2020-04-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Hej

Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.

Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".

Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.

Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.

Detta gjorde dom igenom att spela upp filmer i mitt huvud och styrde mina tankar, nästan som att mitt huvud användes som en dator.

Det mest intressanta i upplevelsen var att dom satt mig i en bubbla, inuti bubblan fick jag uppleva ett artificiellt samhälle i flera tusen år.

Det kändes som att flera tusen år hade gått, då jag hade fått följa barn bli gamla, skaffa egna barn osv i flertal generationer.
Dom gjorde detta för att förklara vissa cyklar inom mänskligheten. Jag uppfattar att tiden spenderad i bubblan enbart var cirka fem minuter.

Dessa utomjordingar var uppenbarligen extremt teknologiskt utvecklade, dom hade möjligheten att manipulera tid, skicka tankar till mitt huvud, skapa en simulerad värld m.m

Jag bedömer den här upplevelsen som det bästa som någonsin har hänt mig, jag var så överlycklig att jag kissade på mig efter att det hade precis hänt.

Jag väljer att dela med mig utav den här upplevelsen offentligt för att kunna ge människor som är duktiga på att känna av sanning en möjlighet till intressant information

Ställ frågor om ni vill.
Hade ni samlag?
Citera
2020-04-18, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Hade ni samlag?

Nej.
Citera
2020-04-18, 22:47
Medlem
Citat:
Nej.
Okej, ett platoniskt förhållande.
Citera
2020-04-18, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
1: Hur mår du såhär i efterhand?
2: Längtar du efter ett återseende?
3: Har det förändrat ditt liv på något sätt (givetvis, men hur mer exakt är skillnaden om den finns?)

Ha de

1: Jag mår bra, tackar som frågar. 😇
Hoppas du också mår bra.

2: Det skulle vara fantastiskt! Även om tanken skrämmer mig lite grann.
Men det känns som att dom har visat mig det dom ville och att det är ett avslutat kapitel.

3. Svårt att säga då jag inte vet hur livet skulle se ut utan den här händelsen..

Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Även om de visade dig spännande saker, gör dom inte det för din skull.
Du har saker som de inte har, och de väldig gärna vill ha.
Dessa saker värdesätter du inte och slösar bort dom som om det vore ingenting.

Människa, känn dig själv!

Vad menar du? Vad vill de ta av mig?
Citera
2020-04-18, 23:06
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
1: Jag mår bra, tackar som frågar. 😇
Hoppas du också mår bra.

2: Det skulle vara fantastiskt! Även om tanken skrämmer mig lite grann.
Men det känns som att dom har visat mig det dom ville och att det är ett avslutat kapitel.

3. Svårt att säga då jag inte vet hur livet skulle se ut utan den här händelsen..

Vad menar du? Vad vill de ta av mig?
Du är männsika, de är inte människor.
Du måste upplysas till vissa saker själv, allt man inte berättas för dig.
Citera
2020-04-18, 23:10
Medlem
Intressant är att notera ett av diagnostisetingskriterierna för schizofreni, vilket är ambivalens. En person med ambivalens har svårt att känna "rätt" saker och har svårigheter att ta ställning vid olika motsatta saker, som t.ex. I fråga om politisk färg.

Du har helt rätt i att en skapar sin egna verklighet och vad gäller polariteterna så handlar det om essenser av saker, en essens kan skilja sig i sin manifestation genom att två polära motsatser från 0 till 360° är två sidor av samma mynt så att säga. Sen möts de två på mitten och blir samma sak, ungefär som när den kalla färgen blå möter den varma färgen röd och tillsammans bildar den magiska färgen lila, vilket ju är där spektrumet börjar om igen. Det är inte för intet som det sägs att all sanning ryms i 360°.

Intressant nog så förklarar detta även vad tid är för något, men det är en djupare diskussion.
Citera
2020-04-18, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HumanMale
Intressant är att notera ett av diagnostisetingskriterierna för schizofreni, vilket är ambivalens. En person med ambivalens har svårt att känna "rätt" saker och har svårigheter att ta ställning vid olika motsatta saker, som t.ex. I fråga om politisk färg.

Du har helt rätt i att en skapar sin egna verklighet och vad gäller polariteterna så handlar det om essenser av saker, en essens kan skilja sig i sin manifestation genom att två polära motsatser från 0 till 360° är två sidor av samma mynt så att säga. Sen möts de två på mitten och blir samma sak, ungefär som när den kalla färgen blå möter den varma färgen röd och tillsammans bildar den magiska färgen lila, vilket ju är där spektrumet börjar om igen. Det är inte för intet som det sägs att all sanning ryms i 360°.

Intressant nog så förklarar detta även vad tid är för något, men det är en djupare diskussion.

Tack för förklaringen, intressant.
Citera
2020-04-18, 23:40
Medlem
Sades det något om framtiden, corona osv?
Citera
2020-04-18, 23:42
Medlem
kansascityshuffles avatar
Kunde de tala flytande svenska?
Citera
2020-04-19, 00:32
Medlem
Kommer osökt att tänka på avsnittet i Liftarens Guide till Galaxen där några retsamma typer besöker folk på jorden utklädda med attiraljer för att efterlikna" utomjordingar. Folket de besökte var dessutom alltid allt annat än professorer, tvärtom motsatsen bara för att förlöjliga dem ytterligare när de berättade om "mötet".

Detsamma gäller även dig såklart!

Bekräfta nu din höga bildningsnivå för att undanröja alla tvivel!
Citera
2020-04-19, 00:48
Medlem
Kan du inte bara svara på om det var droger inblandade eller inte?

Antar dmt
Citera
2020-04-19, 01:26
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissapan
Gjorde dom tarmsköljning på dig?

Jag tror att jag har läst att en förkrossande majoritet av de som har mött utomjordingar också har fått stolgången undersökt av dem.

Kändes det konstigt eller annorlunda efteråt när du gick på toaletten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in