat in och företaget har dubbelt så mycket att göra som innan. Energidryck från Latitude brukar också följa med ibland och det brukar sätta snurr på orderingången.

Robin är typ ingenting utan Oskar. Killen jobbar stenhårt och verkar vara en driven och kompetent kille. Någon vecka tillbaka kom han till lagret med en jättestor musmatta med RW-tryck som han precis åkt och hämtat ut. Han sa att han betalat den för egna pengar. Robin sa ingenting specifikt och där reagerade jag direkt. En anställd ska ALDRIG behöva betala för saker som används i arbetet. Och här ska Robin som chef gå in och säga ”hörredu den där betalar jag” - utan att ens fundera. Han är så driven och kompetent och då ska plånboken stå vidöppen!

Vad hände med Hugo? Någon som vet? Jag tycker att han blev mobbad. Kan inte vara kul att bli kallad för lilla Hugo varenda dag. Jag tror att han blev less och plötsligt blev ”sjuk” för jämnan och då fick han sparken. Eller fick han nog och sa upp sig.
Citera
2023-06-09, 14:53
Medlem
Att farfars vill vara kvar då?
Robin sa att han inte visst om Hugo fått nytt jobb.
Han måste gått på dsgen eller fått sparken då
Citera
2023-06-09, 21:27
Medlem
MIBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Att farfars vill vara kvar då?
Robin sa att han inte visst om Hugo fått nytt jobb.
Han måste gått på dsgen eller fått sparken då

Undra vad hugo gjort
Citera
2023-06-10, 00:58
Medlem
kukflashs avatar
Han tog upp detta med Hugo förut idag. Det enda han sa var att Hugo slutat och visste inte om han fått nytt jobb eller inte. Verkar som att det skurit sig rejält med tanke på att dom inte har någon mer kontakt.
Citera
2023-06-10, 20:07
Medlem
Hur är den alkaliska avfettningen? Någon som testat den?
Späder ni ut den?
Citera
2023-06-10, 22:04
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siz1
Hur är den alkaliska avfettningen? Någon som testat den?
Späder ni ut den?
Tycker den är rätt bra, späder 25-75 vatten och kör den mestadels inomhus faktiskt.
Jäkligt bra i badrummet bl.a. 😁

Om den står sig mot andra märken vet jag inte, men bra mycket billigare än rengöringsmedel åtminstone.
Har tvättat bilen några gånger med den, fungerar men inte så man står och hoppar jämfota hur bra de blev. De gör jag inte av andra märken heller förvisso.
Citera
2023-06-16, 22:32
Medlem
Jofandus avatar
Var köper rw doftisar? Jag tror att många produkter har sitt ursprung i England.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in