Jag vet, är jävligt tacksam för det. En med vit bakgrund är bra men det fungerade dock inte riktigt som jag tänkt mig. Jag skulle behöva den helt utan bakgrund eller transparent.
Jag vet, är jävligt tacksam för det. En med vit bakgrund är bra men det fungerade dock inte riktigt som jag tänkt mig. Jag skulle behöva den helt utan bakgrund eller transparent.
Hej, jag tänkte göra en logga men kan inte mycket om photoshop och sånt. Vill göra något simpelt, med en stilren vit text. Den måste ha dimensionerna: 245x85. Jag tänkte göra en mobil/tablet hemsida. Tips?
Hej, jag tänkte göra en logga men kan inte mycket om photoshop och sånt. Vill göra något simpelt, med en stilren vit text. Den måste ha dimensionerna: 245x85. Jag tänkte göra en mobil/tablet hemsida. Tips?
Vad för tips vill du ha? Med knappen X så skiftar du dina färger i paletten och med knappen D så återställer du paletten till Svart/Vitt.
Skulle vilja ha denna bilden fast att han håller i en golfklubba alternativt att man beskär bilden nertill och att golfklubban sticker upp bredvid honom, någon som är vänlig att fixa?
En nära till mig har öppnat en personlig assistans företag och skulle behöva hjälp med att ha en proffsig logo. Huvudfärgen skall vara lilla och den andra färgen bör va något som passar med lilla.
Företaget heter "Trf assistans"
Stort tack till den som tar lite av sin tid och hjälper.
Skulle någon kunna göra en sådan åt mig? Antar att det inte är speciellt tidskrävande eller svårt om man kan sina grejer, det enda viktiga är ju att det är samma typsnitt på texten.
Tack för hjälpen! Svara här eller PM:a mig en länk med bilden uppladdad (www.imageshack.us t ex) om du vill hjälpa mig!
Skulle någon kunna göra en sådan åt mig? Antar att det inte är speciellt tidskrävande eller svårt om man kan sina grejer, det enda viktiga är ju att det är samma typsnitt på texten.
Tack för hjälpen! Svara här eller PM:a mig en länk med bilden uppladdad (www.imageshack.us t ex) om du vill hjälpa mig!
En nära till mig har öppnat en personlig assistans företag och skulle behöva hjälp med att ha en proffsig logo. Huvudfärgen skall vara lilla och den andra färgen bör va något som passar med lilla.
Företaget heter "Trf assistans"
Stort tack till den som tar lite av sin tid och hjälper.
Om du orkar jobba lite mer med den kan jag tänka mig tyckte om det där med händerna men lilla färgen var lite för mörk. Och vänstra handen såg inte ut som riktigt hand, om den skulle va tydligare med t.ex flera fingrar så man ser att det är hand utan att kolla så noga.
Vad du än gör Aritzo, för guds skull.. använd dig inte av den loggan du just la upp, den är förskräcklig! färgen är obehaglig för ögonen, dessutom kommer det mindre ofta se bra ut i tryck.