2009-02-25, 22:52
Medlem
TheEclipses avatar
Oroa dig inte, det ska nog bara vara en influensa ska du se, förstår din ångest, har gått igenom liknande precis. Hoppas allt ska lösa sig, men testa dig för att få säkra svar och för att lindra din ångest.

Och som dom säger, första symptomen kommer ju efter att det har fortplantat sig och inte efter en natt som då influensan kan göra! Så det ska nog inte vara någon fara
Citera
2009-02-25, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znaxxer
okey, skönt o höra, antagligen en influensa jag åkte på alltså, hon jag låg med är en riktigt slyna därför jag nojjade så extremt, men ska testa på måndag!

Du borde inte ligga oskyddad med en riktig slyna, nu tänker jag mer på klamydia och liknande.
Citera
2009-02-26, 00:24
Bannlyst
det har du rätt i, hon hade redan gett mig klamydia, botade mig och hon med.. Låg med henne igen efter att man fick göra det (enligt antibiotikan) och hon lovade att hon tagit tabletterna rätt.. men nu har jag ont i pungen igen och slynan ska få en rejäl utskällning när vi ses
Citera
2009-02-26, 00:26
Bannlyst
Sen tack alla! jag blir jätte glad över de seriösa svaren jag får, de lättar!
Citera
2009-02-26, 11:43
Medlem
BrainDisorders avatar
Låter som symptomen på könsherpes.
Citera
2009-02-26, 13:07
Medlem
brianmolkos avatar
dessutom större chans att det är killen som smittar tjejen
Citera
2009-02-26, 14:13
Bannlyst
Ja, nu är halsen fuckad igen men antar att man kan få så efter influensa, är även trött och hängig, nån som känner igen? Även fått nåt rött under armhålan som gör fett ont, troligtvis en finne eftersom jag inte dushat på flera dagar
Citera
2009-02-26, 14:14
Medlem
roppans avatar
Ju förr du inser det desto bättre kommer det kännas. Du är döende.
Citera
2009-02-26, 14:18
Medlem
Du har inte HIV men dessvärre ett svårt fall av Noll Koll. Sannolikt är tillståndet permanent och inget går att göra. Slutförd utbildning på grundskolenivå och ett visst dagligt informationssökande kan ofta förbättra läget något, men så här svåra fall är ofta obehandlingsbara.
Citera
2009-02-26, 20:09
Bannlyst
Måste bara fråga, influensa.. jag har inte smittat någon i min familj eller nära och kära, mycket skumt då jag blev smittad direkt.
Citera
2009-03-01, 16:30
Bannlyst
Har haft REJÄL Hiv ångest de 2 senaste veckorna, ska testa mig imorgon. Den här veckan har jag haft svettningar på natten, känt mig helt matt och haft ont i halsen (sov dock med fönstret öppet) nu är även Lymfkörtel under armhålan uppsvälld och öm. Har även fått massa röda prickar på brösten.. fattar ingenting, kan man få såhär av influensan eller har jag sån grov ångest att jag får symptonen utan att ha HIV?
Citera
2009-03-01, 16:57
Medlem
EmmaKlaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znaxxer
det har du rätt i, hon hade redan gett mig klamydia, botade mig och hon med.. Låg med henne igen efter att man fick göra det (enligt antibiotikan) och hon lovade att hon tagit tabletterna rätt.. men nu har jag ont i pungen igen och slynan ska få en rejäl utskällning när vi ses

Eftersom hon i dina ögon är en slyna får du väl försöka låta bli att ligga med henne nästa gång ni ses....om du kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in