2020-04-18, 21:19
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Jag har haft sömnparalyser hela livet, detta var ingen sömnparalys.

Dom visade mig hur jag är alla människor på Jorden samtidigt, att du är jag och jag är du fast vi upplever alla separat.

Jag kan inte förklara hur dom gav mig den insikten, men när dom styrde mina tankebanor och förklarade saker för mig så lät allt så himla logiskt och jag blev blown away flera gånger.

Sen handlade ett koncept om att motsatser är samma sak, t.ex att hårt inte kan existera utan mjukt. Mjukt kan inte existera utan hårt.
Alltså är båda samma egenskap, densitet av materia. Hela Universum är balanserat där motsatser skapar varandra och allt blir lika med = 0 t.ex tillåter vakuum(avsaknaden av materia) materia med högre densitet på andra ställen

Gav dom dig någon som helst information som skulle göra skillnad i min vardag?
Verkar mest som om du har tagit en lapp och flummat sönder.
Citera
2020-04-18, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elmacolife
Boken är skriven av Michael Newton och heter själarnas resa. Ja det stämmer, helt fantastik bok.

Jag minns att det fanns som långa glasrör som det gick att transporteras i. Flygande farkoster runt om. Alla var i så gott mod och de ville visa mig allt detta för mig.

Det konstiga var att jag inte kände mig som en främling. Mer som att alla var goda vänner.

Jag har läst på nätet att "abductes" oftast är utomjordingar själva som har valt att börja födas/inkarneras på Jorden.

http://soulsalight.com/zeta-reticulans-the-greys/
Citera
2020-04-18, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Gav dom dig någon som helst information som skulle göra skillnad i min vardag?
Verkar mest som om du har tagit en lapp och flummat sönder.

Det mest användbara jag lärde mig var nog att jag skapar min egna verklighet till 100% och är ansvarig för hur den ser ut.
Citera
2020-04-18, 21:24
Medlem
Gjorde dom tarmsköljning på dig?
Citera
2020-04-18, 21:25
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Det mest användbara jag lärde mig var nog att jag skapar min egna verklighet till 100% och är ansvarig för hur den ser ut.

Det kom alltså ner utomjordingar och lät dig leva med dom i tusentals år.
Under denna tid snappade du inte upp någonting som förbättrar läget för mänskligheten utan dom presenterar dig istället med en personlig utvecklingsplan.

Jättekul för dig såklart men tråkigt för oss andra!
Citera
2020-04-18, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elmacolife
Boken är skriven av Michael Newton och heter själarnas resa. Ja det stämmer, helt fantastik bok.

Jag minns att det fanns som långa glasrör som det gick att transporteras i. Flygande farkoster runt om. Alla var i så gott mod och de ville visa mig allt detta för mig.

Det konstiga var att jag inte kände mig som en främling. Mer som att alla var goda vänner.

"A small percentage of my subjects,
usually the older advanced souls, are able to recall being in strange, non-human
intelligent life-forms on other worlds. Their memories are rather fleeting and
clouded about the circumstances of these lives, the physical details, and planetary
location relative to our universe."

Tack för boktipset, står mycket intressant.
Ska försöka läsa den. 👍
Citera
2020-04-18, 21:29
Medlem
ArgusOnes avatar
Kom de för att ligga med dig eller för att ta över jorden?
Citera
2020-04-18, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Det kom alltså ner utomjordingar och lät dig leva med dom i tusentals år.
Under denna tid snappade du inte upp någonting som förbättrar läget för mänskligheten utan dom presenterar dig istället med en personlig utvecklingsplan.

Jättekul för dig såklart men tråkigt för oss andra!

Dessa tusentals år skedde under loppet av fem minuter. Dom manipulerade tiden på något sätt inuti den här bubblan så att jag uppfattade det som en extremt lång tid där jag kunde ta in massor. Men en kort stund hade enbart passerat. Själva världen som dom visade mig misstänker jag var en artificiell simulering, då det var människor vi observerade utan att vara på jorden.
Citera
2020-04-18, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Där ser man!
Har haft liknade upplevelser om hur allt hör ihop och hur universum fungerar men det var via Astral projection då.
Säker på att det inte va de du upplevde?

Jag misstänker att mötet var i den Astrala dimensionen. Men jag tror att utomjordingarna utlöste själva resan artificiellt.
Citera
2020-04-18, 22:33
Medlem
DigglerNicks avatar
1: Hur mår du såhär i efterhand?
2: Längtar du efter ett återseende?
3: Har det förändrat ditt liv på något sätt (givetvis, men hur mer exakt är skillnaden om den finns?)

Ha de
Citera
2020-04-18, 22:35
Medlem
321js avatar
Kommer du att sända nästa möte live?
Citera
2020-04-18, 22:40
Medlem
sommarlovs avatar
Även om de visade dig spännande saker, gör dom inte det för din skull.
Du har saker som de inte har, och de väldig gärna vill ha.
Dessa saker värdesätter du inte och slösar bort dom som om det vore ingenting.

Människa, känn dig själv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in