2009-02-25, 15:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Låter skumt att det skulle utbtyta så snabbt..Brukar ta nån vecka eller fler inna deom första symtomen visar sig. Gå och testa dig,ffs! Så slipper du gå runt och oroa dig.Glöm inte att meddela oss resultatet sedan!

(För x antal år sedan testade jag mig för HIV, tiden tills man fick det bruna kuvertet var en plåga. En värre att öppna det. Men jag hade tur den gången....Ingen smitta hade konstaterats)
Citera
2009-02-25, 15:05
Medlem
Dangerous_mans avatar
Nej, det är inte HIV, kanske influensa? Men ta en test för att bli av med oron. HIV virus måste förplanta sig innan någon symtom visar sig. Kanske flera år?
Citera
2009-02-25, 15:08
Medlem
alltså vilka idioter finns på flashback

OnT : Nej , du har inte HIV
det är inte nånting som händer över en natt eller två....du måste vänta minst sex månader innan man märker

det finns tusental andra sjukdomar som du kanske har och du borde gå till läkaren
Citera
2009-02-25, 15:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshbacken
alltså vilka idioter finns på flashback

OnT : Nej , du har inte HIV
det är inte nånting som händer över en natt eller två....du måste vänta minst sex månader innan man märker
det finns tusental andra sjukdomar som du kanske har och du borde gå till läkaren
Nja....

http://www.skane.se/templates/Page.aspx?id=11425
Citera
2009-02-25, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Jag är ledsen.. men det låter onekligen som HIV. Åtminstone med 90% säkerhet. Huruvida du har det eller ej kan dock bara ett blodprov visa.

Förklara mer
Citera
2009-02-25, 16:07
Bannlyst
okey, skönt o höra, antagligen en influensa jag åkte på alltså, hon jag låg med är en riktigt slyna därför jag nojjade så extremt, men ska testa på måndag!
Citera
2009-02-25, 16:13
Medlem
roppans avatar
Influensa, hah. Det är HIV du åkt på. Alla symptom tyder på det.
Citera
2009-02-25, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Influensa, hah. Det är HIV du åkt på. Alla symptom tyder på det.

Skit ner dig.
Citera
2009-02-25, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nubolic
Var personen du låg med svart har du garanterat HIV.
hahah
Citera
2009-02-25, 20:46
Bannlyst
Säg mej... Hade tjejen legat med en homosexuell man innan ni knullade... då har du hiv garanterat, annars inte.
Citera
2009-02-25, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinkenta
Säg mej... Hade tjejen legat med en homosexuell man innan ni knullade... då har du hiv garanterat, annars inte.

Inte fan vet jag, det är en influensa och jag har inga utslag på rygg eller bröst som man ska få, har dock värk i ljumskarna men det kan man tydligen få efter en influensa
Citera
2009-02-25, 22:33
Medlem
Det är alltid fascinerande vilka idioter som kan uttala sig om saker de inte förstår på fb.

Till TS: Heterosexuell smitta är den dominerande smittvägen för HIV nuförtiden. förekomsten av HIV är fortfarande låg, och ovanlig i din åldersgrupp, men det finns personer i din ålder med känd HIV-infektion, och säkert fler som inte känner till den. Du kanske kan ha fått HIV av tjejen du låg med, men de symptom du fått beror inte på HIV. Inkubationstiden (tiden mellan smitta och symptom på sjukdomen) för HIV är utan undantag längre än den tid som du beskriver. Du har sannolikt influensa eller någon liknande virussjukdom. Använd kondom vid tillfälliga sexuella kontakter så slipper du oroa dig.

Till bensinkenta: Homosexuella män har inte sex med kvinnor. En man som har sex med både kvinnor och män kallas oftast för bisexuell. Now you know.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in