2010-04-28, 19:29
Medlem
Jag skulle vilja ha en header till en blogg där det står "fotbollsreseguiden". Det ska vara fotbollstema med t.ex. fotbollsgräs i bakgrunden och kanske några spelare. Det ska vara riktigt snyggt! Jag är extremt beroende av en header just nu. Tackar alla som kommer med bidrag med snygga headers.

MVH Simon
Citera
2010-04-28, 22:18
Medlem
twinkybois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabkungen!!
Jag skulle vilja ha en header till en blogg där det står "fotbollsreseguiden". Det ska vara fotbollstema med t.ex. fotbollsgräs i bakgrunden och kanske några spelare. Det ska vara riktigt snyggt! Jag är extremt beroende av en header just nu. Tackar alla som kommer med bidrag med snygga headers.

MVH Simon

Hur stor ska den vara?
Citera
2010-04-29, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twinkyboi
Hur stor ska den vara?

Mellan 600-900 px vore nice :-) Vet inte exakt dock!
Citera
2010-04-29, 15:19
Medlem
Hej, jag har en CS 1.6 klan som går under namnet team inspired. Vi har haft klanen i ca 6 månader men inte orkat fixa nån klanlogo, men nu är vi i behov av en pga DH 10 tävlingen.
Det ska vara något cleant, typ som SK's elr Oslo lions. Gärna nå vapensköld med cs vapen elr liknande.
Men ska kunna trycka en logo på en tröja utan att det ser för kladdigt ut. Tack på förhand!
Senast redigerad av f1nken 2010-04-29 kl. 15:42.
Citera
2010-04-29, 15:25
Medlem
Falkhayns avatar
Jag har nyligen börjat bygga cykellampor, och behöver såklart en logotype.
Är fascinerad av vargen, då deras ögon lyser i mörkret (fast det är väl när man lyser på dem dock).

Om det är någon som jitar göra detta så PM:a gärna. Belöningen är en stoor internetkram.
Citera
2010-04-29, 15:53
Medlem
deaners avatar
Tjenare, har en idé till ett nattklubbskoncept och den har en marin anknytning, och de två namnen jag valt att rikta in mig på är antingen "Tabloid"/"Tablo!d" eller "Bar-o-meter"/"Barometer". Finns det en clean själ därute som vill ta sig an och överraska mig positivt så vore jag oändligt tacksam! Det blir gratis drinkbord som tack om det blir verklighet!
Citera
2010-04-29, 17:53
Medlem
-Mr.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f1nken
Hej, jag har en CS 1.6 klan som går under namnet team inspired. Vi har haft klanen i ca 6 månader men inte orkat fixa nån klanlogo, men nu är vi i behov av en pga DH 10 tävlingen.
Det ska vara något cleant, typ som SK's elr Oslo lions. Gärna nå vapensköld med cs vapen elr liknande.
Men ska kunna trycka en logo på en tröja utan att det ser för kladdigt ut. Tack på förhand!

Nu är jag väldigt seg i PS och Illustrator. Men jag gjorde en snabb stilren "sketch" av hur man skulle kunna göra. Är det något som du tycker är värt att bygga vidare på så kanske någon annan kan uppfylla eller jag själv ifall du tror det verkligen är något att satsa på.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/klanTI.png
Citera
2010-04-29, 19:24
Medlem
Tjena.

Skulle behöva hjälp med en logotyp till en rörfirma.
Firman heter Tellus Rörservice, ni får hur fria händer som helst, är så jävla kass på loggor.

Stort tack på förhand!
Citera
2010-04-29, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mr.K
Nu är jag väldigt seg i PS och Illustrator. Men jag gjorde en snabb stilren "sketch" av hur man skulle kunna göra. Är det något som du tycker är värt att bygga vidare på så kanske någon annan kan uppfylla eller jag själv ifall du tror det verkligen är något att satsa på.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/klanTI.png

Nja, ser lite för enkel ut, skulle nog vilja ha något typ, nått cirkelformat runt och sen typ något mer som utmärker just inspired, men tack så mycket för att du försöker cyberhug
Citera
2010-04-29, 21:12
Medlem
Hej igen, frågade om hjälp här för ca en vecka sedan om någon skulle kunna hjälpa en lekman som mig med en logga till en hemsida? Sidan heter insidehockey.se och det är meningen att loggan skall vara väldigt enkel och stilren, texten helst i svart eller vitt, i alla fall inte så färgglad. Det är som ni kanske listat ut hockey det handlar om.

Tack på förhand
Citera
2010-04-30, 00:52
Medlem
dansmanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t.a
Hej igen, frågade om hjälp här för ca en vecka sedan om någon skulle kunna hjälpa en lekman som mig med en logga till en hemsida? Sidan heter insidehockey.se och det är meningen att loggan skall vara väldigt enkel och stilren, texten helst i svart eller vitt, i alla fall inte så färgglad. Det är som ni kanske listat ut hockey det handlar om.

Tack på förhand

Jag gjorde en, men glömde posta, kom jag på nu. Lite färgglad.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/insidehockey.png
Citera
2010-04-30, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dansmange
Jag gjorde en, men glömde posta, kom jag på nu. Lite färgglad.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/insidehockey.png

Tack så jättemycket! Keep up the good work!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in