Jag undrar om någon kan fixa en grej åt mig for free.
Jag har en enkel svart/vit symbol/logotype på bild... en liten.
Jag skulle vilja ha den i större format/och bra upplösning. I värsta fall redigera den lilla jag redan har.
Någon som kan fixa detta?
Med anledning av alla dåliga förfrågningar bör mod gå in i första inlägget och skriva en lathund. För helvete! Hur tror folk att man skall kunna göra en logotyp utifrån så lite information?
Om du kunde göra om bilden till vänster till samma font och samma storlek på hela texten så använder jag den, det ska vara stilrent! Gärna lite högre upplösning också
Om du kunde göra om bilden till vänster till samma font och samma storlek på hela texten så använder jag den, det ska vara stilrent! Gärna lite högre upplösning också
Behöver en logga som ska handla om falukorv som heter "Norrländskorv"
Detta är bara till en lite halft oseriös reklamfilm jag och min polare gjorde en kväll vid en grillplats.
Loggan behöver inte vara jättesnygg, bara den inte är helt åt helvete.
Ska också vara en transparent png fil.
Tack på förhand
[Edit]
Äh skitsamma, behövs inte, hittade en bild jag redigerade texten på bara.
Senast redigerad av MR 2010-05-27 kl. 19:03.
Skulle behöva en logo där det står SSI, den ska dessutom kunna förknippas med Sverige.
(SSI = Svenska Statens Infocenter)
Jag behöver logon till ett onlinespel
Har en bild som är ritad för hand men som ska tryckas på ett klistermärke modell större.
Nån vänlig själ som kan rätta till linjer på den, har testat en massa men får inte till det som jag vill.
Färgerna kan jag själv fixa sen.