Citat:
Ursprungligen postat av
kukflash
Kollade mycket på honom förut när han körde youtube. Mycket roligare. Det enda han lägger ut nu är på instagram där han gnäller över hur mycket det är att packa och att allting säljer slut så fort. Tråkig utveckling, hade hellre sett honom fortsätta med youtube-videos med mek och rekond.
Jag håller faktiskt med dig där. Robin verkar jättestressad över att rörelsen nästan växer "för fort".
Jag anade att deras nybygge skulle vara för litet inom kort. Och då gick det inte ens ett år. Snarare ett halvår.
Tydligen ska Robin använda de båda hallarna längst bort, där det nog är tvätthallar för andra hyresgäster just nu. Lokalen är alltså alldeles för liten.
Särskilt nu när även rikstäckande Preem ska börja sälja Robins grejer över hela landet. Omsättningen kommer att närma sig 100 miljoner, om allt går enligt plan. Idag ligger han på runt 37 miljoner tror jag i årsomsättning.
Jag saknar också tiden då han höll på att meka bilar och annat. Nu är det alldeles för mycket "lagersnack" och "logistikgnäll". Haha..
Men, jag gillar honom ändå. Det är något med hans driv och höga energi som är underhållande och kul att titta på.
Snart blir det väl barn också, med Madeleine som kommit in i Robins liv relativt nyligen. Riktigt kul för honom!
Citat:
Ursprungligen postat av
LasseK0ngo
Tänkte faktiskt på det igår, vart fan tog hugo vägen?!
Han bara försvann. Och det var någon livesändning där många ställde frågan om Hugo. Men Robin kryssade förbi dessa frågor, men angav ingen anledning. Han sa något i stil med: "Jag ser att några undrar var Hugo är. Hugo har sökt sig vidare till nya utmaningar i livet."
Som att frågetecknen skulle bli färre, med ett sådant uttalande. Jag tror på att någon lackat, och att Hugo fått nog. Och sagt upp sig på dagen. Och att Robin inte känner igen sig i något av det Hugo anfört.
Så det blev någon schism där, tror jag. Allt blev bara knäpptyst, från att Hugo fram till nyligen varit med hela tiden och arbetat stenhårt varje dag.
Citat:
Ursprungligen postat av
wpgnok
Inte så bara att han han tagit en time out framför kameran? Farfar hans såg jag ryggtavlan på i helgen eller förra veckan när dom la upp om att dom skulle sälja ut foamlance etc.
Nej, jag tror att Hugo lämnat bygget permanent. En total tystnad och inte ett ord om var Hugo tog vägen, varför just nu - utan uppsägningstid eller något annat. De var kärvänliga och skojfriska med varandra. Sedan från ena dagen till den andra. Totala främlingar.